Ogłoszenie 

Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= OC/AC forum a8 forum audi a8 Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Fuel pressure regulator - lower limit exce  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6409
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-05-02, 12:02   [D3 04 4.0TDI ] Fuel pressure regulator - lower limit exce

Witam,

Ciśnienie na wolnych 320bar.
Przy gazowaniu do 2tys lekko wkręca powyżej 700bar.
Przy odpuszczeniu gazu na sekundę spada poniżej 300 i wraca na 320bar
Przy odpuszczaniu gazu w okolicy 2tys obrotów wywala błąd z tematu postu: fuell pressure regulator - lower limit exceded

Korekty wtrysków na postoju:
Kod:
0.99, -0.56, 0.00, 0.38, -0.52, -1.46, -094, 2.12

Korekty przy łagodnym rozpędzaniu się do 50km/h:
Kod:
0.14, -0.56, 0.28, -0.28, 0.00, -0.05, 0.09, 0.00

Korekty przy dynamicznym rozpędzaniu do 100km/h:
Kod:
-0.38, 0.71, 0.33, 0.52, 0.19, -0.38, 0.09, 0.24

Ciśnienie paliwa przy dynamicznym rozpędzaniu się do 100km/h rośnie od 300 do 1400 bar.
Ciśnienie paliwa przy odpuszczeniu gazu z 2200 obrotów do 1800 spada dość równo z 900bar do około 460.(sytuacja w jakiej wczoraj występował błąd kilka razy w trasie).

Ktoś jest w stanie pomóc?

Wczorajszy temat okazał się niepotrzebny, miałem overboost kilka razy losowo w ostatnim roku i myślałem że to już to. Myliłem się :)
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
marekp750 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 70 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 927
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2020-05-02, 13:40   

Musisz czytać dane z bloków o ciśnieniu jakie chce ECU a jakie jest rzeczywiste.

Czyli dwie wartości do logów: oczekiwane ciśnienie przez ECU i rzeczywiste ciśnienie.
_________________
Marek
tel. 571 240 898
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6409
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-05-02, 15:47   

Wydaje mi sie, że są tam takie dane. Tylko otworzę laptop :)

https://m.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/2538345

Dwa zdjęcia. Jedno pokazuje log jak przyspieszam a drugie jak odpuszczam gaz. Wartości przy przyspieszaniu raczej podobne ale przy odpuszczaniu pokazuje się odchylenia. Nie wiem czy duże bo nie potrafię tego ocenić.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
marekp750 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 70 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 927
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2020-05-02, 18:29   

Wrzuć logi:

https://log.tunezilla.com/

będzie to łatwiej obejrzeć
_________________
Marek
tel. 571 240 898
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6409
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-05-02, 19:46   

Wtryski przy rozpędzaniu się od 0-50 delikatnie i 50-100 dynamicznie:
https://log.tunezilla.com/spreadsheet/405277

Rozpędzanie się dynamicznie 0-100:
https://log.tunezilla.com/spreadsheet/405278

Odpuszczanie gazu z 2200 obrotów(wtedy najczęściej wyskakuje błąd):
https://log.tunezilla.com/spreadsheet/405276

Dzisiaj zauważyłem podczas tego ostatniego loga, że po puszczeniu gazu na chwię wzrosły obrot o 100... Ten wzros bezpośrednio przed orzpocząciem opadania miał miejsce po puszczeniu gazu.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
marekp750 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 70 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 927
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2020-05-02, 20:13   

Widać, podczas hamowania silnikiem różnica między tym co chce ECU a rzeczywistym ciśnieniem
wynosi często ponad 100 BAR... system nie upuszcza ciśnienia z listw...

Nie jestem fachowcem od "dizli" ale systemy FSI działają podobnie tylko na
mniejszych ciśnieniach.

System jak "butujesz" ładuje spore ciśnienie w listwy paliwowe. Jest ono
konsumowane przez otwieranie wtryskiwaczy oraz przez regulator ciśnienia na listwie.

Zawsze jakiś lag jest po puszczeniu gazu i zanim upuści regulator ciśnienia z listwy.

Jak system za długo czeka na spadek ciśnienia do wartości którą oczekuje to wywala błąd.

Co może działać nie tak:

1. regulator ciśnienia na listwie
2. czujnik ciśnienia paliwa
3. coś czego jeszcze nie rozpoznaliśmy... :)
_________________
Marek
tel. 571 240 898
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6409
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-05-02, 20:30   

Regulator i czujnik kosztują stosunkowo nie dużo. Myślę, że zostana szybko wymienione po majowym.

A czy możesz coś powiedzieć o tym podskoczeniu obrotów po odpuszczeniu gazu? Zdziwiło mnie to bo nie zauważyłem tego wczesniej.

[ Dodano: 2020-05-02, 20:56 ]
cofam swoje słowa... kosztują majątek :D

Czy czujnik - leżak magazynowy, może nawet kilkunastoletni - byłby oki? Da się go kupić za 1/4 ceny, która z jakiegoś powodu jest wystrzelona w kosmos...
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Jacek82 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 108
Skąd: Opole
Wysłany: 2020-05-03, 11:30   

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Jak dasz mu w sandał to łapie błęda?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 176 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6409
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-05-03, 12:15   

Jak dam w sandał to idzie jak złoto. Błąd pojawia się jak odpuszczę i zacznie schodzić z obrotów. Filtr paliwa w sumie może mieć koło 2 lat.

[ Dodano: 2020-05-08, 21:18 ]
Wymieniony regulator ciśnienia i...:
1. Obroty po puszczeniu gazu natychmiast spadają każdorazowo bez dziwnych podbić do góry.
2. Wygląda na to, że na razie błąd nie wraca.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe Testy opon
OC/AC
| WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |