Autor |
Wiadomość |
anklawa
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 L
Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: Koło
|
Wysłany: 2010-05-12, 21:09 [D3 03 4.2MPI/LPG] Błedy doradzcie proszę
|
|
|
Witam
jestem , a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 2003r . Zaczęło mi się kolorowo robić w licznikach i zobaczyłem o zgrozo błędy błędy błędy , na początku było ze miernik masy powietrza jest uszkodzony , to kupiłem nowy oryginalny i po zamontowaniu okazało sie że jeszcze więcej błędów mi wyskakuje, Bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu co może być przyczyną takich błędów
17536
17538
17545
17547
16487
P0171
P0172
P0174
P0175
Po103
w ABS
00003
i tego błedu nie moge usunać
Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje
Krzysztof |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-14, 18:58 Re: A8 2003r 4.2 PB+LPG Błedy , doradzcie proszę
|
|
|
anklawa napisał/a: | Witam
jestem , a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 2003r . Zaczęło mi się kolorowo robić w licznikach i zobaczyłem o zgrozo błędy błędy błędy , na początku było ze miernik masy powietrza jest uszkodzony , to kupiłem nowy oryginalny i po zamontowaniu okazało sie że jeszcze więcej błędów mi wyskakuje, Bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu co może być przyczyną takich błędów
17536
17538
17545
17547
16487
P0171
P0172
P0174
P0175
Po103
w ABS
00003
i tego błedu nie moge usunać
Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje
Krzysztof |
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
17545 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy
17547 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata - b.jałowy 16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
16555 P0171 40AB Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Uboga mieszanka (system too lean)
16556 P0172 40AC Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Bogata mieszanka (system too rich)
16558 P0174 40AE Uboga mieszanka - bank 2
16559 P0175 40AF Bogata mieszanka - bank 2
16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
Moim zdaniem albo przepływomierz niedomaga albo sądy kaput. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
anklawa
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 L
Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: Koło
|
Wysłany: 2010-05-15, 13:03 Re: A8 2003r 4.2 PB+LPG Błedy , doradzcie proszę
|
|
|
daro72 napisał/a: | anklawa napisał/a: | Witam
jestem , a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A8 2003r . Zaczęło mi się kolorowo robić w licznikach i zobaczyłem o zgrozo błędy błędy błędy , na początku było ze miernik masy powietrza jest uszkodzony , to kupiłem nowy oryginalny i po zamontowaniu okazało sie że jeszcze więcej błędów mi wyskakuje, Bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu co może być przyczyną takich błędów
17536
17538
17545
17547
16487
P0171
P0172
P0174
P0175
Po103
w ABS
00003
i tego błedu nie moge usunać
Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuje
Krzysztof |
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
17545 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy
17547 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata - b.jałowy 16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
16555 P0171 40AB Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Uboga mieszanka (system too lean)
16556 P0172 40AC Korekcja mieszanki FT, Bank 1 > Bogata mieszanka (system too rich)
16558 P0174 40AE Uboga mieszanka - bank 2
16559 P0175 40AF Bogata mieszanka - bank 2
16487 P0103 4067 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie
Moim zdaniem albo przepływomierz niedomaga albo sądy kaput. |
przepływomierz jest nowy z serwisu oryginał a sądy działaja idealnie
[ Dodano: 2010-05-15, 14:04 ]
przepływomierz jest nowy z serwisu oryginał a sądy działaja idealnie |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-05-16, 09:06
|
|
|
To może trzeba przepływomierz adoptować czy zaprogramować nie wiem jak to się zwie.
Gdzieś na forum było o adoptowaniu przepływomierza. Jak znajdę to wrzucę ci link. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
anklawa
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 L
Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: Koło
|
Wysłany: 2010-05-16, 09:30
|
|
|
daro72 napisał/a: | To może trzeba przepływomierz adoptować czy zaprogramować nie wiem jak to się zwie.
Gdzieś na forum było o adoptowaniu przepływomierza. Jak znajdę to wrzucę ci link. |
bede bardzo wdzieczny ;-) |
|
|
|
|
ATLAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 86 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 2011-05-03, 12:14
|
|
|
Żeby nie zakładać nowego tematu...
czym różni się:
17538 Długoterminowa korekta mieszanki bank1 opornosc zbyt niska
17536 dlugoterminowa korekta mieszanki bank2 opornosc zbyt niska
od
17536 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
17538 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
Interesuje mnie jeszcze
17983 elektrozawor prawego loża silnika - zwarcie do plusa
z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
anklawa
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 L
Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: Koło
|
Wysłany: 2011-05-03, 12:20
|
|
|
Witam
17983 elektrozawor prawego loża silnika - zwarcie do plusa
to oznacza ze masz prawa poduszke silnika do wymiany
a ta roznica to tylko kwestia interpretacji tlumaczenia a oznacza to samo, i albo sondy padaja lub, wtryskiwacze leja.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
ATLAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 86 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 2011-05-03, 12:41
|
|
|
Dzięki serdeczne, dodam że gdy wjeżdżam do siebie na podwórko a mam lekkie wzniesienie to stuknie mi tak jakby z prawej strony któryś wahacz (tak bynajmniej stwierdził mój kuzyn -młody mechanik). Czy to może być ta poducha? Bo w końcu do kabiny nie dociera zbyt wiele odgłosów zewnątrz ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
anklawa
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 L
Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 6 Skąd: Koło
|
Wysłany: 2011-05-03, 13:34
|
|
|
moze byc ze ta poduszka, ale by musiala byc bardzo uszkodzona, a co do wahaczy to tez by musial byc bardzo duzy luz zebys to uslyszal i jesli to nie na jednym a na kilku bo zawieszzenie jest bardzo sztywne i jak sa jakies luzy to przewaznie nie jeden wahacz pada. |
|
|
|
|
vito555
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 59 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-05-15, 18:12
|
|
|
Poduszka zawieszenia silnika nie powinna pukać ,chyba że jest bardzo ,bardzo wy... ,w co raczej nie wierzę. |
|
|
|
|
|
|
|
ATLAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 86 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 2011-06-14, 11:54
|
|
|
Witam,
może komuś pomogę, oddałem wczoraj auto do Lellka w Opolu z myślą że mi te wtryski zdiagnozują i wymienią żeby nie lały, ale już podczas rozmowy z gościem który przyjmował samochód stwierdził, że ostatnio mieli też taki przypadek i wcale winą nie są wtryski tylko pompy paliwa (które są dwie). No i dziś dostałem telefon że jedna pompa ma wydajność 0,8l a powinna mieć 1,3l. Mam nadzieję, że jak to zrobią to już nie zobaczę tego check'a na desce rozdzielczej i nie będzie kolejnych komplikacji.
Co do poduchy silnika i błedu 17983 to wymienią mi jeśli dobrze zrozumiałem jakiś opornik czy coś (czyli ten elektrozawór niby) bo ponoć on ulega awarii i myślimy że mamy poduche do wymiany a wystarczy ten opornik wymienić.
Pozdrawiam
EDIT: po kilku miesiącach od wymiany pompy check engine już się nigdy nie zapalił |
_________________
|
|
|
|
|
|