Autor |
Wiadomość |
Hubert_em
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-06, 21:28 [D3 04 4.0TDI
] Wymiana uszczelniacza wału.
|
|
|
Hej, czy znajdzie się ktoś na forum kto wymienilby uszczelniacz wału pod kołem zamachowym? |
_________________ Tylko audi. |
|
|
|
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-03-06, 21:37
|
|
|
Jesteś pewien,że z siemeringa na wale leci?
Ostatnio ćwiczyłem temat u siebie i pod koło pasowe leciało ale z góry |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-03-06, 21:44
|
|
|
Zamachowe to raczej z tyłu silnika a pasowe z przodu - czyli raczej widzi że leci z tyłu . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Hubert_em
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-06, 22:07
|
|
|
Niestety jestem pewnien założyłem zamiennik reinz, nie zwrocilem uwagi jak zakladalem go z pokrywą i zawinął się, lało się niemiłosiernie. wymontowałem, założyłem oryginał z aso na sucho, uważałem żeby tylko mi się nie zawinal i jednak kapie. Trzeci raz juz nie mam siły tego rozbierać, potrzebuje kogos kto mi to ogarnie fachowo, |
_________________ Tylko audi. |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-03-06, 22:21
|
|
|
domyśliłem się,że chodzi o przód
oryginał leci?a nie zbiera się ciśnienie w bloku?
gwoli ścisłości:automat/tarcza zabierakowa,manual/koło zamachowe |
|
|
|
|
|
|
|
Hubert_em
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-06, 22:59
|
|
|
Dobrze więc zeby było fachowo leci pod tarczą zbierakową, a jak sprawdzić czy jest ciśnienie w bloku? |
_________________ Tylko audi. |
|
|
|
|
Jacek82
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3/RS4 B7/A8 D4 fl
Wiek: 42 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 125 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-07, 23:15
|
|
|
Hubert_em napisał/a: | założyłem zamiennik reinz | U mnie Reinz już trzy lata oraz prawie 100k km jeździ i nie puszcza. Więc u ciebie najprawdopodobniej błąd montażowy lub uszkodzenie mechaniczne powierzchni stykającej się z uszczelniaczem. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|