Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI ] Prośba o analizę  
Autor Wiadomość
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-14, 14:20   [D3 04 3.7MPI ] Prośba o analizę

Witam!

Zbliża się czas zmian. Jest do kupienia auto którym jestem bardzo zainteresowany. Właściciel przedstawił mi trochę dokumentów do wglądu a miedzy innymi wyniki skanowania. Podobno są to mało istotne drobiazgi. Czy zatem któryś z kolegów mógłby to "rozszyfrować" i opisać co jest co?
Jest jeszcze jeden problem.Mam to w PDFie i nie bardzo wiem jak wrzucić na Forum.

Wszelkie konstruktywne wnioski i sugestie bardzo mile widziane.


Pozdrawiam.Stefan.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-14, 19:47   Re: Prosba o ocene.

majkaistefan napisał/a:
Jest jeszcze jeden problem.Mam to w PDFie i nie bardzo wiem jak wrzucic na Forum.

Skopiuj cały tekst albo wrzuć mi na maila ;)



[ Dodano: 2015-06-14, 23:34 ]

Logi od Stefana (wszystko co dostałem)





_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-15, 10:32   

Witam!

:) Tak zle czy az tak dobrze ze nikt sie nie wypowiada? Albo to znowu"polska choroba"?

Stefan.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-15, 20:40   

majkaistefan napisał/a:
Tak zle czy az tak dobrze ze nikt sie nie wypowiada?
Ani to, ani to. Problemem jest zapewne niemiecki język <bezradny> . Ale do rzeczy:
- pierwszy screen mówi o błędnym kodowaniu sterownika ...ale którego?
- na drugim sporadyczny błąd komunikacji z ogrzewaniem postojowym
- trzeci, sporadyczny błąd komunikacji z czujnikiem ciśnienia G291 ...pewnie gdzieś air ucieka <bezradny>
- na czwartym dwa błędy gdzie pierwszy jest od przeciwmgielnych z tyłu co może wskazywać na źle wpiętą instalację elektryczną haka lub uszkodzenie sterownika oświetlenia. Drugi błąd chyba rozwiązany, widzę "ptaszka"
- ostatni screen informuje o bardzo częstym błędzie komunikacji ze sterownikiem ABS ...może wystarczy rozłączyć wtyczkę i psiknąć kontakt-sprayem.

P.S.
Stefanie czyżbyś zaczynał kolekcjonować A8? :]
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-16, 00:35   

majkaistefan napisał/a:
:) Tak zle czy az tak dobrze ze nikt sie nie wypowiada? Albo to znowu"polska choroba"?

Ja podesłałem swoje wypociny via mail więc tutaj czuję się już zwolniony z tego obowiązku <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-16, 05:24   

Witam!

FOSS napisał/a:
Ja podesłałem swoje wypociny via mail więc tutaj czuję się już zwolniony z tego obowiązku
- Obowiazku? Tu czegos takiego nie ma. Wydaje mi sie ze raczej chodzi o przyjemnosc i wymiane doswiadczen. :) O tym zeby podzielic sie wiedza z mniej doswiadczonymi kolegami juz nie wspomne.

Daniel to nie zapedy kolekcjonerskie a raczej matematyka i rzeczywistosc.Czas chyba zmienic auto.


Stefan.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-18, 13:31   

Witam!

Widze ze reszta kolegow sie "z obowiazku" zwolnila sama. :) Tyle to wlasnie warte.

Wracajac jednak do tematu to jaki bylby koszt takiej naprawy aby auto bylo w 100% sprawne.

Stefan.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-06-18, 20:21   

Przecież "tam" są inne ceny...
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-18, 22:30   

Witam!

aro51 napisał/a:
Przecież "tam" są inne ceny.
- Dlatego chcialbym TU naprawic.


Stefan.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-27, 10:35   

Witam!

Co sie stalo? Fachowcow wymiotlo? Czy ma to zwiazek z tym ze o konkrety chodzi?


