|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-05-17, 22:46
|
|
|
leon0376 napisał/a: | Dzis po przejechaniu kilkuset metrów zaświecl sie "check engine"
Po skanie wyszlo ze jest blad poduszki silnika i obydwu nastawnikow.
Mam pytanie czy walnieta poduszka moze powodować to ze nastawniki nie reagują?Przed tą akcją nastawniki pracowały i dziwne jest to ze po wyskoczeniu bledu poduszki pojawily sie rowniez bledy od nastawnikow.Ktoś sie z tym spotkal? |
Nie, błąd poduszki silnika nie przekłada się na wadliwą pracę nastawników ani na błędy z nimi związane. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2020-05-18, 05:09
|
|
|
Kurcze ale wczesniej nie bylo zadnych bledow i dopiero jak wyskoczyla poduszka razem z nia pokaazaaly sie bledy nastawnikow.
A nie moze byc czegos takiego ze jezeli kleka poduszka to motor nie ma pełnej mocy bo cos mi świta ze kiedyś o tym bylo na forum ale nie moge znaleźć 🤔
Albo inaczej: co moze spowodować brak pracy obydwu nastawnikow jednoczesnie.Vag pokazuje że załącza i wyłącza nastawniki a te ani drgna.
[ Dodano: 2020-05-22, 18:33 ]
Chlopaki nikt naprawde nie mial do czynienia z czyms podobnym.Damian napisal mi ze poducha nie ma wplywu na dzialanie nastawnikow i dzieki mu za to ale dlaczego obydwa przestaly reagowac jednoczesnie?Nikt nic podobnego nie ogarnial?Wymienilem oleum na LM 5W50 ale to chyba nie ma wiekszego znaczenia.Dopiero jutro bede mial chwile to poszperam ale moze wczesniej ktos cos podpowie.Pozdrawiam. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2020-05-25, 21:53
|
|
|
Błąd poduszki silnika może wprowadzić sterownik silnika w tryb awaryjny,
czego skutkiem może być brak regulacji nastawników i tym samym ich błąd.
...co prawda nie spotkałem się jeszcze z tym że błąd poduchy generuje inne błędy
ale na pewno może wprowadzić sterownik w tryb awaryjny. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2020-05-25, 22:31
|
|
|
danishow napisał/a: | Błąd poduszki silnika może wprowadzić sterownik silnika w tryb awaryjny,
czego skutkiem może być brak regulacji nastawników i tym samym ich błąd.
...co prawda nie spotkałem się jeszcze z tym że błąd poduchy generuje inne błędy
ale na pewno może wprowadzić sterownik w tryb awaryjny. |
Dzieki za odzew.Znalazlem jeden wątek gdzie gosc uderzył sarne i wyrwal poduche.Wraz z błędem poduszki pokazaly sie bledy nastawnikow.Podobny temat znalazlem na zagranicznym forum wiec cos w tym jest.
Ps.Ciekawe jest to że w temacie "Jakich używacie zapachów w waszych autach" bylo wiele wiecej odpowiedzi😂
Przypadek?
Nie sądzę.
Dzieki "danishow".Pozdrawiam. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2020-05-25, 22:55
|
|
|
Spoko, jak ogarniesz temat daj znać co było przyczyną. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2020-06-01, 09:50
|
|
|
Winny byl bezpiecznik nr.8 -10A po stronie pasażera i to on odpowiada za obydwa nastawniki i wlasnie wspornik momentu. Widze ze jeszcze wiele o naszych autach nie wiemy a ja jeżdżę moja od 11-tu lat.
Tak ze temat ogarnięty.
Pozdrawiam. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |