Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jak odkręcić obudowę filtra oleju ?  
Autor Wiadomość
kuczi3 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: w poszukiwaniu
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartłomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: BP
Wysłany: 2013-04-18, 09:59   [D3 04 4.2MPI/LPG ] Jak odkręcić obudowę filtra oleju ?

Witam,

Panowie mam wyciek płynu chłodzącego z okolic obudowy filtra oleju. Zeby dokladnie zobaczyc potrzeba zdjęć tą własnie obudowę. Wyciek jest pomiędzy silnikiem a obudową filta.

Z góry dzięki za wszelkie rady.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-04-19, 13:44   

Czyli jak dobrze zrozumiałem masz wyciek z tzw. chłodniczki oleju.... no to masz problem bo dostęp to tego ustrojstwa jest marny.... generalnie najlepiej wybebeszyć wszystko co jest w prawym narożniku komory silnika żeby mieć wogóle miejsce na manewry z kluczami.
W D3 jeszcze tego nie robiłem ale niedawno robiłem ten temat w S8 D2 FL a konstrukcja jest bardzo podobna.... newralgiczny punkt to dwie śruby tzw. "trudna" i "bardzo trudna" do których dostęp jest bardzo słaby a nie można sobie pozwolić na ich uszkodzenie.

Kup wszystkie możliwe uszczelki które tam wystepują włącznie z tą nieszczęsną rurką żeby nie robić tego dwa razy bo jeśli to chłodniczka to kilka ładnych godzin nad nią spędzisz na pewno - no chyba, że w D3 zmienili jej konstrukcję na "łatwo wyciągalną" w co jednak szczerze wątpię.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-19, 13:50   

Procedura serwisowa z Elsy każe wyciągać silnik aby się dostać do tej chłodniczki w D3.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-04-19, 13:57   

gtfan napisał/a:
Procedura serwisowa z Elsy każe wyciągać silnik aby się dostać do tej chłodniczki w D3.

ŁooooŁ :shock: no to żeś mnie zaskoczył... nie sprawdzałem... ale już wiem, jak bardzo nie mam ochoty tego u siebie robić... na szczęście u mnie nic nie wycieka :evil:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.