|
Autor |
Wiadomość |
rstas
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: Kia, Skoda, Audi A8 D3 4.2 mpi
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 42 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-12-17, 15:52 [D3 04 4.2MPI
] Hamulec ręczny awaria
|
|
|
Cześć.
Wczoraj po dłuższej trasie, przy gaszeniu silnika pojawiły mi się kontrolki błędu hamulców, błędu h.ręcznego oraz migające lampki bezpośrednio na przycisku hamulca, plus duży wykrzyknik z tekstem (hand break).
Do tego przy lewym kole z tyłu po wyłączeniu zapłonu silniczek hamulca pracował (wył) dobre 40 sekund.
Dziś byłem na ASO gdzie panowie powiedzieli po skanie auta, że jest błąd lewego silniczka hamulca ręcznego, popatrzyli na wiązkę i stwierdzili, że wygląda ok i stawiają na silniczek.
Nowy silniczek 1600pln w ASO.....
Pytanie:
1. Czy mogę jeździć do wymiany normalnie autem? Poza upierdliwym dźwiękiem alertu hamulca powyżej 10km/h, który znika po 1 min reszta działa bez problemowo
2. Czy w Lublinie (bo tam ląduję na święta) jest jakiś magik od regeneracji takich spraw
3. Czy ewentualnie mogę wymienić wszystko sam, jeśli zamówię silniczek, czy trzeba jakoś zaprogramować po wymianie?
4. Może ktoś z Was ma na sprzedaż? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
rstas
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: Kia, Skoda, Audi A8 D3 4.2 mpi
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 42 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-12-18, 11:37
|
|
|
Dzięki.
Znalazłem serwis koło warszawy OPTIMA robią wysyłkowo.
Jadę dziś na demontaż silniczka i weryfikację czy to nie wiązka dla świętego spokoju.
Pytanie czy lepiej jeździć (bo muszę) w oczekiwaniu na zregenerowany z podłączonym silniczkiem czy z zdemontowanym? (Hamulec nie jest zblokowany oczywiście)
pozdrawiam |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-12-18, 12:02
|
|
|
Żeby to zdemontować potrzebujesz tylko zdjąć koło i odkręcić dwie śrubki i wtyczkę wypiąć . Możesz jeździć bez . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
KAKSAN
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 1 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-12-19, 22:01
|
|
|
Rstas masz jakiś zaufany warsztat do swojej d3 w Lublinie ? |
_________________ Kurczak, Ryż i Kreatyna.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |