Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu



Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 07 ] Wymiana tylnych amortyzatorów.  
Autor Wiadomość
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-27, 21:34   [S8 D3 07 ] Wymiana tylnych amortyzatorów.

W sobotę wymieniam tylny lewy amortyzator który zdechł. Nie trzyma ciśnienia zwłaszcza gdy zimno. Mam używkę z allegro. Czy powinienem zwrócić na coś uwagę przy wymianie ???
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 172 razy
Wiek: 28
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6865
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-27, 21:38   

Nic specjalnego. Tryb podnośnika, demontujesz i zakładasz inny. Robiłem i bez problemu :) Chcesz instrukcję? Mam gdzieś na kompie to mogę ci podesłać. Jak coś to podeślij maila na PW.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-27, 21:48   

Czyli prawie standard. Dam radę.... Pomocy to ja będę potrzebował w przyszłym tygodniu gdy będę ściągał kolektor ssący do czyszczenia zaworów i rewizji klap. Będzie się działo.

[ Dodano: 2017-01-28, 19:58 ]
No mogłem jednak zgłosić się po tą instrukcję wymiany. Trochę się pomęczyłem, nie było to takie łatwe.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 172 razy
Wiek: 28
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6865
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-29, 03:19   

Trzeba odpowiednio ważyć lub mieć odpowiednio długą dźwignię :D
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-29, 12:39   

Upuściłem powietrza zaworkiem i wtedy dało radę.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 172 razy
Wiek: 28
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6865
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-29, 12:53   

Ja podważyłem wahacz długim kijem :)
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-29, 13:34   

Też myślałem o jakieś breszcze ale mam ceramikę i trochę się bałem że coś się ześlizgnie i uszkodzę. Sama ta blacha termiczna osłaniająca tarczę kosztuje około 100 euro.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 172 razy
Wiek: 28
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6865
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-29, 13:44   

Ja zdejmowałem, tarce tak dla bezpieczeństwa :)
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-29, 14:49   

Zrobiłem tak. Ściągnąłem zacisk hamulcowy odkręciłem górny wahacz. Znaczy wyciągnąłem śrubę do ustawienia geometrii koła. Jest na tyle długa że bez demontażu zacisku hamulcowego nie wyciągniesz jej. Wahacz po stronie koła ładnie zszedł na dół i wyciągniecie amorka to już była czysta formalność. Do tego po upuszczenia powietrza amorek trochę sflaczał co dodatkowo ułatwiło demontaż i montaż nowego. Teraz auto w fazie testów wystawione z garażu. Na razie nic nie schodzi trzyma poziom.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 191
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2017-01-31, 00:38   

dlaczego zaden warsztat nie regeneruje tylnych amortyzatorow w d3 i d4?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 172 razy
Wiek: 28
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6865
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-31, 06:03   

Zadawałem im to pytanie wielokrotnie i w żadnym warsztacie nie potrafili podać przyczyny takiego stanu rzeczy. Po prostu :P
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 191
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2017-01-31, 10:27   

drago_o, to jest naprawdę dziwne , w ASO pewnie 1 szt kosztuje chore pieniądze nawet do D3 a co jeśli zużyje się amor co jest normalną rzeczą eksploatacyjną D3 już nie będzie się tak prowadziła jak dawniej czy ta pneumatyka działa tak że tego nie odczuwamy ?
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 172 razy
Wiek: 28
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6865
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-31, 10:34   

Na pewno w jakimś momencie to odczujemy w procesie jego zużycia :) Ale ich problemem nie jest zużycie, które moim zdaniem postępuje tempem na tyle pełzającym, że są w stanie przeżyć te auta ale nieoczekiwane awarie.

Masz rację, ceny ASO w okolicy 7k zł :) Z tyłu pozostaje używka lub nowy i nic więcej. Pewne drobne rzeczy da się naprawić. Ja swój stary amor naprawiłem, sprawdziłem na aucie i kupiony sprawny sprzedałem :P (wymieniłem zaworek upustowy - czy kij wie jak się to nazywa).

Jest o tyle dziwne, że nikt nie jest w stanie wprost wskazać przyczyny tego :) Może jest w nim coś na tyle dziwnego, wymagającego specjalistycznego sprzętu, że nikt nawet się o to nie stara.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
korzonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Błażej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 53
Skąd: Brzeziny
Wysłany: 2019-03-14, 19:32   Oznaczenia na niechach

Czym różnią się miechy o oznaczrniach E F G H
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 397
Skąd: G-dz
Wysłany: 2019-03-14, 19:42   Re: Oznaczenia na niechach

korzonek napisał/a:
Czym różnią się miechy o oznaczrniach E F G H


Standard / sport.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon
hamulce OC/AC


| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |