Autor |
Wiadomość |
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2013-11-09, 13:32
|
|
|
robilem wszystko przy pomocy testera,ktory obsluguje funkcje hamulca elektrycznego.ale nie vcds.juz wczesniej go uzywalem przy zmianie klockow i bylo wszystko ok.
po zamontowaniu ,zamknelem zaciski,ustawilem grubosc klockow[13mm]i zrobilem podstawowe ustawienia ukladu,trzy krotnie zaciski sie zamknely i otworzyly.ale problem nie znikl.
hamulec jest na obu kolach.wiazka[wtyczki]czysciutkie.przed operacja nie mialem zadnego problemu.
jedynie co mi przychodzi do glowy to napiecie aku,chociaz prostownik mialem podlaczony.
czyli hamulec sam sie podstawia,na zasadzie oporu silnika?robi sie test i same sie kalibruja,zeby na oba kola dzialaly z ta sama sila?
ale mi chodzi o ten mechanizm,mechaniczny,co wysowa tlok.czy jego sie nie ustawia? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-11-09, 22:03
|
|
|
Zamień silniczki stronami i zobacz jakie błędy pokaże.
Jeżeli będzie po drugiej stronie to znaczy że silniczek uszkodzony lub jego wiązka a jeżeli po tej samej stronie to znaczy że wiązka na samochodzie już nie kontaktuje poprawnie (ta co idzie od kostki do góry pod wykładzinę nadkola).
Silniczków się nie ustawia, ustawiają się same automatycznie - ustawiasz grubość klocka i po to jest później ten test aby się ustawiły i jednocześnie sprawdziły grubość klocka.
Jakbyś w sterowniku dla zużytych klocków wpisał 14mm bez ich wymiany to i tak bardzo szybko wywali ci błąd zużytych klocków bo on ich grubość zczytuje za każdym razem kiedy się zaciska.
A jeżeli jeździsz i nie używasz hamulca postojowego wogóle to po wyjściu z auta i uzbrojeniu alarmu sysytem sam wymusi zamknięcie i otworzenie silniczków celem zbadania grubości klocków ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2013-11-10, 11:06
|
|
|
ta audiola wiele zeczy robi sama :-D wracajac do tematu,problem rozwiazany,
Okazal sie banalny.po odpaleniu auta kontrolka znikla,i blad zmienil sie ze stalego na sporadyczny.wykasowalem i gitara.Nie podejrzewalem napiecia,bo prostownik mialem podlaczony z 2 h przed montazem.
co do samych zaciskow to,juz nie ciekna,regeneracja sie udala.
jak znajde chwile to zrobie male fotostoryw odpowiednim dziale.
dziekuje kolego FOSS za pomoc. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-12-30, 20:23
|
|
|
Panowie HELP
Jestem w trasie na Niemcowni na parkingu zobaczyłem że cieknie troszeczke z lewej strony z tyłu poswieciłem latarka i obudowa jest peknieta troszke jak w poprzednich postach ale nie tak bardzo oraz cieknie saczy się plyn !!!
pytanie:
1 czy te obudowe mozna skleic czy kupic cały silniczek trzeba?
2 czy jak plyn cieknie to raczej zacisk do roboty?
3 jak można to naprawic są do tego jakies zestawy naprawcze?
Dajcie jak najszybciejk znac!!!
gdzie trzeba wejsc w vcds albo vag zeby to naprawic rozszerzyc itp
Proszę wytłumaczcie jak tłumokowi
zebym dał rade |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-12-30, 20:41
|
|
|
Obudowę można skleić ale oring w zacisku jest do wymiany . Musisz cały zacisk odkręcić rozebrać i wymienić ten durny mały oring . Ja ostatnio miałem dosyć i kupiłem drugi zacisk . Na forum kilka osób ma części do D3 to spróbuj może ktoś Ci sprzeda za małą kasę . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-01-02, 16:22
|
|
|
jak narazie nie uzywam ręcznego i wyciek jest znikomy , aby zrobic to dobrze to potrzebuje :
1 zestawu naprawczego czyli oring tłoczka plus tłoczek
2 oringu pomiędzy zaciskiem a silniczkiem[tylko z tego co pamietam to on nie wystepuje w zestawie naprawczym, jaki jest jego rozmiar |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-01-17, 08:44
|
|
|
Dajcie linka do takiego zestawu naprawczego bo i u mnie zaczyna sie cos dziać |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-01-21, 09:59
|
|
|
A jakaś filozofia jest z wymianą gumek.
tłoczek mam wypchac poprzez pompowanie pedału hamulca, czy w D3 jest inaczej.
w D2 regenerację robiłem 2 razy :-) |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-01-21, 20:03
|
|
|
Zestaw naprawczy to zwyczajny zestaw jak do D2.
Srednica tłoczka 43mm |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-01-22, 07:53
|
|
|
A ja mam pytanko.
Po wymianie uszczelnien jakim smaram zasmarować silniczek - ten mechanizm który widac po zdjęciu platikowej obudowy....??? |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
nikoa4
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2013 Posty: 245 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2015-01-23, 13:23
|
|
|
Zwyklym smarem (tawot)to nie lozysko w kole, nie kreci sie z taka predkoscia. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-02-03, 20:43
|
|
|
Panowie czy cieknący zacisk moze spowodować palenie się lewej lampy tylnej a dokladnie stopu ,juz po zapaleniu swiatel pozycyjnych? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-02-04, 03:00
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | Panowie czy cieknący zacisk moze spowodować palenie się lewej lampy tylnej a dokladnie stopu ,juz po zapaleniu swiatel pozycyjnych? |
Nie.
Ale jeżeli wyciek z zacisku jest do silniczka hamulca postojowego to silniczek ten ulegnie uszkodzeniu na 100%
Niestety jak byłem w DE to nie jak się z tobą umówić na robotę |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|