Autor |
Wiadomość |
eed
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 223 Skąd: Gryfino - Aukra
|
|
|
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2016-12-02, 20:40
|
|
|
Hej
Czyli, ze nie ma jakis gotowych lampek P&P, ktore by nie powodowały błedu spalonej żarówki :p |
|
|
|
|
|
|
|
pogi1986
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pogi
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 207 Skąd: Rybnik/Caernarfon (UK)
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-12-20, 07:21
|
|
|
Miałem takie -może 3 miesiące pojeździlem na nich
Jakiś czas temu kupiłem na alledrogo 16 zł za sztukę i muszę powiedzieć że dają radę, zobaczymy za 2 miesiące |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2016-12-20, 19:59
|
|
|
Podeslesz link ? |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2016-12-21, 09:48
|
|
|
Zamówione dzięki ! |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
pogi1986
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pogi
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 207 Skąd: Rybnik/Caernarfon (UK)
|
Wysłany: 2016-12-23, 23:54
|
|
|
Moje od dwóch dni założone i jeszcze świecą |
|
|
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2016-12-24, 14:46
|
|
|
Moje tez ale musze cos wymyslic bo jedna zarowka luźno siedzi i sie deko odwraca |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
pogi1986
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pogi
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 207 Skąd: Rybnik/Caernarfon (UK)
|
Wysłany: 2016-12-25, 14:08
|
|
|
U mnie tez były trochę luźne ale wystarczyło ze wygielem trochę te blaszki do środka i jest ok |
|
|
|
|
|
|
|
byku
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 21 Paź 2016 Posty: 79 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-12-25, 17:38
|
|
|
Badał ktoś jaka jest największa dopuszczalna rezystancja, która nie wygeneruje błędu uszkodzonej żarówki w sterowniku? Bo wsadzić ~3 ohmy to nie sztuka, tylko że trzeba odprowadzić wtedy 5W i cała operacja traci sens.
Nie uśmiecha mi się też płacić 15 zł za rurkę C5W, mając oporników na kilogramy. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-12-25, 18:50
|
|
|
Może kto sprawdzić czy z A5 oryginalne można jakoś dopasować ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
byku
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP26
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 21 Paź 2016 Posty: 79 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-01-01, 22:55
|
|
|
Może się komuś ta wiedza przyda: nie trzeba do "żarówek" LED podłączać wielkich oporników dużej mocy o małej oporności (co zresztą jest głupie ze względu na pobór prądu).
Udało mi się skutecznie oszukać sterownik wlutowując równolegle do każdego LEDa opornik 1K, co gwarantuje niski poziom wydzielanego ciepła (0,15-0,2W). Użyłem oporników 1/8W, które ze względu na mały rozmiar udalo się upchnąć wewnątrz każdej z żarówek.
Operację te przeprowadziłem w tablicy rejestracyjnej, w bagażniku oraz w drzwiach - nie ma żadnych błędów, a komputer już nie odcina dopływu prądu, tak jak to robił wcześniej w pierwszych dwóch przypadkach. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-03, 16:52
|
|
|
skoro można kupić żarówki już z wbudowanym rezystorkiem (i radiatorkiem) które nie powodują
błędów to po co sie męczyć? koszt jednej to chyba 2-3plny |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|