Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Terkotanie - przyczyna nieznana  
Autor Wiadomość
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2018-04-22, 12:51   [D3 04 4.2MPI/LPG ] Terkotanie - przyczyna nieznana

Hej mam taki problemik. Nagrałem filmik. Gdy jade wolniej tukot jest wolniejszy i gdy zatrzymam sie to ustaje. Niema reguły kiedy to sie dzieje. Wymieniłem pompę ABS myślałem że to tym ale niestety się pomyliłem. Ogólnie to miałem dużo problemów z hamulcem. Ostatnio w ogóle to mi pedał spadł na sam dół i hamował zaraz przy końcu a z pompy ABS oprócz błędu 00003 control module - 014 defective uchodziło powietrze bo syczało przy hamowaniu. Wymieniłem pompę ma sprawną błąd został ale hamulec hamuje normalnie.

Wysłam flaszeczkę temu kto pomoże :D

Kod:
https://youtu.be/2PmwRCR7o04


Trzeba sie wsłuchać w to tyrkotanie
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-04-24, 22:45   

Te terkotanie występuje tylko przy hamowaniu czy zdarza się też podczas przyspieszania ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2018-04-25, 05:17   

Ogólnie przy obrocie kół nawet na Neutralnym biegu bez hamowania
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-25, 06:55   

A może to łożysko piasty?
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2018-04-25, 18:11   

To się stało zaraz po regeneracji tylnego zacisku. Dziwne bo zacisk z tyłua stuka z przodu jakby pod kierownicą
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-04-25, 18:16   

Dobrze jest odpowietrzony układ hamulcowy ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2018-04-26, 11:07   

Wydaje mi się że tak. Teraz jak wymieniliśmy pompe ABS to odpowietrzaliśmy cały układ poprzez pompowanie hamulca i odkręcanie zaworów
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-04-26, 23:59   

Viperek napisał/a:
Teraz jak wymieniliśmy pompe ABS to odpowietrzaliśmy cały układ poprzez pompowanie hamulca i odkręcanie zaworów
Blok hydrauliczny odpowietrza się przy użyciu urządzenia diagnostycznego, bez tego ciężko odpowietrzyć pompę ABS ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2018-04-27, 18:57   

Problem w tym ż3le u mnie ta opcja w vagu jest niedostepna dostaje error.

[ Dodano: 2018-05-01, 08:44 ]
właśnie wpadł mi do głowy jeszcze jeden pomysł. Czy to jest możliwe że to od kompresora zawieszenia ? Jakiś zawór czy coś ? Biorę to na logikę, jak hamuję to kompresor musi pomować żeby trzymał przód samochodu w górze, jak przypieszam przód idzie do góry więc zawór jakiś musi się otworzyć żeby spuścić trochę powietrza ?
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-05-01, 10:11   

Viperek napisał/a:
Problem w tym ż3le u mnie ta opcja w vagu jest niedostepna dostaje error.

[ Dodano: 2018-05-01, 08:44 ]
właśnie wpadł mi do głowy jeszcze jeden pomysł. Czy to jest możliwe że to od kompresora zawieszenia ? Jakiś zawór czy coś ? Biorę to na logikę, jak hamuję to kompresor musi pomować żeby trzymał przód samochodu w górze, jak przypieszam przód idzie do góry więc zawór jakiś musi się otworzyć żeby spuścić trochę powietrza ?

Jest to mozliwe.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2018-05-02, 07:27   

Kompresor miałem regenerowany, ale teraz pytanie który to może być zawór?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.