|
Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-13, 08:42
|
|
|
To jest sposób na szybką zmianę auta. Olej LL i nie wymiana oleju w ASB
I wtedy rodzą się historie typu że dana jednostka czy skrzynia to złom i się psuje.
Ludzie którzy kupują takie auto jako nowe dajmy na to D2 osoba która kupowała by takie auto z salonu i miała wpojone do głowy takie słowa:
Proszę pana olej silnikowy co 10 tyś no max 12 tyś i co 60 tyś musowo wymiana oleju i filtru w ASB, do tego dochodzą jeszcze smarowania napędu Quattro.
To na pewne teraz po upływie tych kilkunastu lat mało kto miałby problemy z silnikiem typu kompresja, nastawniki, czy padające skrzynie biegów.
Teraz my ludzie którzy pokochali te auta borykają się z wieloma problemami które tak na prawdę zgotowała nam nie do końca uzupełniona instrukcja obsługi.
Powinno być tam napisane wielkimi czerwonymi literami interwały wymiany wszystkich płynów eksploatacyjnych.
Tak ze chłopaki co macie D4 do wszystko w waszych rękach
Dbajmy o te auta bo na prawdę są warte by poświęcić im troszkę czasu byśmy my byli zadowoleni z jego użytkowania i Ci którzy od nas zakupią.
Ale przyjmijmy jedno, pewne rzeczy były zamierzone. Krok po kroku robić wszystko by auta były bardziej upierdliwe a teraz to już życzę im dożycia do wymiany rozrządu tym małym turbodoładowanym kosiarkom z napędem nuklearnym. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
Ostatnio zmieniony przez ernesto 2014-09-13, 08:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2014-09-13, 08:47
|
|
|
I ja tak myślę, strategie producentów aut się zmieniają, zalecenia odnośnie wymian płynów też, a wszystko jest obliczone na szybkie zepsucie auta.
O, to smarować quattro też trzeba? :shock: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |