Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Cieknie zacisk tył. Regeneracja?  
Autor Wiadomość
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2013-11-09, 13:32   

robilem wszystko przy pomocy testera,ktory obsluguje funkcje hamulca elektrycznego.ale nie vcds.juz wczesniej go uzywalem przy zmianie klockow i bylo wszystko ok.
po zamontowaniu ,zamknelem zaciski,ustawilem grubosc klockow[13mm]i zrobilem podstawowe ustawienia ukladu,trzy krotnie zaciski sie zamknely i otworzyly.ale problem nie znikl.
hamulec jest na obu kolach.wiazka[wtyczki]czysciutkie.przed operacja nie mialem zadnego problemu.
jedynie co mi przychodzi do glowy to napiecie aku,chociaz prostownik mialem podlaczony.
czyli hamulec sam sie podstawia,na zasadzie oporu silnika?robi sie test i same sie kalibruja,zeby na oba kola dzialaly z ta sama sila?
ale mi chodzi o ten mechanizm,mechaniczny,co wysowa tlok.czy jego sie nie ustawia?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-09, 22:03   

Zamień silniczki stronami i zobacz jakie błędy pokaże.
Jeżeli będzie po drugiej stronie to znaczy że silniczek uszkodzony lub jego wiązka a jeżeli po tej samej stronie to znaczy że wiązka na samochodzie już nie kontaktuje poprawnie (ta co idzie od kostki do góry pod wykładzinę nadkola).

Silniczków się nie ustawia, ustawiają się same automatycznie - ustawiasz grubość klocka i po to jest później ten test aby się ustawiły i jednocześnie sprawdziły grubość klocka.
Jakbyś w sterowniku dla zużytych klocków wpisał 14mm bez ich wymiany to i tak bardzo szybko wywali ci błąd zużytych klocków bo on ich grubość zczytuje za każdym razem kiedy się zaciska.
A jeżeli jeździsz i nie używasz hamulca postojowego wogóle to po wyjściu z auta i uzbrojeniu alarmu sysytem sam wymusi zamknięcie i otworzenie silniczków celem zbadania grubości klocków ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2013-11-10, 11:06   

ta audiola wiele zeczy robi sama :-D wracajac do tematu,problem rozwiazany,
Okazal sie banalny.po odpaleniu auta kontrolka znikla,i blad zmienil sie ze stalego na sporadyczny.wykasowalem i gitara.Nie podejrzewalem napiecia,bo prostownik mialem podlaczony z 2 h przed montazem.
co do samych zaciskow to,juz nie ciekna,regeneracja sie udala.
jak znajde chwile to zrobie male fotostoryw odpowiednim dziale.
dziekuje kolego FOSS za pomoc.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2014-12-30, 20:23   

Panowie HELP

Jestem w trasie na Niemcowni na parkingu zobaczyłem że cieknie troszeczke z lewej strony z tyłu poswieciłem latarka i obudowa jest peknieta troszke jak w poprzednich postach ale nie tak bardzo oraz cieknie saczy się plyn !!!


pytanie:

1 czy te obudowe mozna skleic czy kupic cały silniczek trzeba?

2 czy jak plyn cieknie to raczej zacisk do roboty?

3 jak można to naprawic są do tego jakies zestawy naprawcze?

Dajcie jak najszybciejk znac!!!

gdzie trzeba wejsc w vcds albo vag zeby to naprawic rozszerzyc itp

Proszę wytłumaczcie jak tłumokowi :P

zebym dał rade
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-12-30, 20:41   

Obudowę można skleić ale oring w zacisku jest do wymiany . Musisz cały zacisk odkręcić rozebrać i wymienić ten durny mały oring . Ja ostatnio miałem dosyć i kupiłem drugi zacisk . Na forum kilka osób ma części do D3 to spróbuj może ktoś Ci sprzeda za małą kasę .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-01-02, 16:22   

jak narazie nie uzywam ręcznego i wyciek jest znikomy , aby zrobic to dobrze to potrzebuje :

1 zestawu naprawczego czyli oring tłoczka plus tłoczek

2 oringu pomiędzy zaciskiem a silniczkiem[tylko z tego co pamietam to on nie wystepuje w zestawie naprawczym, jaki jest jego rozmiar
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-01-17, 08:44   

Dajcie linka do takiego zestawu naprawczego bo i u mnie zaczyna sie cos dziać
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-01-21, 06:43   

proszę :D

http://allegro.pl/reperat...4951593092.html
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-01-21, 09:56   

Tylko na aukcji jest napisane przód.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-01-21, 09:59   

A jakaś filozofia jest z wymianą gumek.
tłoczek mam wypchac poprzez pompowanie pedału hamulca, czy w D3 jest inaczej.
w D2 regenerację robiłem 2 razy :-)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-01-21, 20:03   

Zestaw naprawczy to zwyczajny zestaw jak do D2.
Srednica tłoczka 43mm
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-01-22, 07:53   

A ja mam pytanko.
Po wymianie uszczelnien jakim smaram zasmarować silniczek - ten mechanizm który widac po zdjęciu platikowej obudowy....???
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-01-23, 13:23   

Zwyklym smarem (tawot)to nie lozysko w kole, nie kreci sie z taka predkoscia.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-02-03, 20:43   

Panowie czy cieknący zacisk moze spowodować palenie się lewej lampy tylnej a dokladnie stopu ,juz po zapaleniu swiatel pozycyjnych?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-02-04, 03:00   

dracus6662 napisał/a:
Panowie czy cieknący zacisk moze spowodować palenie się lewej lampy tylnej a dokladnie stopu ,juz po zapaleniu swiatel pozycyjnych?

Nie.
Ale jeżeli wyciek z zacisku jest do silniczka hamulca postojowego to silniczek ten ulegnie uszkodzeniu na 100%

Niestety jak byłem w DE to nie jak się z tobą umówić na robotę :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.