Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Syczenie z silnika i para/dym  
Autor Wiadomość
SSSPEEDO 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 15
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2016-06-13, 20:15   [D3 04 4.2MPI/LPG ] Syczenie z silnika i para/dym

Witajcie <papa2> .
Mam problem polegający mianowicie na tym, że silnik mi chodził na wolnych obrotach ( auto stało ) gdy się nagrzał w pewnym momencie zaczął dziwnie chodzić i po chwili z pod maski wydobywało się syczenie i para/dym <boisie>
Zgasiłem silnik, poszedłem zobaczyć i wizualnie wszystko było ok. Zapaliłem silnik chodził idealnie i znowu po rozgrzaniu sytuacja się powtórzyła, ale zaobserwowałem, że to raczej para na węch nie dym wydobywa się.
Tak jakby z okolic chłodnicy no i ubyło mi płynu chłodniczego . Czy ktoś spotkał się z czymś takim ? , co mogło się popsuć ? . Auto świeżo kupione zrobiłem nim 500 km i wszystko było ok. aż tu nagle takie coś , idzie się wkurzyć <bezradny> . Jakieś sugestie ? Dzięki za zainteresowanie i ewentualne podpowiedzi.
Pozdrawiam <okok>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-06-13, 20:38   

Na 90% się gotuje. Sprawdź czujniki temperatury (są dwa). Czy wdoda splywa gdzieś w okolicy pomiędzy przednim kołem lewym a drzwiami?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
SSSPEEDO 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 44
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 15
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2016-06-13, 21:51   

Niedawno byłem w garażu posprawdzać co i jak bo nie daje mi to spokoju i oglądając silnik zdjąłem osłonę v8 i tam był wężyk wchodzący do trójnika od podciśnienia połączony chałupniczo za pomocą taśmy klejącej wężyk zrobiłem jak należy i syczenie ustało ;) myślę sobie chyba naprawiłem odpaliłem silnik i czekam aż się zagrzeje doszedł do połowy skali i niestety się zaczęło dym z komory silnika ale już zauważyłem że tak jakby z lewej strony w okolicach klimy , dodam że jak grzałem silnik to na wyłączonym klimatroniku , jak go z ciekawości włączyłem to już wydobywający się dym/para i syczenie się już nie pojawiło , pierwsze syczenie było od wężyka podciśnienia . Czy jest jakiś czujnik ciśnienia od klimy który upuszcza ciśnienie ? kompresor klimy nówka chłodzi jak diabli .
No i właśnie płynu ubywa sprawdzę dokładnie na suchym i dam znać ale takie plamki zauważyłem z lewej strony od kierowcy w okolicach zderzaka nie wiem czy są moje posprawdzam i dam znać.
Pozdro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.