Stefan.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-27, 16:53   

Stefan, żeby podać jakieś ceny to trzeba wiedzieć ile to wszystko zajmie i co w tym czasie się wymieni. Na podstawie powyższych błędów nie da się jednoznacznie stwierdzić co jest uszkodzone. Poza tym chcesz to naprawić tutaj, czyli tutaj w DE czy tutaj na forum czyli w PL. W Niemcach oprócz mnie chyba nikt z forum nie naprawia aut, więc było to, cytuję:
majkaistefan napisał/a:
Co sie stalo? Fachowcow wymiotlo? Czy ma to zwiazek z tym ze o konkrety chodzi?
...do mnie?!
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-28, 07:52   

Witam!

:) :) :)
danishow napisał/a:
..do mnie?!
- :) :) :) nie do Ciebie.Z toba to tak jakos dziwnie jest.Nie trzeba dwa razy powtarzac. :)

Stefan.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-05, 22:29   

Witam!

Odgrzewam "kotleta". Taka wersje przedstawil jako jedya sluszna fosik:
Dee Tee <foss.sts@gmail.com>

14.06.2015



do mnie

1. Błędy ze sterownika MMI - niepoprawne nastawy podstawowe
- należy poprawnie zakodować sterownik MMI pod wyposażenie auta
- w skrajnych przypadkach, aby pozbyć się błędu, konieczna może być wymiana sterownika ale w wielu przypadkach, pomimo tego błędu MMI i wszystkie systemy auta mogą chodzić poprawnie i jak tak będzie to wymianę sterownika można sobie odpuścić

2. Błędy ze sterownika webasto - problemy z komunikacją
- błąd sporadyczny więc może wszystko gra

3. Błędy ze sterownika zawieszenia - sygnał nieprawdopodobny
- błędy sporadyczne więc nie koniecznie świadczy to o jakichś uszkodzeniach
- podczas zakupu warto przetestować zawias, także komputerem via VCDS

4. Błędy ze sterownika modułu komfortu
- problem z tylnym lewym światłem przeciwmgielnym
- może to być po prostu spalona żarówka a może problem z lampą bo niestety lampy w D3 mają swoje wady, rozszczelniają się, zaciągają wilgoć, pękają szkła a z powodu wilgoci mają też problemy ze świeceniem

5. Błędy ze sterownika wzmacniacza dźwięku
- tu trochę dziwna sytuacja bo jest tu niby zapisany błąd komunikacji ze sterownikiem hamulca postojowego


Zaskakujące jest to że w pierwszym pdf-ie numer urządzenia które ostatnio dokonywały jakichś czynności serwisowych na tym sterowniku jest łudząco podobny do mojego - nie identyczny ale jakbym tego numeru nie porównał z innym logiem to bym powiedział, że mój.

Z tych błędów nic poważnego nie wynika ale jak rozumiem to konkretne błędy wyrwane z całych logów a więc nie wszystko można poprawnie ocenić.

Informacja ta jak widac tajne przez poufne "0000".Zastanawia mnie dlaczego nie zostala umieszczona na Forum otwartym tekstem? Czyzby bylo cos nie tak?
Prosze o pomoc pozostalych kolegow.

Stefan.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-06, 00:08   

Pokaz błędy to Ci ktoś powie.

Jak dobrze rozumiem po pół roku mówisz, że to nie Twoje logi?

Tak jeszcze mały komentarz: FOSS mi też kiedyś pomagał i pisał na pw przypuszczalne problemy, nie widzę nic w tym dziwnego. Tym się zajmuje zawodowo, więc nie wymagałby aby udostępniał to publicznie. Jego wiedza jest jego narzędziem. I tak dobrze że chce pomagać komuś online bo inny by podał adres i narazie.

Co do opisów błędów to już sam miałem sporadyczne w różnych sterownikach i niektóre nigdy nie wróciły po skasowaniu.

Jeśli o błąd wzmacniacza chodzi to sam byłem świadkiem jak u mnie facet połączył się VCDSem i pokazał co innego(głupoty) niż później jak połączył się VASem.

Co może być nie tak z tym? Tylko sterownik MMI pozostał niewiadomydo zrobienia.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-06, 00:21   

Witam!

drago_o napisał/a:
sam byłem świadkiem jak u mnie facet połączył się VCDSem i pokazał co innego(głupoty) niż później jak połączył się VASem.
-a wiec powtorz to wszystkim glosno i wyraznie. Moze w koncu ktos wyciagnie prawidlowe wnioski i zaoszczedzi sporo kasy..

Stefan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.