Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-03-01, 10:09 [D3 04 4.0TDI
] Turbina puszcza olej
|
|
|
Witam,
Wczoraj zauważyłem, że lewa turbina puszcza delikatnie olej. Zastanawiam sie nad szybkim zrobieniem tego i tu moje pytanie. Co sądzicie o turbinach używanych lub regenerowanych?
Regeneracja to jakieś 500-1000 zł w zależności od stopnia uszkodzenia.
Używana to około 400-1000zł
Znalazłem używaną z gwarancją rozruchu na 30 dni za 450zł bez sterownika i taką z uszkodzonym sterowaniem za 550. Czy mogę perzełożyć bezproblemowo sterownik obecnej turbiny do nowozakupionej? Czy raczej sądzicie, że regeneracja lepszym wyborem? Regenerując miałbym auto uziemione na tydzień. Wyjąć, wysłać i od odebrania w ciągu 5 dni odsyłąją gotową. Jakbym kupił używkę to zawsze mm na podmianę i mogę jeździć. Nowa sztuka to koszt około 5500 więc myślę, że warto pomyśleć o tych opcjach co napisałem
P.S. Czemu w tagi z listy się nie dodają?
pozdro,
Karol |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Peter audi a8
Użytkownik
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4 L
Wiek: 39 Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 15 Skąd: Coleraine uk
|
Wysłany: 2014-03-01, 13:47
|
|
|
Śmiało regeneruj nie zastanawiają się |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
M-i-G
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47 Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 2 Skąd: WN
|
Wysłany: 2015-01-12, 22:44 [D3 05 4.2TDi ] Turbina puszcza olej
|
|
|
No i stało się... Moje A8 popuszcza olej z turbiny (tudzież podobno pcha go do intercooler'a)... ;( A więc na sygnale muszę to naprawić...
Moto Remo wysłało mnie "na drzewo" z pomysłem regeneracji... Podobno Garrett nie oferuje zestawów naprawczych... Zaproponowali mi zakup nowych po blisko 6150 PLN za sztukę... I co ciekawe - zaproponowali za 10% wartości odkup moich (hmmm... przecież się nie regeneruje podobno...)
Ale do rzeczy... Kilka pytań:
1) Regenerować ? Czy kupić używkę (ale nie wiem co trafię...) ?
2) Kto poleci w Wawie warsztat, który zdemontuje, zregeneruje, zamontuje i udzieli gwarancji ?
3) Robić obie czy tylko tą cieknącą ? (mam 286kkm nalotu...)
Wdzięczny będę za wszelką pomoc... |
_________________ Pozdrawiam
M-i-G
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przyjemność zaczyna się tam gdzie kończy ekonomia... |
Ostatnio zmieniony przez M-i-G 2015-01-13, 11:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Patryk1990
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi a8 d 4
Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 49 Skąd: Wloclawek
|
Wysłany: 2015-01-20, 23:12 patryk
|
|
|
Jakie masz objawy ???
Moj przykapca na czarno a bledow brak
doladowanie klapki wszytsko ok
wg mnie bierz uzywana tylko z malym przebiegiem
te naprawiane sa chu...warte i napewno nie zrobia kolejnych 250tys |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-01-20, 23:22
|
|
|
Patryk co mozesz więcej powiedzieć o naprawianych?
Chyba niewiele, wiekszość nie ma pojecia o tym jak to działa i co tam wogole jest w takim turbo.
Ja jestem w stanie rozłożyć i złożyć turbo i będzie wałek wyważony. COś na ten temat wiem bo pracuje w firmie która robi turbiny.(nie regeneruje)
A że wiekszość ludzi idzie po kosztach daje do pseudofachowców którzy niewiele wiedzą i nawet poprawnie zestawu naprawczego nie mogą założyć. Ktory oczywiście jest kupiony u chińczyka. Druga sprawa to maszyny jakie mają do wyważania. Często nie maja wysokoobrotowych maszyn i wyważane wałki są w jednej płaszczyżnie, co wiąże się ze takie turbo niedlugo pochodzi |
|
|
|
|
|
|
|
|