Autor |
Wiadomość |
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2017-08-09, 10:22 [D3 04 4.0TDI
] Pompa wysokiego ciśnienia - demontaż
|
|
|
Witam.
Jako że od jakiegoś czasu wywala mi błąd pompy wysokiego ciśnienia, to chciałem ją wysłać do regeneracji. Czy w 4.0 TDi jest dużo zachodu żeby to wymontować ? warto się samemu za to zabierać ?
pozdr. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-08-10, 07:04
|
|
|
Ostatnio powiedziano mi, ze lepeij zroboc ja przy rozrzadzie bo inaczej nie ma dostepu i jak tak patrze to rzeczywoscie chyba bez opuszczenia jakos silnika moze byc hardcore. Znajduje sie przykrecona do silnika od strony grodzi po stronie pasazera. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2017-08-10, 07:19
|
|
|
Chyba jednak nie mam wyjścia :
17428 - Fuel Pressure Regulation
P1020 - 002 - Control Range Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2814 /min
Torque: 3.9 Nm
Speed: 110.9 km/h
Duty Cycle: 0.4 %
Voltage: 12.69 V
Temperature: 24.3°C
Czujnik wymieniony, błąd powraca ... |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-08-10, 21:26
|
|
|
Czujnik wymieniłes, a zawór? Sprawdzałes czy pasek ma jeszcze zęby? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2017-08-11, 06:34
|
|
|
Zacząłem od najprostszych elementów. Czyli czujnik.
Do paska nie zaglądałem bo faktycznie dostęp to dramat.
O jakim zaworze mowa ?
Dzisiaj wymienię jeszcze filtr paliwa ... profilaktycznie bo zaś czeka mnie wymiana oleju więc przy okazji ... |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-08-11, 07:55
|
|
|
Ooo, filtr paliwa to dobry pomysł. Juz miałem kilka takich które nie jezdziły bo filtr był zapchany. Pomyśl - czujnik tylko daje info o cisnieniu, wiec cos je musi robic czyli pompa i cos regulowac czyli zawór - on jest na pompie. Ale zacznij od filtra. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
carbonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 128 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2017-08-16, 19:25
|
|
|
Siema. Filtr paliwa wymieniony. Nagrałem filmik zeby pokazać co i jak z kontrolka.
Rzućcie okiem proszę.
https://youtu.be/Dqme6prNPYc
Do 3 tysięcy obrotów wszystko gra. Po przekroczeniu obrotów jednostajnym gazem zaczyna wie przeskok od 3100-3300 i za chwile wywala sprężynka od świec.
Ręce opadają.
[ Dodano: 2017-08-17, 09:24 ]
Panowie macie jakieś pomysły ? wtryski nie domagają ? czy dalej iść tropem pompy ...
[ Dodano: 2017-09-12, 12:48 ]
Siema. Dla potomnych. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa + regeneracja pompy wysokiego ciśnienia. Auto jak nowe. zero błędów ikonek sprężynek itd. Mocy jakby doszło z 50KM
peace ! |
|
|
|
|
|
|
|
|