 |
Autor |
Wiadomość |
qBoss
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 19 Skąd: Kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 2019-02-09, 15:30 [D3 04 4.0TDI] Błąd 16486 4.0 tdi G70 zamiana z G246
|
|
|
Witam Panów
Błąd przepławki G70, ostatnio zamieniłem je miejscami...dalaj G70...
Wydaje mi sie, że wiejącej komputer pokazuje spalania średniego (chyba,ze zima i do jest przyczyna)... oraz zauważyłem, ze potrafią podczas jazdy falowac obroty 1300 +/-150obr/min... wystarczy ze odejmę lub wcisnę troszeczkę wiecej gazu i juz jest ok.
Bład oczywiście da sie kasować... powraca rożnie...czasem przy ~40km/h czasem dopiero koło 100km/h (chodzi o zapis z vcds).
Wiązka? Może kalibracja turbin? Klapy w kolektorze? Co może miec wpływ?
Acha, układ szczelny...zaślepiona nawet odma na wężu turbina-intercooler żeby lewa i prawa strona miały takie same "opory" powietrza... odma sobie teraz wisi luźno
 |
_________________ quattro
 |
|
|
|
 |
Daniel 
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
|
|
 |
Jacek82
Użytkownik

Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 43 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2019-02-09, 17:48
|
|
|
Turbosprężarka padnięta polecam zrzucić odrazu dwie sztuki |
|
|
|
 |
qBoss
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017 Posty: 19 Skąd: Kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 2019-02-10, 11:50
|
|
|
Turbo? Hmm... Z tej strony kiedys wystapil blad sterownika turbiny... Zamienilem ( ustawilem nowy sterownik na fasolkach) i bledu nie bylo juz wiecej. Czasami blad klap kolektora sie zdarza... Wiem ze na jakies przeplywce zanim zamienilem miejscami... Parametry byly bardziej podobne lewa do prawej...ale blad g70 dalej wystapil... Moze instalacja gdzies? Jak szarpnie silnikiem to nie ma komunikacji? Nastawnik turbiny jakos mam kalibrowac mimo, ze niema bledu? Vcdsem zrobie ? Jak powinna wygladac kalibracja nie juz nastawnika turbo ale obydwu turbin? Kiedys probowalem to zrobic ale przez pare minut obroty sie podnosily i spadaly... Przerwalem to w vcdsie bo nie dostalem komunikatu ze juz koniec kalibracji... |
_________________ quattro
 |
|
|
|
 |
Daniel 
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
| Serwis mechaniczny | Blacharstwo lakiernictwo |
Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi | |
Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam |
SklepOpon.com - opony i felgi |
Zawór EGR |
Mechanizm wycieraczek |
|