Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
werden.pl
moto market
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu



Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI] Błąd 16486 4.0 tdi G70 zamiana z G246  
Autor Wiadomość
qBoss 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Kotlina Kłodzka
Wysłany: 2019-02-09, 15:30   [D3 04 4.0TDI] Błąd 16486 4.0 tdi G70 zamiana z G246

Witam Panów ;)
Błąd przepławki G70, ostatnio zamieniłem je miejscami...dalaj G70...
Wydaje mi sie, że wiejącej komputer pokazuje spalania średniego (chyba,ze zima i do jest przyczyna)... oraz zauważyłem, ze potrafią podczas jazdy falowac obroty 1300 +/-150obr/min... wystarczy ze odejmę lub wcisnę troszeczkę wiecej gazu i juz jest ok.
Bład oczywiście da sie kasować... powraca rożnie...czasem przy ~40km/h czasem dopiero koło 100km/h (chodzi o zapis z vcds).

Wiązka? Może kalibracja turbin? Klapy w kolektorze? Co może miec wpływ?

Acha, układ szczelny...zaślepiona nawet odma na wężu turbina-intercooler żeby lewa i prawa strona miały takie same "opory" powietrza... odma sobie teraz wisi luźno ;)

















_________________
quattro
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 59
Skąd: Opole
Wysłany: 2019-02-09, 17:48   

Turbosprężarka padnięta polecam zrzucić odrazu dwie sztuki
 
 
qBoss 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Kotlina Kłodzka
Wysłany: 2019-02-10, 11:50   

Turbo? Hmm... Z tej strony kiedys wystapil blad sterownika turbiny... Zamienilem ( ustawilem nowy sterownik na fasolkach) i bledu nie bylo juz wiecej. Czasami blad klap kolektora sie zdarza... Wiem ze na jakies przeplywce zanim zamienilem miejscami... Parametry byly bardziej podobne lewa do prawej...ale blad g70 dalej wystapil... Moze instalacja gdzies? Jak szarpnie silnikiem to nie ma komunikacji? Nastawnik turbiny jakos mam kalibrowac mimo, ze niema bledu? Vcdsem zrobie ? Jak powinna wygladac kalibracja nie juz nastawnika turbo ale obydwu turbin? Kiedys probowalem to zrobic ale przez pare minut obroty sie podnosily i spadaly... Przerwalem to w vcdsie bo nie dostalem komunikatu ze juz koniec kalibracji...
_________________
quattro
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang


regeneracja turbosprężarki
Testy opon hamulce
OC/AC


| Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |