|
Autor |
Wiadomość |
rossi1980
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 25 Lut 2014 Posty: 3 Skąd: londyn
|
Wysłany: 2014-02-26, 12:00 [D3 04 4.0TDI
] Problem z silnikiem lub ukladem paliwowym
|
|
|
witam,
chcialbym sie zwrocic z prosba o porade do wszystkich specjalistow a8-ek
problem wyglada nastepujaco:
kupilem samochod z uszkodzonym czujnikiem temperatury spalin, diagnoza komputerowa pokazala zwarcie czujnika do plusa, podczas jazdy (kickdown) powyzej 3 tys obrotow silnik (skrzynai) wchodzil w limp mode lub automatycznie sie wylacza, gwaltowne wyprzedzanie nie wchodzi w rachube,
po wymianie czujnika na ekranie komputera diagnostycznego pokazal sie blad P1063 – cisnienie paliwa ponizej granicy limitu
wymienilem wszystkie czujniki, filtr, wtryski, pompy w baku, sprawdzono caly uklad paliwowy
nie wymieniono pompy wysokiego cisnienia poniewaz pokazuje dobre wartosci podczas testu.
Problem pozostal, tryb awaryjny skrzyni lub wylaczenie silnika, musze sie zatrzymywac i uruchamiac go ponownie..... dramat
Jesli ma ktos jakies pomysly prosze o porade
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Arrturro
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lut 2013 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-26, 12:21
|
|
|
Kolego,
Po co te krzyki? Nie piszemy Caps-lockiem.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-26, 12:35
|
|
|
kolego rossi1980,
Pisanie CAPS LOCKIEM uznawane jest na forum jako KRZYK ! Regulamin forum m.in. zabrania używania CAPS LOCKA, bolda, tj wytłuszczania całego tekstu, zbędnego kolorowania (zwłaszcza kolor czerwony) i innych nieczytelnych i przeszkadzających zabaw z tekstem.
Wyedytuj swój post i niezwłocznie popraw go proszę. |
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
Proszę o edytowanie i poprawienie.
Pozdrawiam ernesto. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
COZZI
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Pirates
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 48 Skąd: London
|
Wysłany: 2014-02-27, 19:04
|
|
|
A czy nie jest to tez znany problem ze zterownikiem turbiny kolego- podobne objawy troche- polecam np wtedy A-Z servis gdansk, maja uslugre wymiany sterownika za 0k 1000 zl na allegro- trzeba to adaptowac za pomoca urzadzenia do tego... |
|
|
|
|
|
|
|
rossi1980
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 25 Lut 2014 Posty: 3 Skąd: londyn
|
Wysłany: 2014-02-28, 11:51
|
|
|
moge sprobowac podmienic, bo mam 2-gi
pytanie tylko czy jezeli sterownik bylby walniety to czy auto przyspieszaloby tak jak przyspiesza, a wydaje mi sie ze przyspieszenie jest w granicy ksiazkowej.... fakt faktem zauwazylem ze troche mi kopci z prawej rury wydechowej, |
|
|
|
|
rossi1980
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 25 Lut 2014 Posty: 3 Skąd: londyn
|
Wysłany: 2014-02-28, 11:53
|
|
|
zastanawiam sie czy moze prawy katalizator nie jest zapchany.... auto przez kilka miesiecy jezdzilo w trybie awaryjnym (poprzedni wlasciciel) z uszkodzonym prawym czujnikiem temp. spalin.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |