Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Pompa wysokiego ciśnienia - demontaż  
Autor Wiadomość
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-08-09, 10:22   [D3 04 4.0TDI ] Pompa wysokiego ciśnienia - demontaż

Witam.

Jako że od jakiegoś czasu wywala mi błąd pompy wysokiego ciśnienia, to chciałem ją wysłać do regeneracji. Czy w 4.0 TDi jest dużo zachodu żeby to wymontować ? warto się samemu za to zabierać ?

pozdr.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-08-10, 07:04   

Ostatnio powiedziano mi, ze lepeij zroboc ja przy rozrzadzie bo inaczej nie ma dostepu i jak tak patrze to rzeczywoscie chyba bez opuszczenia jakos silnika moze byc hardcore. Znajduje sie przykrecona do silnika od strony grodzi po stronie pasazera.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-08-10, 07:19   

Chyba jednak nie mam wyjścia :

17428 - Fuel Pressure Regulation
P1020 - 002 - Control Range Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2814 /min
Torque: 3.9 Nm
Speed: 110.9 km/h
Duty Cycle: 0.4 %
Voltage: 12.69 V
Temperature: 24.3°C

Czujnik wymieniony, błąd powraca ...
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-08-10, 21:26   

Czujnik wymieniłes, a zawór? Sprawdzałes czy pasek ma jeszcze zęby?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-08-10, 23:06   

Do paska to tam tez sie chyba ciezko dobrac bez rozbiórki pół auta ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-08-11, 06:34   

Zacząłem od najprostszych elementów. Czyli czujnik.

Do paska nie zaglądałem bo faktycznie dostęp to dramat.

O jakim zaworze mowa ?

Dzisiaj wymienię jeszcze filtr paliwa ... profilaktycznie bo zaś czeka mnie wymiana oleju więc przy okazji ...
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-08-11, 07:55   

Ooo, filtr paliwa to dobry pomysł. Juz miałem kilka takich które nie jezdziły bo filtr był zapchany. Pomyśl - czujnik tylko daje info o cisnieniu, wiec cos je musi robic czyli pompa i cos regulowac czyli zawór - on jest na pompie. Ale zacznij od filtra.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-08-16, 19:25   

Siema. Filtr paliwa wymieniony. Nagrałem filmik zeby pokazać co i jak z kontrolka.

Rzućcie okiem proszę.

https://youtu.be/Dqme6prNPYc

Do 3 tysięcy obrotów wszystko gra. Po przekroczeniu obrotów jednostajnym gazem zaczyna wie przeskok od 3100-3300 i za chwile wywala sprężynka od świec.

Ręce opadają.

[ Dodano: 2017-08-17, 09:24 ]
Panowie macie jakieś pomysły ? wtryski nie domagają ? czy dalej iść tropem pompy ...

[ Dodano: 2017-09-12, 12:48 ]
Siema. Dla potomnych. Wymieniony czujnik ciśnienia paliwa + regeneracja pompy wysokiego ciśnienia. Auto jak nowe. zero błędów ikonek sprężynek itd. Mocy jakby doszło z 50KM ;)

peace ! ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.