Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] TIP- Problem ze skrzynią  
Autor Wiadomość
Skarpel92 
Użytkownik



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-01-03, 20:33   [D3 04 4.0TDI ] TIP- Problem ze skrzynią

Witam. Posiadam problem z automatyczną skrzynią biegów w Audi A8 D3 TIPTRONIC. Jadę samochodem 100km/h i mam 2000 obrotów na piątym biegu. Biorę nogę z gazu i obroty powoli spadają auto zwalnia i spadają do 1000 obrotów skrzynia Przerzuca na czwarty bieg obroty wzrastają do 1500 obrotów i powoli spadają auto zwalnia i przy 1000 obrotów zmienia na trzeci bieg i obroty momentalnie spadają do 600 obrotów. Mam pytanie Czy to normalne że tak na wyższych biegach trzyma obroty i blokuje a uto a na niższych biegach obroty momentalnie spadają ?

Dziękuję za Pomoc pozdrawiam
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2011-01-04, 23:50   

na wyższych biegach i przy wyższych prędkościach biegi "zapiete" są bezpośrednio i jak zwalniasz to auto hamuje silnikiem. Przy niskich biegach i prędkościach (tez zależy to od tego, czy np. jedziesz pod góre, z góry...) skrzynia zmienia biegi, ale nie koła nie napędzają już silnika, a przynajmniej nie na tyle, żebyś to odczuł jako hamowanie silnikiem, widać to nawet na kompie-jak hamuje silnikiem i obroty maleją proporcjonalnie do prędkości, to pokazuje zerowe spalanie, potem, jak już napęd nie jest sztywno spięty, to widać, że silnik zaczyna pobierać paliwo.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-05, 01:01   

i dzięki koledze szoszon1983, dowiedziałem się czegoś nowego na temat hamowania silnikiem , ponieważ dość często to robię :D
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
darekostap 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: darek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 27
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-01-07, 14:56   

u mnie dzieje się tak samo np [uszczam noge z gazu obroty spadają powoli do 2000 a jak już jest np 1500 to podskakują na 1900 na chwilke potem znowu tak jaby skrzynia redukowała wcześniej tego nie odczuwałem poziom oleju w skrzyni jest ok błędów żadnych na sterowniku nie ma mało tego przy zrzucaniu z 2 na jedynke przy bardzo wolnej jeździe czuć jakby się bieg ześlizgiwał tj, już ma zrzucić i dodaje gazu a tu same obroty idą w górę a po chwili załapuje jedynke odczuwa się to dosyć nauczyłem się z tym jeździć i unikać takich syutuacji ale wkurza mnie to . Wracając do początkowego postu kolegi który zaczął wątek podejrzewam że mamy podobny problem czy ktoś się z tym spotkał naprawiiał????
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.