Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Halas przy mocnym hamowaniu  
Autor Wiadomość
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-15, 20:44   [D3 04 4.2MPI/LPG ] Halas przy mocnym hamowaniu

Witam,

Czego objawem jest halas przy dlugim hamowaniu z duzych predkosci ? Zwichrowane tarcze? Dodam ze tarcze niby brembo wygladaja jak nowe klocki na wykonczeniu ale z 5 mm okladziny jest . Tył ma duzy rant klocki nowe, tyl jak bed emial czas to wymienie, pytanie co z przodem robic tylko klocki czy tarcze tez?

Halas taki specyficzny raczej z przodu dobiega przy dlugim hamowaniu soe pojawia w normalnej jezdzie np po miescie nie ma anomali.
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2016-10-16, 11:41   

raftor napisał/a:
Czego objawem jest halas przy dlugim hamowaniu z duzych predkosci ? Zwichrowane tarcze? Dodam ze tarcze niby brembo wygladaja jak nowe


ja osobiscie 2 lata temu kupilem Brembo i na "oko" byly perfekt. Zalozylem i okazalo sie ze nowe tracze byly z wada. I uznali mi reklamacje. Ale ze przejechalem na nich ok 4 tys km to jeszcze potem 2 wahacze siadly przez to prawdopodobnie.

Ale halas przy hamowaniu? Plyn hamulcowy jest ok?
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-16, 12:00   

Plyn jest wymieniony dopiero co na motul rbf 660 gold

Tylko ten halas sila hamowania tez slabsza niz w poprzedniej d3, tak jak mowie klocki koncowka , tarcze jak nowe wygldaja.

Ciekawe czy da sie to posprawdzac bo szkoda dobre tarcze w ciemno wymienic.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-10-16, 20:30   

Zmień najpierw klocki.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-17, 17:13   

ok tak zrobie i bede obserwował
 
 
raptus 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 17
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2016-10-18, 13:04   

Kup sobie tarcze ebc do tego klocki też ebc i powinno być po problemie,każde inne z ogólnodostępnych to mówiąc delikatnie ...ryzyko.Ja odzalowalem kupiłem i chamowanie z 200 czy 250 żaden problem.
 
 
ralf 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 119
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2016-10-20, 18:03   

raptus napisał/a:
Kup sobie tarcze ebc do tego klocki też ebc i powinno być po problemie,każde inne z ogólnodostępnych to mówiąc delikatnie ...ryzyko.Ja odzalowalem kupiłem i chamowanie z 200 czy 250 żaden problem.



Taaa chyba jednorazowo.

Ja kupiłem taki zestaw dokłądnie Sp performenc silver i klocki yelow ebc i wytrzymał 6000 tys km. Klocki do zera i tarcze na śmietnik. Kupione w breaks.pl

Nie jeżdżę jak emeryt ale jak widzę bez problemu z 250 to mnie śmiech ogarnia. Chyba na pasie startowym Boinga 747 i tylko raz bo się zagotują :)

Tarcze poszły na reklamacje i uznano , że jeżdzę wybitnie agresywnie lub + 200 km/h . zaznaczam , że to niby tarcze wzmocnione "sportowe" , a nie wytrzymały normalnej autostradowej dynamicznej jazdy i naszych mistrzów lewego pasa wraz z wyścigami ciężarówek kur....a !!!

Pozdr
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-20, 21:09   

no nie załamujcie mnie że to tarcze, są praktycznie nówki ale nie mam na nie faktur wiem że to EBC , w poprzendiej miałem tarcze ATE i klocki ZIMERMAN super to chodziło, raz zagotowałem na trasie 50 km but hebel but hebel i w pewnym momencie pedał w podłogę po ostudzeniu nawet 5-7 km szedł dym z tarcz ale nic się nie pokrzywiło
 
 
ralf 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 119
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2016-10-20, 21:45   

raftor napisał/a:
no nie załamujcie mnie że to tarcze, są praktycznie nówki ale nie mam na nie faktur wiem że to EBC , w poprzendiej miałem tarcze ATE i klocki ZIMERMAN super to chodziło, raz zagotowałem na trasie 50 km but hebel but hebel i w pewnym momencie pedał w podłogę po ostudzeniu nawet 5-7 km szedł dym z tarcz ale nic się nie pokrzywiło


Przecież na seryjnych raz z 200 do 60 i nie masz hamulców. Gdzie ty to na 50 km butowałeś ? :)

Ja nie wiem skąd Wy bierzecie te super hamulce w tym aucie ?? W standardowym zestawie ?? To moje drugie D3 i seria się do miasta nadaje lub jazdę z ciotką na ymienniny :)

Ja musiałem założyć , zresztą z pomocą kolegi Michała I Pantona (dzięki ) Brembo 6 - tłok tarcze od S8 przewody w oplocie itd i teraz jest naprawdę ok

Wszystko inne to do 160 km/h i to nie zawsze.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-21, 13:04   

Co ja Ci poradzę bajeru nie kręce bo po co ?

