Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Splanowanie głowicy  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-10, 20:52   [D3 04 4.0TDI ] Splanowanie głowicy

Witam,

O ile mi wiadomo to blok jest aluminiowy. Czy przy zdejmowaniu głowicy powinienem splanować głowicę i blok czy tylko głowicę wystarczy?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-02-10, 22:30   

Jeśli masz płytę traserską, najlepiej 0 to połóż głowicę i zobacz czy trzeba dawać na planowanie.
_________________
 
 
Kruger 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Białą
Wysłany: 2018-02-10, 23:02   

Teoretycznie głowice i blok ale tego raczej nikt nie praktykuje ze względu na koszty co do głowicy nie wyobrażam sobie aby jej nie planować a mając ją ściągniętą nie zrobić pełnej regeneraci z gniazdami i prowadnicami i uszczelniaczami 2 lata temu robiłem kapitalny remont góry w v12 bmw i silnik pracuje jak mażenie 0 zużycia oleju i spalanie pb też znacząco
spadło
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-10, 23:08   

Czy fakt, że nic się z nią nie dzieje i nie ma objaw żadnych uszkodzenia nie jest wystarczający? Tzn pytam bo nie wiem czy w takim przypadku ma to znaczenie. Głowicy nei ściągałem jeszcze w żadnym aucie :P I co z blokiem w takim wypadku, też się planuje?

Może zaworów nie planowałem ale uszczelnienia tak. Włąśnie dlatego zastanawiam się co z taką głowicą ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Kruger 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Białą
Wysłany: 2018-02-10, 23:15   

A dlaczego chcesz je zdjąć bo troche nie w temacie jeste skoro im nic nie dolega
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-10, 23:43   

Bo będę miał na wierzchu i pomyślałem, że zrobienie uszczelnienia to dobry pomysł. Niby mi ją sprawdzili jakimś przyżadem i zawory są szczelne (było ryzyko spotkania się tłoka z zaworem przy obecnej awarii) ale myślę, że nie zaszkodziłoby bo nie jest aż tak drogo a mam mam trochę więcej wolnej gotówki na graty niż myślałem, że będę miał :) A wymieniane będę miał dźwigienki i napinacze hydrauliczne. Wałki rozrządu i tak muszę zdemontować.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Kruger 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Białą
Wysłany: 2018-02-11, 00:00   

Czyli jak rozumiem małe kuku z rozrządem jeżeli był ślad zetkniecia z cylindrem to niekórzy zalecają wymiane tego zaworu nawet jak jest prosty zdażają sie sytuacje pękniecia takiego zaworu w późniejszym czasie Koszty pełnej regenaraci głowicy w a8 chyba 4 zawory na cylinder to ok 800zł za szt czyli po koleji szczelność gniazda prowadnice i uszczelniacze wydaje mi sie że przy kosztach całej imprezy to koszt do przeżycia.A blok musiabyś cały motor rozbebeszyć by go zplanować ,
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-11, 00:04   

Rozrząd jest cały i nie przeskoczył. Rozleciała się dźwigienka jedna.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Kruger 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Białą
Wysłany: 2018-02-11, 00:15   

Czyli zawór został w pozycii zamkniętej to została decyzja komleksowo czy nie generując kosztów
 
 
gregor_wroc 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Greg
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 53
Skąd: DW
Wysłany: 2018-02-11, 15:01   

Tylko jedną głowicę chciałeś demontować, a drugiej nie ruszasz? Czy albo żadna albo obie?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-11, 18:55   

O drugiej nie myślałem narazie, chociaż cały czas chodzi mo po głowie aby zrobić obie. Ale drugiej nie mam potrzeby rozbierać więc dlatego nie jestem pewien :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Kruger 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Białą
Wysłany: 2018-02-11, 19:39   

Tak sie absutnie nie robi chyba że na szybko do sprzedaży i podłożenia miny
Jeżeli splanujesz głowice osoba która ją obrabia informuje cie o ilości zebranego materiału i wskazuje na zastosowanie odpowiedni dobranej uszczelki pod głowice jeżeli głowica była w miare prosta i wymagała tylko tzw.zabielenia to możesz zastosować nominalną uszczelkę ALE zawsze istnieje ryzyko minimalnych różnic ciśnienia na głowicach dlatego nie robi sie pojedynczo głowic w układach v i w
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-11, 21:36   

To zawsze jakaś kolejna informacja.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.