Autor |
Wiadomość |
kamson025
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 9 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-04-27, 11:53 [D3 04 4.2MPI/LPG
] problem z pneumatyką
|
|
|
Witam
Zakupiłem niedawno audi a8 d3 4.2 quattro i mam następujący problem. Po odpaleniu chce wybrać tryb lift w zawieszeniu , klikam i po chwili wyskakuje pomarańczowa kontrolka z samochodem i samochód się nie podnosi i kontrolka się pali cały czas. Ponadto jak sie zapali kontrolka to nie mogę juz wybrać ponownie trybu lift- swieci sie na szaro. Dodam że tył samochodu czasami stoi dużo niżej a czasmi przez dwie noce w garazu równo z przodem czyli wysoko. Co moze byc przyczyną. Dodam ze samochód kupiłem uszkodzony i ma rozebrany przod tj. maske lampy blotniki. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-04-27, 14:01
|
|
|
Kontrolka chyba wiadomo, to błąd pneumatyki. Kompresor się włącza czy nawet nie zamruczy? lift zazwyczaj gaśnie w trakcie jazdy lub na zapłonie gdy braknie ciśnienia. Jak masz VCDS to ja bym zaczoł od adaptacji bo to nie kosztuje nic. Lub poszukać kogoś w okolicy z takim kabelkiem. Sprawdzić czy kompresor działa, sprawdzić jakieś nieszczelności w układzie i czy elektrozawory działają. Ostatnia rzecz i najdroższa to amorki do sprawdzenia. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-04-27, 16:52
|
|
|
No to najpierw trzeba go poskładać. A jeśli ma jeszcze postać, to można podeprzeć, tylko przełączyć trzeba zawieszenie na tryb podnośnika. Są specjalne elementy do blokowania zawieszenia (wahaczy), ale wystarczy jeśli podłożysz jakieś pustaczki/cegły/klocki w miejsca podparcia podnośnika kół. A po złożeniu odczyt błędów i dopiero będzie można dokładnie powiedzieć co i jak. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-04-27, 17:00
|
|
|
Jeśli jest taka możliwość, to najlepiej za budę, bo czasami robiąc przód trzeba podejść pod wahacze albo odkręcić koło/nadkole. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
kamson025
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 9 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2014-04-27, 18:37
|
|
|
a jest ktoś w rejonie Warszawy badz Lublina z takim kablem i umiejetnościami? Ewentualnie moze ktos poleci warsztat zajmujący sie pneumatyką w tych lokalizacjach? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
|