Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problemy po wymianie silniczka.  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-12-30, 19:53   [D3 04 4.2MPI/LPG ] Problemy po wymianie silniczka.

Witam,

Znajomy, pojechał sprawdzić silniczek ręcznego, odkręcili silniczek, sprawdzili i był ok, założyli. Od tej pory nie ma kontaktu ze sterownikiem hamulca a na fis wszystkie błędy hamulca i z hamulcami związanymi jak esp, itp. Po przekroczeniu 15km/h dodatkowo piszczy jakiś sygnał z licznika.

Można coś tak zepsuć odłączając i podłączając silniczek?

Dodatkowe pytanie. Sterownik 4E0 907 801 Jest wymienny na inne? Są różne na allegro z literkami a takiego bez liter nie ma.

[ Dodano: 2016-12-31, 16:34 ]
Kocham mechanikow. Wlasnie znajomemu powiedzieli, ze nie da sie zaadaptowac recznego bo ma niesprawna blokade kierownicy a adaptacja wymaga zablokowania kierownicy...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-31, 20:59   

drago_o napisał/a:
Można coś tak zepsuć odłączając i podłączając silniczek?
Można, jeżeli w tym czasie ktoś włączył zapłon lub przyciskał włącznik hamulca postojowego bez podpiętego zewnętrznego zasilania.

drago_o napisał/a:
adaptacja wymaga zablokowania kierownicy...
Pierwszy raz o czymś takim słyszę <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
czaruś 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 47
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 120
Skąd: szczecin
Wysłany: 2016-12-31, 23:12   

Sterownik hamulca ręcznego znajduje się w bagażniku pod akumulatorem i oczywiście można go wymienić ( sam też tak zrobiłem ) na ten 4E0907801B bo nie ma on ochrony komponentu. Po złożeniu wszystkiego adaptacja programem VAS lub VCDS załatwi sprawę. Problem może wynikać również z uszkodzonej kostki lub przewodów przy kostce łączącej silniczek z instalacją samochodu - po stronie samochodu . Proponuję sprawdzić przejścia elektryczne między pinami kostki a np. 20cm dalej przez odizolowanie i nakłucie przewodów. U mnie jeden z nich ( cieniutki zielony ) uległ uszkodzeniu a raczej poprostu zgnił i też miałem takie same objawy. Wymiana takiego kawałeczka kabelka załatwiła sprawę. Co do potrzeby działania blokady kierownicy przy adaptacji silniczka hamulca to również pierwszy raz o czymś takim słyszę <hmm>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-01, 17:16   

Nie no robilem kilkakrotnie i mnie troche rozbawili tym :) ale jak nie potrafili zrobic to musieli cos powiedziec...

Zajechal tam bo meczyly go te bledy czujnika halla w kompie(na FIS nie mial nic i dzialalo) a teraz bledow ma pelna choinke i musial wymienic modul hamulca bo auto nie jezdzilo... Szpece...

[ Dodano: 2017-01-05, 08:40 ]
danishow napisał/a:
drago_o napisał/a:
adaptacja wymaga zablokowania kierownicy...
Pierwszy raz o czymś takim słyszę


A jednak nie był tak głupi jak myślałem :)

Cytat z ELSA:
Cytat:
Elektryczny hamulec postojowy musi zostać teraz ponownie skalibrowany
Warunki
t Elektroniczny hamulec postojowy musi być zwolniony.
t Dźwignia przełączania zakresów musi być ustawiona w położeniu „P“.
– Wyłączyć zapłon, wyjąć kluczyk zapłonu i zablokować blokadę kierownicy.
Ponowna kalibracja zostaje przeprowadzona.
t Elektroniczny hamulec postojowy otwiera się słyszalnie i ponownie zamyka.
t Następnie ustawia się skok luzowania.
– Poczekać, aż proces ten będzie zakończony.
Ponowna kalibracja jest teraz zakończona.
Następnie zostaje skasowana pamięć usterek.

Przyznaję się do błędu i niewiedzy :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.