Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Błąd pod dystrybutorem ;(  
Autor Wiadomość
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-31, 21:57   [D3 04 4.0TDI ] Błąd pod dystrybutorem ;(

Panowie jak w temacie dziś z rana, mega zaspany do prawie pustego baku zalałem 25l benzyny zamiast ropy :(
miałem zalać pod korek ale po chwili sie ogarnełem i zobaczyłem co ja takiego kur... robie.
Autka nie odpalałem bo mogło się to skończyć tragicznie.
Zaciągnełem autko do siebie na podwórko i teraz musze pozbyć się tego "MegaMixu"
pruba ściągania paliwa przez rurke okazała się nie trafiona(wpuściłem około 2metry rurki do baku i dalej zasysałem same opary... BTW masakrycznie obrzydliwa czynność)
Więc jak to zrobić? myśle że powinien być korek spustowy u dołu baku ale jakoś znaleźć go nie moge. Tak więc HELP
Pozdrawiam Michał
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2010-10-31, 23:50   

Raczej nie będzie tu czegoś takiego jak korek spustowy, jedyne co przychodzi mi na myśl to dobranie sie do baku od góry i reczne sciągnięcie "paliwa" do czegoś, nie wiem gdzie dokładnie jest bak w d3, ale jeśli nie dostaniesz sie do baku od góry, to pozostaje rozpiąc przewody pod spdem i w ten sposób puścic całe paliwo ;-)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-11-01, 07:24   

Ja raczej spróbował bym odpiąć przewód ciśnieniowy od pompy elektrycznej która znajduje się w baku. Tylko gdzieś z przodu przy silniku i przekręcił zapłon. Pompka powinna sama wypompować paliwo z baku. Jeśli poi wypompowaniu jeszcze odrobina zostanie to myślę, że po zalaniu pod korek ropy mieszanka nie będzie już tragiczna dla silnika.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
szokal 
Użytkownik


Silnik cm3: 2500
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotrek
Jeżdzę: audi
Wiek: 43
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-01, 16:20   

kiedyś zalecano nawet dodawać benzyny do diesla poniżej -20 stopni :) nawet 15 %
ale to inne silniki były- starsze.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-03, 22:42   

Witam,
Niunia już śmiga... :D
tak jak pisałem paliwa przez wlew nie dało się ściągnąć...dlatego musiałem dobrać się do baku.
Piszę to dla tych którym się to przydaży w przyszłości czego z całego serca nie życzę:
Do baku można dostać się jedynie przez bagarznik zdejmując wykładznę podłogową ukazują na się dwie zaślepki aluminiowe. w przypadku moim (4.0tdi) z lewej znajduje się pływak a z prawej pompa paliwowa. niestety z racji tego że bak w dolnej części rozdziela się na dwie komory trzeba wykręcić i pływak i pąpe.
przy ściąganiu posłużyłem się zwykłą pompką z akwarium (bardzo ładnie zasysa nawet z dna) i wiadrem. Przy wkładaniu rurki do baku radzę zachować ostrożność bo dużo tam wężyków i rurek wszelkiej maści i łatwo coś "spsuć". Z obu komór ściągnełem około 28/30 litrów więc bak teoretycznie pusty.(jak zostanie 1l lub 0,5 to nic się nie stanie. na koniec skręcanie wszystkiego zalewanie autka ropą (ja dysponowałem baniakiem 20l) to wystarczyło by bezpiecznie dojechać na stację o dolać pod korek.
Robota w sumie nie trudna ale żmudna i praco/czaso chłonna, a przy tym ubrudziłem się niczym prezenter z Discovery od brudnej roboty :P
Pozdrawiam Michał.
 
 
denis911 
Użytkownik


Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Ford Mondeo
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 7
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2010-11-11, 17:45   

dobrze ze spusciles do konca a nie jezdziles. benzyna nie ma wlasciwosci smarnych i szybko moglyby pasc wtryskiwacze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.