Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-01-18, 17:21 [D3 04 4.2MPI
] Kodowanie ASB 6HP26 i silnika (J623)
Witam.
Jaka jest różnica w kodowaniu:
1=napęd na 4 koła (reszta świata)
2=napęd na 4 koła (USAn Region)?
Dane ze sterownika: skrzynia 09E 6HP26 (J217) AG6 09E 4,2L 5V USA
I pytanie drugie - kodowanie silnika, tu akurat z 4,2L V8/5V BFM:
05 = reszta świata (Euro-2/D3)
07 = LEV (USA)
08 = China/Russia
11 = Euro IV/Japan
26 = reszta świata
27 = Brazylia/Meksyk
Brak odzewu, więc może bardziej precyzyjnie. Jeśli mam auto w wersji USA a zmienię kodowanie ASB z 2 na 1 to jaka będzie różnica? Czy jeśli skrzynia ma kod 2 to silnik aby prawidłowo to współpracowało też ma mieć 07 czy może być np. 11?
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-02-15, 20:26
Empirycznie sprawdzone: sterownik silnika i skrzyni muszą być dopasowane do danej strefy. O ile sam silnik można przestawić z na inny region świata, o tyle po przestawieniu skrzyni na inne ustawienie niż silnik przechodzi ona w tryb awaryjny i zgłasza niezgodność sterowników.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum