Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Blad poduszki silnika + kilka innych  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2020-05-17, 23:46   

leon0376 napisał/a:
Dzis po przejechaniu kilkuset metrów zaświecl sie "check engine"
Po skanie wyszlo ze jest blad poduszki silnika i obydwu nastawnikow.
Mam pytanie czy walnieta poduszka moze powodować to ze nastawniki nie reagują?Przed tą akcją nastawniki pracowały i dziwne jest to ze po wyskoczeniu bledu poduszki pojawily sie rowniez bledy od nastawnikow.Ktoś sie z tym spotkal?

Nie, błąd poduszki silnika nie przekłada się na wadliwą pracę nastawników ani na błędy z nimi związane.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2020-05-18, 06:09   

Kurcze ale wczesniej nie bylo zadnych bledow i dopiero jak wyskoczyla poduszka razem z nia pokaazaaly sie bledy nastawnikow.
A nie moze byc czegos takiego ze jezeli kleka poduszka to motor nie ma pełnej mocy bo cos mi świta ze kiedyś o tym bylo na forum ale nie moge znaleźć 🤔
Albo inaczej: co moze spowodować brak pracy obydwu nastawnikow jednoczesnie.Vag pokazuje że załącza i wyłącza nastawniki a te ani drgna.

[ Dodano: 2020-05-22, 18:33 ]
Chlopaki nikt naprawde nie mial do czynienia z czyms podobnym.Damian napisal mi ze poducha nie ma wplywu na dzialanie nastawnikow i dzieki mu za to ale dlaczego obydwa przestaly reagowac jednoczesnie?Nikt nic podobnego nie ogarnial?Wymienilem oleum na LM 5W50 ale to chyba nie ma wiekszego znaczenia.Dopiero jutro bede mial chwile to poszperam ale moze wczesniej ktos cos podpowie.Pozdrawiam.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2020-05-25, 22:53   

Błąd poduszki silnika może wprowadzić sterownik silnika w tryb awaryjny,
czego skutkiem może być brak regulacji nastawników i tym samym ich błąd.
...co prawda nie spotkałem się jeszcze z tym że błąd poduchy generuje inne błędy
ale na pewno może wprowadzić sterownik w tryb awaryjny.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2020-05-25, 23:31   

danishow napisał/a:
Błąd poduszki silnika może wprowadzić sterownik silnika w tryb awaryjny,
czego skutkiem może być brak regulacji nastawników i tym samym ich błąd.
...co prawda nie spotkałem się jeszcze z tym że błąd poduchy generuje inne błędy
ale na pewno może wprowadzić sterownik w tryb awaryjny.


Dzieki za odzew.Znalazlem jeden wątek gdzie gosc uderzył sarne i wyrwal poduche.Wraz z błędem poduszki pokazaly sie bledy nastawnikow.Podobny temat znalazlem na zagranicznym forum wiec cos w tym jest.


Ps.Ciekawe jest to że w temacie "Jakich używacie zapachów w waszych autach" bylo wiele wiecej odpowiedzi😂
Przypadek?
Nie sądzę.

Dzieki "danishow".Pozdrawiam.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2020-05-25, 23:55   

Spoko, jak ogarniesz temat daj znać co było przyczyną.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2020-06-01, 10:50   

Winny byl bezpiecznik nr.8 -10A po stronie pasażera i to on odpowiada za obydwa nastawniki i wlasnie wspornik momentu. Widze ze jeszcze wiele o naszych autach nie wiemy a ja jeżdżę moja od 11-tu lat.
Tak ze temat ogarnięty.
Pozdrawiam.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.