Autor |
Wiadomość |
Mastero85
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2019-08-26, 19:15 [D3 07 4.2TDI
] Pobór Prądu a8 d3 .4.2 tdi
|
|
|
Witam mam pytanie posiada ktos program diagnostyczny Odis 5.1.6 w celu namierzenia złodzieja prądu w a8 d3 woj mazowieckie /podlaskie ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-08-26, 19:26
|
|
|
Jasne, ze duzo czasu. Jak sam nie ogarniasz, a masz oryginalne sterowniki, nic nie dokladales oddaj samochod do ASO. Tutaj nikt Ci nic wiecej nie wywrozy, jak czytales tamten temat na kilkanascie stron to wiesz o czym mowie.
PS - interpunkcja bo tego sie czytac nie da |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Mastero85
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-09-01, 19:43
|
|
|
do kradzenia prądu to zaden vag/odis ci nie podpowie konkretnie bo sam tego nie wie...
wie tylko z przeliczeń i napięcia aktualnego w jakiej kondycji znajduje się akku
i ewentualnie wprowadza ograniczenia wyłączając podzespoły
miernik i jazda srednio ogarniety elektryk ci to zrobi |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Mastero85
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2019-09-02, 06:22
|
|
|
Heh własnie podłączałem miernik odpinałem sterowniki wyciagałem bezpieczniki nic zero wgrałem ori program do mmi bo był Polski Wgrałem nowy wsad do sterownika zarządzania zakdowałem aku odpianłem klamki bez zmian ;/ |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-09-02, 08:57
|
|
|
Co znaczy nic ? Co znaczy zero ? Odpinając fizycznie sterowniki, dając zworki (przydaje się nie jedna) musisz je wykodować także z GW. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-09-02, 15:43
|
|
|
zakodowałeś czesciowo rozladowany jako nowy? zły pomysł...
miernik cęgowy + wyciąganie bezpieczników + schematy i wszystko jasne |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Mastero85
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2019-09-02, 17:51
|
|
|
nie nie Aku zakodowałem jak był max naładowany wszystko ładnie poszło miernik to podstawa mam wpiety i wyciagałem bezpieczniki bez zmian dzis wyłaczłem kessa bez zmian rece mi juz opadaja ale zauważyłem ze jak autko usypia słychać szum morza w głosniku cicho ale słychać to wina wzmcniacza wywaliłem z gw nie wiem czy dobrze dałem petle odłaczyłem kostke bez zmian
[ Dodano: 2019-09-02, 18:54 ]
jedynie co pobór spada jak głowna szyne zasilania wypinam oznaczony strzałka na foto wtedy spada ale to głowne zasilanie https://www.fotosik.pl/zdjecie/de344978f9369363 |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-09-02, 18:44
|
|
|
tu masz rozpiske tej głównej szyny
https://www.a8team.pl/d3-...,30.htm?#312698
niestety musisz jechać po kolei po bezpiecznikach.... odczekujesz dosyc czasu po
zamknieciu/uzbrojenieu auta?
trzeba poczekać nawet parę minut |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Mastero85
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2019-09-02, 19:03
|
|
|
maciu dziekuje ci slicznie około 2minuty i sie usypia i tak skacze 200 miliamper raz a minute przeskoczy na 50 miliamper teraz wypinam kazdy bezpiecznik i wpinam miernik i na bezpieczniku nr 5 od kierowcy cały czas ciagnie 70 miliamper według rozpiski jest to zestaw przyrządów moze ktos mi powie od czego konkretnie on jest ten bezpiecznik |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-09-02, 19:08
|
|
|
Jak nie usypia wzmaka a jego odpiales i jest to samo, to tylko znaczy ze to nie wzmacniacz ale inny modul z infotainment ktory sie nie usypia i przez tp rownie nie usypia wzmacniacza. Moduly, sterowniki sa powiazane ze soba, tak wiec jeden potrafi wbudzac inny itd.
Bezp nr 5 to ten slynny po ktorym wyciagniecu w 90% przypadkach tutaj na forum samochod spi.
Jesli tylko 5A to jest odpowiedzialny za GW. W zaleznosci od rocznika, byl na nim samo GW i cos jeszce. Sprawdz ktory miesiac samochodu i wg tego patzr na rozpiske bezp w ELSA. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Mastero85
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2019-09-02, 19:17
|
|
|
nie mam elsy ale kolega mi sprawdzi jutro jeszcze bo dzis ciemno sprawdze pozostalem i dam znac co sie dzieje rok auta mam 2005 grudzien mysle ze powoli z wasza pomocą znajde trolla co łyka prąd |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-09-02, 19:17
|
|
|
no dokładnie całe zegary i J533 (diagnostyka can/most)
http://blog.uobdii.com/va...d-can-data-bus/
J533 schowany jest za schowkiem więc dostęp w miarę prosty |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Mastero85
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Paź 2017 Posty: 17 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2019-09-02, 19:18
|
|
|
Dicce111 piszesz ze jest odpowiedzialny za gateway ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-09-02, 19:21
|
|
|
Tylko to nie oznacza uszkodzenia GW. Po prostu prawie wysztko idzie przez GW, wiec odpinajac go usypiasz chcac nie chcac prawie wszystko. Pisalem o tym w tamtym temacie moj patent na zabezpieczenie i usypiania samochodu po parunastu s. Na chploski rozum, uszkodzony modul B, ktory jest podpietu do GW (A) i kolejnego modulu C. Odpinaja GW, odpinasz A B C, wiec tym sposobem nie dojdziesz do tego ze uszkodzony jest B. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|