|
Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-05-02, 11:02 [D3 04 4.0TDI
] Fuel pressure regulator - lower limit exce
|
|
|
Witam,
Ciśnienie na wolnych 320bar.
Przy gazowaniu do 2tys lekko wkręca powyżej 700bar.
Przy odpuszczeniu gazu na sekundę spada poniżej 300 i wraca na 320bar
Przy odpuszczaniu gazu w okolicy 2tys obrotów wywala błąd z tematu postu: fuell pressure regulator - lower limit exceded
Korekty wtrysków na postoju:
Kod: | 0.99, -0.56, 0.00, 0.38, -0.52, -1.46, -094, 2.12 |
Korekty przy łagodnym rozpędzaniu się do 50km/h:
Kod: | 0.14, -0.56, 0.28, -0.28, 0.00, -0.05, 0.09, 0.00 |
Korekty przy dynamicznym rozpędzaniu do 100km/h:
Kod: | -0.38, 0.71, 0.33, 0.52, 0.19, -0.38, 0.09, 0.24 |
Ciśnienie paliwa przy dynamicznym rozpędzaniu się do 100km/h rośnie od 300 do 1400 bar.
Ciśnienie paliwa przy odpuszczeniu gazu z 2200 obrotów do 1800 spada dość równo z 900bar do około 460.(sytuacja w jakiej wczoraj występował błąd kilka razy w trasie).
Ktoś jest w stanie pomóc?
Wczorajszy temat okazał się niepotrzebny, miałem overboost kilka razy losowo w ostatnim roku i myślałem że to już to. Myliłem się |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2020-05-02, 19:13
|
|
|
Widać, podczas hamowania silnikiem różnica między tym co chce ECU a rzeczywistym ciśnieniem
wynosi często ponad 100 BAR... system nie upuszcza ciśnienia z listw...
Nie jestem fachowcem od "dizli" ale systemy FSI działają podobnie tylko na
mniejszych ciśnieniach.
System jak "butujesz" ładuje spore ciśnienie w listwy paliwowe. Jest ono
konsumowane przez otwieranie wtryskiwaczy oraz przez regulator ciśnienia na listwie.
Zawsze jakiś lag jest po puszczeniu gazu i zanim upuści regulator ciśnienia z listwy.
Jak system za długo czeka na spadek ciśnienia do wartości którą oczekuje to wywala błąd.
Co może działać nie tak:
1. regulator ciśnienia na listwie
2. czujnik ciśnienia paliwa
3. coś czego jeszcze nie rozpoznaliśmy... |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-05-02, 19:30
|
|
|
Regulator i czujnik kosztują stosunkowo nie dużo. Myślę, że zostana szybko wymienione po majowym.
A czy możesz coś powiedzieć o tym podskoczeniu obrotów po odpuszczeniu gazu? Zdziwiło mnie to bo nie zauważyłem tego wczesniej.
[ Dodano: 2020-05-02, 20:56 ]
cofam swoje słowa... kosztują majątek
Czy czujnik - leżak magazynowy, może nawet kilkunastoletni - byłby oki? Da się go kupić za 1/4 ceny, która z jakiegoś powodu jest wystrzelona w kosmos... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2020-05-03, 10:30
|
|
|
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Jak dasz mu w sandał to łapie błęda? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-05-03, 11:15
|
|
|
Jak dam w sandał to idzie jak złoto. Błąd pojawia się jak odpuszczę i zacznie schodzić z obrotów. Filtr paliwa w sumie może mieć koło 2 lat.
[ Dodano: 2020-05-08, 21:18 ]
Wymieniony regulator ciśnienia i...:
1. Obroty po puszczeniu gazu natychmiast spadają każdorazowo bez dziwnych podbić do góry.
2. Wygląda na to, że na razie błąd nie wraca. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |
|
|