Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Wibracje przy hamowaniu  
Autor Wiadomość
mgg73 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2015-12-20, 23:20   [D3 04 4.0TDI ] Wibracje przy hamowaniu

Witam,
jak w temacie, problem dotyczy wibracji przy hamowaniu. Drży samochód, bicie czuc na kierownicy i pedale. Co ciekawe objaw występuje jedynie przy delikatnym hamowaniu i to w zakresie predkości 60-50 km/h. Tarcze i klocki z przodu wymienione na ATE. Przed wymianą tarcze były zużyte i biło ale przy hamowaniu przy wyższych predkościach >120 km/h. Ponieważ bicie na kierownicy było niewielkie pomyslałem że może biją tylne tarcze (były słabe). Tył też wymieniony, też ATE. Niestety problem pozostał... Powyżej 60-70 km/h hamowanie jest płynne, nic nie bije. Pytanie czy ktoś z Was może miał podobny problem z biciem przy małych prędkościach? Dodam że w zawieszeniu nic nie stuka, choć z drugiej strony nie sprawia również wrażenia "najbardziej sztywnego"... Będę wdzieczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam,
mgg73
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-21, 01:16   

hymm brecha i sprawdź gumy wielowachacza... najczęściej oznaka kończących się bananów (jesli tarcz jesteś pewien). Ale może być to też spora doza innych rzeczy.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-21, 21:00   

koła / opony sprawdzałeś?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-12-21, 21:03   

Czy mechanik sprawdzał bicie piast przed montażem tarcz ? Może wystarczy odpowiednia optymalizacja tarczy względem piasty , jeśli to nie pomoże - warto udać się na dynamiczne wyważanie kół
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-21, 21:07   

Ja miałem coś takiego jak tarcze zdejmowałem, że niedokładnie wyczyściłem piasty i lekko biło. Rozebrałem całość, poleciałem papierem sciernym, wyczyściłem i odtłuściłem i cacy :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mgg73 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2015-12-31, 22:35   

Dzięki za sugestię. Na razie zmieniłem pierścienie centrujące, wyważyłem ponownie koła, przeczyściłem prowadnice. Większej zmiany nie widać więc trzeba szukać dalej. Napisze jeśli wyeliminuję przyczynę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.