Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-02-10, 22:30
|
|
|
Jeśli masz płytę traserską, najlepiej 0 to połóż głowicę i zobacz czy trzeba dawać na planowanie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Kruger
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Białą
|
Wysłany: 2018-02-10, 23:02
|
|
|
Teoretycznie głowice i blok ale tego raczej nikt nie praktykuje ze względu na koszty co do głowicy nie wyobrażam sobie aby jej nie planować a mając ją ściągniętą nie zrobić pełnej regeneraci z gniazdami i prowadnicami i uszczelniaczami 2 lata temu robiłem kapitalny remont góry w v12 bmw i silnik pracuje jak mażenie 0 zużycia oleju i spalanie pb też znacząco
spadło |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-02-10, 23:08
|
|
|
Czy fakt, że nic się z nią nie dzieje i nie ma objaw żadnych uszkodzenia nie jest wystarczający? Tzn pytam bo nie wiem czy w takim przypadku ma to znaczenie. Głowicy nei ściągałem jeszcze w żadnym aucie I co z blokiem w takim wypadku, też się planuje?
Może zaworów nie planowałem ale uszczelnienia tak. Włąśnie dlatego zastanawiam się co z taką głowicą |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Kruger
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Białą
|
Wysłany: 2018-02-10, 23:15
|
|
|
A dlaczego chcesz je zdjąć bo troche nie w temacie jeste skoro im nic nie dolega |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-02-10, 23:43
|
|
|
Bo będę miał na wierzchu i pomyślałem, że zrobienie uszczelnienia to dobry pomysł. Niby mi ją sprawdzili jakimś przyżadem i zawory są szczelne (było ryzyko spotkania się tłoka z zaworem przy obecnej awarii) ale myślę, że nie zaszkodziłoby bo nie jest aż tak drogo a mam mam trochę więcej wolnej gotówki na graty niż myślałem, że będę miał A wymieniane będę miał dźwigienki i napinacze hydrauliczne. Wałki rozrządu i tak muszę zdemontować. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Kruger
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Białą
|
Wysłany: 2018-02-11, 00:00
|
|
|
Czyli jak rozumiem małe kuku z rozrządem jeżeli był ślad zetkniecia z cylindrem to niekórzy zalecają wymiane tego zaworu nawet jak jest prosty zdażają sie sytuacje pękniecia takiego zaworu w późniejszym czasie Koszty pełnej regenaraci głowicy w a8 chyba 4 zawory na cylinder to ok 800zł za szt czyli po koleji szczelność gniazda prowadnice i uszczelniacze wydaje mi sie że przy kosztach całej imprezy to koszt do przeżycia.A blok musiabyś cały motor rozbebeszyć by go zplanować , |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Kruger
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Białą
|
Wysłany: 2018-02-11, 00:15
|
|
|
Czyli zawór został w pozycii zamkniętej to została decyzja komleksowo czy nie generując kosztów |
|
|
|
|
gregor_wroc
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Greg
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 53 Skąd: DW
|
Wysłany: 2018-02-11, 15:01
|
|
|
Tylko jedną głowicę chciałeś demontować, a drugiej nie ruszasz? Czy albo żadna albo obie? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Kruger
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Białą
|
Wysłany: 2018-02-11, 19:39
|
|
|
Tak sie absutnie nie robi chyba że na szybko do sprzedaży i podłożenia miny
Jeżeli splanujesz głowice osoba która ją obrabia informuje cie o ilości zebranego materiału i wskazuje na zastosowanie odpowiedni dobranej uszczelki pod głowice jeżeli głowica była w miare prosta i wymagała tylko tzw.zabielenia to możesz zastosować nominalną uszczelkę ALE zawsze istnieje ryzyko minimalnych różnic ciśnienia na głowicach dlatego nie robi sie pojedynczo głowic w układach v i w |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|