Leciałem z bdg do trn jakieś 40-50km, nie ma się czym chwalić ale naginałem ostro przepisy prawa z jeszcze jednym autem, po pewnym dłuższym dystansie heble się skończyły, heble były pełna seria z płynem rbf660 , tarcze ate + klocki zimerman

Widziałem Twój zestawik hebli całkiem fajny ale ja nie będę trzymał a8 dłużej niż 1-1,5r więc nie będę wrzucał w same heble 7 koła bo przy wartości auta 38-40tys mało opłacalny biznes bo nikt mi za to nie odda. Nie poginam jakoś ostro po ulicach bo po co, chciałbym tylko żeby hamowało tak jak w poprzedniej D3 mi taka siła i płynnośc hamowania odpowiadała.

BTW co wpływa na dozowanie hamulca? jego twardość i efektywnośc? pompam klocki, tarcze, płyn?

mam wrażenie że heble w obecnej D3 są mniej efektywne, płyn zmieniłem podciśnieniowo na rbf 660, czy jakośc klocków może mieć znaczenie? czy np pompa już słabo podaje ciśnienie ?
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
FranzM 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2, A6 C5
Wiek: 37
Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 42
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-21, 13:17   

Jeśli na oko klocki mają 5mm, to pewnie te od wewnątrz już są zerowe. Wymień klocki.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-10-21, 18:45   

raftor, tak się wtrące, nie wiem co trzeba robić aby za zestaw brembo 6t i 385mm położyć 7tys :P Mi wyszło 3500, ale nie malowałem zacisków.
_________________
 
 
ralf 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 119
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2016-10-21, 19:12   

Wracając do twojego problemu to proponuje zmienić klocki . Hałas wywołują kończące się klocki Wymienisz i będzie git.

Robię 60-70 tys rocznie i na serii max 15k . Zresztą teraz podobnie :) ) Jak się kończą to powyżej 150 km/h zaczynają hałasować

Kup ATE i powinno być ok .

I nie jezdzij w moje okolice bo na pewno byłbyś następnym mistrzem lewego pasa "bo i po co ?" :) ) szkoda życia na taką jazdę emeryta . Gdybym tak jezdził to musiałbym robić kanapki na drogę :)
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2016-10-22, 12:00   

krzychu22.p1i napisał/a:
brembo 6t i 385mm położyć 7tys Mi wyszło 3500,


No to tanio, patrząc po cenach set up-ów z s8 to taniutko Cię to wyszło jak za 6 tłoczków. Ktoś na forum sprzedawał zaciski za 2200zł "chyba", do tego tarcze i klocki i wyjdzie ponad 3500zł.

Ja miałem dziki plan zrobić update do s8 ale nie wiem czy chce ładować 20tyś w auto warte realnie 36-37tyś niestety to już 2004r i niedługo AC nikt mi nie sprzeda, już jest problem bo to stary parch ponad 10 letni. Tym bardziej jak właduje w niego 20 kafli i mi go dmuchną gdzieś to będę płakał nawet jak będę miał AC, wypłacą marne 3X tyś. Więc mimo tego że mam kase na mody to pozostanę przy seri.

Z uwagi na to że nowe benzyny nie idą w parze z niezawodnością i ekonomią to mocno chodzi mi po głowie 3.0tdi w a7 lub a5 ale to plan na przyszły rok najprędzej. A8 fajny sprzęt ale nie uśmiecha mi się ładować XXtyś w auto niewiele warte.

[ Dodano: 2016-10-22, 13:04 ]
ralf napisał/a:
Robię 60-70 tys rocznie i na serii max 15k . Zresztą teraz podobnie


:D no ja około 30tys rocznie i uważam że to sporo :P i klocków prawie wcale nie zjechałem :D


ralf napisał/a:
I nie jezdzij w moje okolice bo na pewno byłbyś następnym mistrzem lewego pasa "bo i po co ?" ) szkoda życia na taką jazdę emeryta . Gdybym tak jezdził to musiałbym robić kanapki na drogę


Nie że się chwale ale mam suzuki gsxr 1000 k8 195KM wiec szaleć mam czym, 2 wypadki już miałem, heble w d3 się skończyły więc wole nie ryzykować :D
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-10-22, 12:12   

raftor, no mam nówki zaciski z oe klockami, tarcze nowe textara i nowe przewody w oplocie. Adaptery mi goście robili za 600 zł - oba :D I to wszystko w 3500zł :D Jestem zachwycony a to dzięki Michałowi (michalwruszak) to on mnie tak zainteresował i w dużej części nakręcił :)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.