Autor |
Wiadomość |
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2017-01-27, 21:34 [S8 D3 07
] Wymiana tylnych amortyzatorów.
|
|
|
W sobotę wymieniam tylny lewy amortyzator który zdechł. Nie trzyma ciśnienia zwłaszcza gdy zimno. Mam używkę z allegro. Czy powinienem zwrócić na coś uwagę przy wymianie ??? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2017-01-27, 21:48
|
|
|
Czyli prawie standard. Dam radę.... Pomocy to ja będę potrzebował w przyszłym tygodniu gdy będę ściągał kolektor ssący do czyszczenia zaworów i rewizji klap. Będzie się działo.
[ Dodano: 2017-01-28, 19:58 ]
No mogłem jednak zgłosić się po tą instrukcję wymiany. Trochę się pomęczyłem, nie było to takie łatwe. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2017-01-29, 12:39
|
|
|
Upuściłem powietrza zaworkiem i wtedy dało radę. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2017-01-29, 13:34
|
|
|
Też myślałem o jakieś breszcze ale mam ceramikę i trochę się bałem że coś się ześlizgnie i uszkodzę. Sama ta blacha termiczna osłaniająca tarczę kosztuje około 100 euro. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Tetek
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 99 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2017-01-29, 14:49
|
|
|
Zrobiłem tak. Ściągnąłem zacisk hamulcowy odkręciłem górny wahacz. Znaczy wyciągnąłem śrubę do ustawienia geometrii koła. Jest na tyle długa że bez demontażu zacisku hamulcowego nie wyciągniesz jej. Wahacz po stronie koła ładnie zszedł na dół i wyciągniecie amorka to już była czysta formalność. Do tego po upuszczenia powietrza amorek trochę sflaczał co dodatkowo ułatwiło demontaż i montaż nowego. Teraz auto w fazie testów wystawione z garażu. Na razie nic nie schodzi trzyma poziom. |
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2017-01-31, 00:38
|
|
|
dlaczego zaden warsztat nie regeneruje tylnych amortyzatorow w d3 i d4? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
rafalr93
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: RZuwary
|
Wysłany: 2017-01-31, 10:27
|
|
|
drago_o, to jest naprawdę dziwne , w ASO pewnie 1 szt kosztuje chore pieniądze nawet do D3 a co jeśli zużyje się amor co jest normalną rzeczą eksploatacyjną D3 już nie będzie się tak prowadziła jak dawniej czy ta pneumatyka działa tak że tego nie odczuwamy ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-01-31, 10:34
|
|
|
Na pewno w jakimś momencie to odczujemy w procesie jego zużycia Ale ich problemem nie jest zużycie, które moim zdaniem postępuje tempem na tyle pełzającym, że są w stanie przeżyć te auta ale nieoczekiwane awarie.
Masz rację, ceny ASO w okolicy 7k zł Z tyłu pozostaje używka lub nowy i nic więcej. Pewne drobne rzeczy da się naprawić. Ja swój stary amor naprawiłem, sprawdziłem na aucie i kupiony sprawny sprzedałem (wymieniłem zaworek upustowy - czy kij wie jak się to nazywa).
Jest o tyle dziwne, że nikt nie jest w stanie wprost wskazać przyczyny tego Może jest w nim coś na tyle dziwnego, wymagającego specjalistycznego sprzętu, że nikt nawet się o to nie stara. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
korzonek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 67 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2019-03-14, 19:32 Oznaczenia na niechach
|
|
|
Czym różnią się miechy o oznaczrniach E F G H |
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2019-03-14, 19:42 Re: Oznaczenia na niechach
|
|
|
korzonek napisał/a: | Czym różnią się miechy o oznaczrniach E F G H |
Standard / sport. |
|
|
|
|
|