Autor |
Wiadomość |
artii
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ok
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-05, 19:49 [D3 04 4.2MPI/LPG ] Klima - już zero pomysłów
|
|
|
Sprawdzone już prawie wszystko.
Zacznę od początku:
Klima przestała działać, po nabiciu u nie fachowca tylko nabijacza klimy, bez poprawy.
Po błędach wychodzi czujnik ciśnienia 8Z0959126, kupiony oryginał po nr VIN za 250zł w ASO 3G0959126, po zmianie i skasowaniu błędów bez zmian.
Kompresor podobno startuje, takie info mam od speca który sprawdził mi na manometrach, iż jest 9 barów.
W blokach pokazuje cały czas 1 bar, stary czy nowy czujnik.
Po odpięciu przewodu do czujnika nadal 1 bar, na wtyczce ponad 12V.
Na wtyczce kompresora 4,7V.
Mam walnięte klapy pod filtrem przeciwpyłkowym, są zerwane, ale podobno to nie mam wpływu.
Macie jakieś pomysły, czujnik z ASO byłby walnięty ?
Poniżej nadal wyskakujące błędy:
5 Faults Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
003 - Mechanical Failure
Freeze Frame:
Fault Status: 01100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 225
Mileage: 227881 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.02
Time: 22:23:44
Freeze Frame:
Voltage: 11.60 V
Temperature: 32.0°C
(no units): 69.0
(no units): 66.0
Temperature: -99.0°C
01087 - Basic Setting Not Performed
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 225
Mileage: 227861 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.02
Time: 19:01:42
01592 - Air Quality Sensor (G238)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 225
Mileage: 227881 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.02
Time: 22:23:44
Freeze Frame:
Temperature: 47.0°C
00819 - High Pressure Sensor (G65)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 225
Mileage: 227881 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.02
Time: 22:23:44
02003 - Driver Identification Control Module (J589)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 225
Mileage: 227881 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.02
Time: 22:23:44 |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2017-08-05, 20:03
|
|
|
Zainteresowałbym się tym błędem :
00819 - High Pressure Sensor (G65)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 225
Mileage: 227881 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.02
Time: 22:23:44
Może instalacja do czujnika jest trafiona gdzieś - warto sprawdzić
Napewno dobry czujnika dostałeś - mi wychodzi dla BFM - 3R0959126 |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
artii
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ok
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-05, 21:12
|
|
|
błąd w opisie, dostałem czujnik 3R0-959-126, taki jak podałeś.
Też myślałem o okablowaniu do czujnika, ale na wtyczce jest 12,4 v więc stwierdziłem, że jest ok.
Sam już nie wiem. |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-08-06, 07:11
|
|
|
artii napisał/a: | błąd w opisie, dostałem czujnik 3R0-959-126, taki jak podałeś.
Też myślałem o okablowaniu do czujnika, ale na wtyczce jest 12,4 v więc stwierdziłem, że jest ok.
Sam już nie wiem. |
Sprawdzałeś też czy nie ma zwarcia między + a przewodem sygnałowym którym wraca sygnał do sterownika? |
|
|
|
|
|
|
|
artii
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ok
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-06, 21:07
|
|
|
Karolu, podpowiesz coś bliżej - jaśniej gdzie mam to szukać |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-08-06, 21:16
|
|
|
artii napisał/a: | Karolu, podpowiesz coś bliżej - jaśniej gdzie mam to szukać |
W tej wtyczce co masz do czujnika sprawdź czy nie ma zwarcia miedzy plusem a przewodem którym wraca sygnał z czujnika do sterownika |
|
|
|
|
|
|
|
artii
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ok
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-07, 16:14
|
|
|
Czy na wtyczce od kompresora klimatyzacji powinno być 12 V, u mnie leci tylko 4.7 V ? |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-08-28, 20:24
|
|
|
Naprawiona już klima? Jeżeli nie to sprawdź czy we wtyczce do czujnika ciśnienia jest dobra masa i czy jest przejście sygnału z czujnika do panelu klimatronika na wtyczkę C pin nr 8. U mnie jak w odczycie parametrów był 1 bar to uszkodzony był czujnik. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-08-28, 23:17
|
|
|
Sprawdz jeszcze wtyczki. Tzn czy nie sa zamienione bo juz takich geniuszy widziałem. Tylko nie pamietam dokładnie jaka wtyczka tam sięga? Z klaksonu, czujnika temperatury, moze z zamka maki... Bo bład jednoznacznie sugeruje otwarty obwód i brak czujnika. Wiec kompresor nie startuje. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
artii
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ok
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-30, 20:54
|
|
|
Nie jeszcze nie poradziłem sobie z tym tematem, wtyczki zamienione nie wchodzą w grę, nie wypuszczałem pojazdu z rąk. Samo się nie podmieniło
Tak, muszę iść po kablach od tej wtyczki zaworu, napięcie jest (+ jeden kabel, a na drugim masa ), ale może trzeci kabel gdzieś po drodze jest przecięty. |
|
|
|
|
|
|
|
|