|
Autor |
Wiadomość |
damianTM_85
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 06 Mar 2016 Posty: 17 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: 2016-03-16, 18:38 [D3 04 4.2MPI
] Lekkie mruganie postojówek i zegarów
|
|
|
Witam, dziś po wjeździe do garażu zauważyłem że postojówki lekko mrygają (zwykłe żarówki nie LED) oraz białe podświetlenie zegarów, po dodaniu gazu wraca do normy wszystko czyżby jakiś regulator napięcia albo alternator? Może ktoś miał taki problem i sobie jakoś poradził autko to D3 4,2B z końca 2003r |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-03-16, 18:59
|
|
|
A jakie jest ładowanie, od tego trzeba zacząć. Puki nie sprawdzisz ładowania nikt Ci nie pomoże.
Przyczyn może być wiele.
Może być uszkodzony regulator napięcia, szczotki mogły się zawiesić, luźny pasek itp.
Sprawdź ładowanie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-16, 19:12
|
|
|
Xenon to inna bajka. Napięcie słabe,przetwornica,starter,żarnik. U mnie przetwornice takie daja efekty ale nie mam ori. |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-16, 19:49
|
|
|
Nie pamietam jak wyglądaja u ciebie przetwornice i te całe moduły ale jesli da sie jakos je zamienic stronami to najlepsze sprawdzenie. Problem sie przeniesie to wiesz co jest jak zostanie masz do zamianki jeszcze żarnik. jesli nadal zostaje to trza pomierzyc czy nie ma jakiejs straty w kablach że gdziec cos niełaczy czy zmęczony przewód itp.
Ja mam modzone oświetlenie więc zarazem serwis uproszczony i średnio co 2 lata chinole wymieniam. Lecz niedawno trafiłem na wyjatkową tandete co padła po tygodniu jedna i druga po miesiącu i ni uja nie wstanie(bedzie reklamacja)
Ale zachowuje zwykle stare bo z pary jedna zwykle jeszcze hasała to na podmianke mam a roboty to 3minuty mam
Teraz w aucie mam dwie z poprzednich sortów |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2016-03-16, 22:21
|
|
|
damianTM_85, dokładnie jak piszą chłopaki sprawdź ładowanie najpierw 😉 W D3 często jak pada regulator to na odpalonym po otwarciu drzwi bedą mrygac światełka na gorze w panelu 😉 |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |