Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Zmiana przednich zacisków  
Autor Wiadomość
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-09-04, 11:04   [D3 04 4.2MPI/LPG ] Zmiana przednich zacisków

Mam pytanie czy ktoś montował lepsze zaciski na przód do tarczy 360mm np. 6 tłok jeśli tak to czy są efekty,powoli kończą mi się tarcze i zastanawiam się czy kupić 360 do tego jakiś inny zacisk czy iść w stronę np.385mm.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-09-04, 12:44   

Ale musi być 360, czy maksymalnie chcesz tam mieć 360 (np ze względu na rozmiar felg) ?
Efekty pewnie, że są. Jeśli o stajnie VAG chodzi to jednym z kolejnych pomysłów jest montaż 6 tłoka np. z SQ7, tam jest bodaj tarcza 349 (więc możliwe, że jest szansa na małą felgę o ile zacisk pozwoli).
Poczytaj forum, bo opcji swapów zarówno w D3 jak i D2 było opisywane co najmniej kilka.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-09-05, 20:23   

Z tego co wiem to z SQ7 zaciski są pod 400mm na pewno fajna opcja ale.. tarcza dużo droższa od 360mm kocki itd.. zaciski z Q7 to lipa bo tak jak pisałeś one są pod tarcze 350 tak więc cofać się z 360 to trochę nie bardzo, dlatego zapytałem czy ktoś wsadził 6 tłoka pod 360mm i czy efekt jest odczuwalny.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-09-05, 20:36   

Marcin2013 napisał/a:
Z tego co wiem to z SQ7 zaciski są pod 400mm na pewno fajna opcja ale.. tarcza dużo droższa od 360mm kocki itd..

Tak jak piszesz - SQ7 to tarcze 400x38mm i na razie są raczej niedostępne poza ASO więc kosztują sporo.

Marcin2013 napisał/a:
zaciski z Q7 to lipa bo tak jak pisałeś one są pod tarcze 350 tak więc cofać się z 360 to trochę nie bardzo, dlatego zapytałem czy ktoś wsadził 6 tłoka pod 360mm i czy efekt jest odczuwalny.

6-tłoka pod 360 nie wkładałem bo z 6-tłokiem zawsze pakowałem już 385 ale jakbyś potrzebował to zrobię to i pod 360 <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
AdiA8 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 74
Skąd: LU
Wysłany: 2018-09-06, 08:01   

Bierz ten komplet na swap ode mnie i będziesz miał po problemie :D i 360 i dobre heble :D
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-09-06, 08:18   

No wiem tylko 360 to mam fabrycznie .
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-09-06, 10:40   

Marcin2013 napisał/a:
No wiem tylko 360 to mam fabrycznie .

To nie rozumiem dylematu <hmm>

Z tego co wcześniej zrozumiałem to chcesz zostać na 360 ale włożyć mocniejsze zaciski - AdiA8 sprzedaje właśnie takie 6-tłoki do założenia na przód na D3.

A jeżeli nie chcesz zostawać przy 360 - bo to już masz - to pakuj 385 i również 6-tłoki Brembo.
Zestawy na tarcze 385 montowałem kilkukrotnie na różnych zaciskach i moim zdaniem lepsze co można założyć to ewentualnie już tylko SQ7 400mm albo fabryczna ceramika S8D3 czy "po grubasie" ceramika RS6C6/C7 <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-09-06, 19:16   

Albo z poprzedniej generacji ceramikę z Q7 V12 420/370, tylko po co ;)
_________________
Black Cars Matters
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-09-06, 22:27   

FOSS napisał/a:
To nie rozumiem dylematu


Trochę zakręciłem sprawa wygląda tak że kończą mi się tarcze na przodzie i czeka mnie wymiana dlatego mam dylemat czy zostać przy 360mm i do tego jakiś 6 tłok (pytałem czy ktoś wsadził 6 tłok do 360 i czy efekt był odczuwalny) zdaję sobie sprawę że lepiej iść w 385, ale wtedy koszta chyba dużo większe ? ponieważ z tego co się orientuje to do 385 trzeba inne pewnie droższe zaciski. A u ciebie Damian co siedzi na przodzie ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-09-07, 09:55   

Ale 6 tłok (nawet mniejszy) Ci będzie hamował lepiej od 385 na zacisku S8/W12. Hamulce głównie wizualnie robią robotę z większa felgą. A co do ceny, jeśli o używki chodzi zależy jak trafisz, możesz za zaciski z S8 czy W12 D3 zapłacić więcej.
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-09-07, 11:18   

Marcin2013 napisał/a:
Trochę zakręciłem sprawa wygląda tak że kończą mi się tarcze na przodzie i czeka mnie wymiana dlatego mam dylemat czy zostać przy 360mm i do tego jakiś 6 tłok (pytałem czy ktoś wsadził 6 tłok do 360 i czy efekt był odczuwalny)

Efekt będzie odczuwalny.

Marcin2013 napisał/a:
... zdaję sobie sprawę że lepiej iść w 385, ale wtedy koszta chyba dużo większe ? ponieważ z tego co się orientuje to do 385 trzeba inne pewnie droższe zaciski.

Pod 385 są droższe.
I oczywiście tarcze droższe.

Marcin2013 napisał/a:
A u ciebie Damian co siedzi na przodzie ?

Przód 6-tłoczkowe Brembo z RS6 posadzone na tarcze 385x36mm + kierownice powietrza dla lepszego chłodzenia.
Tył, na razie, "tylko" zestaw S8D3 czyli fabryczny zacisk na tarczach 335x22mm.

W planach na tył 4-tłoczkowe Brembo na tarczy ca. 350-370mm - miałem robić jeszcze przed zlotem ale zabrakło czasu a że wciąż go brakuje więc pewnie na przyszły sezon dopiero.

dice111 napisał/a:
Ale 6 tłok (nawet mniejszy) Ci będzie hamował lepiej od 385 na zacisku S8/W12.

Pojemność cieplna 360x34 vs. 385x36 jest inna a to również ma wpływ na sprawność i żywotność.

dice111 napisał/a:
Hamulce głównie wizualnie robią robotę z większa felgą.

Do 385 też można założyć 6-tłoki i wtedy robią jeszcze lepszą robotę <faktycznie>
Fabryczny zestaw z S8 to taki kompromis żeby nie iść w sporo większe koszta czegoś z RS-a i pasuje p&p.

A wizualnie... no robi robotę ale 6-cio tłok Brembo nawet na tarczy 360 też będzie robił robotę ;)

dice111 napisał/a:
A co do ceny, jeśli o używki chodzi zależy jak trafisz, możesz za zaciski z S8 czy W12 D3 zapłacić więcej.

Cena chyba wciąż się nie zmienia - zaciski kompletne ca. 2000pln - tylko dostępność czasem słaba.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.