Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Hamulce przód - wymiana na coś lepszego  
Autor Wiadomość
prajewsk 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D3
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-11-16, 23:47   [D3 04 4.2MPI ] Hamulce przód - wymiana na coś lepszego

Koledzy, w mojej audiczce postanowiłem wymienić hamulce z przodu. Poszukiwania rozpocząłem od tarcz. Wymyśliłem takie:
tarcze
Teraz czas na zaciski. Co radzicie? O czym jeszcze powinienem wiedzieć, aby wymienić wszystko w komplecie i prawidłowo?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1789
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-11-17, 07:21   

Miłego czytania : http://www.a8team.pl/d3-0...zod-vt10833.htm , http://www.a8team.pl/d3-0...ckow-vt9597.htm , http://www.a8team.pl/d3-a...w-d3-vt8765.htm .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-17, 16:31   

Ja u siebie zrobiłem swap całego zestawu od S8 D3.

Tarcze przednie mam właśnie 385mm ale nie wnikałem w pozostałe jej wymiary szczegółowo bo części dobierałem po numerach fabrycznych AUDI.


Tarcze 385mm masz również w modelu A8 D3 6.0W12
Polecam montować oryginały z W12 lub S8 - unikniesz wielu niespodzianek.

Mój zestaw możesz obejrzeć tutaj: http://www.a8team.pl/a8-b...-vt3999,175.htm
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2013-11-21, 14:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
prajewsk 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D3
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-11-21, 10:33   

FOSS - dziękuję za informację, jednak nie mam dostępu do wskazanego przez Ciebie linku: "Tylko użytkownicy z uprawnieniami dostępu mogą czytać tematy na tym forum."
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-21, 23:27   

prajewsk napisał/a:
FOSS - dziękuję za informację, jednak nie mam dostępu do wskazanego przez Ciebie linku...

No więc specjalnie dla ciebie wycinka z tamtego tematu nt. moich modyfikacji.... hamulce.


przód na S8 D3 - tarcze 385mm ->

.
.
.


tył na S8 D3 - tarcze 335mm ->

.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-11-22, 00:41   

Widzę Damian, że w końcu na Dunlop'y dałeś się namówić. :-D
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-22, 02:32   

Simone331 napisał/a:
Widzę Damian, że w końcu na Dunlop'y dałeś się namówić. :-D

Si senor, na wiosnę kupowałem nowy komplet.....
Vredestein którego miałem wcześniej 2 nowe komplety odpadł w przedbiegach bo nie zachwycił mnie swoją trwałością....
chciałem "Bridże" Potenza ale okazało się że są dostępne w nośności tylko 95-96 więc żeby nie przedłużać zakupów zdecydowałem się na Dunlopy.

Jak na razie jestem zadowolony. Kontroluję je w miarę systematycznie i na pewno starczą mi również na przyszły sezon więc jest dobrze ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
prajewsk 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D3
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-11-22, 13:04   

FOSS
Cytat:
No więc specjalnie dla ciebie wycinka z tamtego tematu nt. moich modyfikacji.... hamulce.


Ładnie :) Kokardki masz już na stałe? ;)

A wracając - już wiem, jak to się prezentuje. Wiem, że lepiej szukać po numerach. Pytanie tylko co zmienić w stosunku do oryginału: tarcze (jasne), jarzmo? , zaciski. Coś jeszcze?
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2019-09-08, 12:54   

Czy ktoś może zmierzyć grubość jarzma przednich hamulców w miejscu gdzie jest ucho do przykrecania, do zwrotnicy?
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-09-09, 20:03   

Pczester napisał/a:
Czy ktoś może zmierzyć grubość jarzma przednich hamulców w miejscu gdzie jest ucho do przykrecania, do zwrotnicy?

Mówisz i masz - grubość jarzma = 18 mm
Akurat miałem pod ręką w garażu komplet z A8 D3 lift z silnikiem 4.2 V8 TDI z 2006 roku na tarcze 360 mm.


Przy okazji zadanie dla admina lub osoby mającej uprawnienia do przenoszenia tematów - powinno to być w dziale technicznym D3 a nie D2.
_________________

 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2019-09-09, 20:26   

O i dzięki 😁 🍺
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-04-16, 12:13   

Mam pytanie do s8 d2 , zmiana na zaciski z w12 d3 / s8 d3 wymaga zwrotnicy z 3.3 tdi ? czy jakaś inna też pasuję ? I czy jakieś adaptery trzeba czy wszystko pasuje jak fabryczne
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-04-16, 16:47   

Adam, pisane milion razy, podane łącznie z numerami zwrotnic, poszukaj
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.