Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Na wyższych obrotach gubi bieg  
Autor Wiadomość
Michal90 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Żory
Wysłany: 2014-01-01, 18:15   [D3 04 4.2MPI ] Na wyższych obrotach gubi bieg

witam Wszystkich mam taki maly problem ze skrzynia 6hp problem polega na tym ze jak ruszam do 3 tys obrotow auto normalnie zmienia biegi i nic nie szarpie ani nic. a problem polega na tym ze jak przekroczy te 3- 3.5 tys obrotów to auto zaczyna tak jak by jechac na pol sprzegle albo nawet wysprzegli skrzynie, nie wazne na ktorym biegu jedzie powyzej 3 tys mi tak sie zaczyna dziac... ponizej 3 tys dziala wszystko prawidlowo, mial ktos takie objawy?? dodam jeszcze ze wyskakiwal mi blad 17115 ale jak jezdzilem po podworku
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-01, 18:20   

Kolego stosuj jakakolwiek interpunkcje bo strasznie nieczytelne to jest ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-01, 20:41   

17115 P0731 Gear 1 Incorrect Ratio - w najgorszym przypadku skrzynia na stół.

Possible Causes

Wiring and/or connections faulty
Sensor Gear Position Indicator faulty
Gear Solenoides faulty
Mechanical failure

Possible Solutions

Check wiring and connections
Check Sensor Gear Position Indicator
Check Gear Solenoides
_________________
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-02, 19:32   

Usmażyłeś skrzynie chłopie tak jak ja kiedyś .W Xedosie mieliśmy coś takiego .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Michal90 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Żory
Wysłany: 2014-01-02, 20:07   

Raczej nie bo te auto przed wypadkiem jeździło normalnie bo kopiłem uderzone w przód trochę wiec raczej nie jest tego wina ze jest usmażona bo te auto stało nieruszane ani nieodpalane od czasu wypadku więc zdaje mi się że chyba to nie to..
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-02, 21:49   

a jeździłeś tym autem przed zakupem?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Michal90 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Żory
Wysłany: 2014-01-02, 22:31   

Nie bo te auto przyjechało na lawecie z Hiszpanii i jakoś musiało dojść do tego wypadku wiec stwierdzam ze te auto jeździło normalnie przed wypadkiem.. bo w silnik to raczej nie dostało bardzo bo nie widać żeby były jakieś slaby odbicia silnika na karoseri
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-03, 00:14   

Tak wiec przyjmij fakt że ta przypadłość była już wcześniej. Skoro nie wiesz jak auto jeździło wcześnie to nie masz pewności że wszystko grało jak należy. Co innego gdybyś sam osobiście prowadził auto przed naprawą i wszystko chodziło idealnie. Bóg jeden wie co tam siedzi.
A nie opieraj się na słowach i zapewnieniach kogoś kto Ci mówi że wszystko było ok tylko było puknięte.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Michal90 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Żory
Wysłany: 2014-01-03, 01:18   

No to jutro wyciągnę miskę i zobaczę jaki olej i spróbuje wlać nowy olej żółty i zobaczę czy dalej takie objawy jak tak to skrzynia idzie do fachowca bo to ma jeździć a nie stać :) jak się uda napisze objawie co w nim siedziało :)
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2014-01-03, 07:16   

Kolejny przykład na to zęby nie brać rozbitków - bo tanio :) a tym bardziej takich co nie jeżdżą :)
powodzenia
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2014-01-03, 11:33   

Michal90 napisał/a:
no to jutro wyciagne miske i zobacze jaki olej i sprobuje wlac nowy olej zolty i zobacze czy dalej takie objawy jak tak to skrzynia idzie do fachowca bo to ma jezdzic a nie stac:) jak sie uda napisze objawe co w nim siedzialo:)


Tylko żebyś nie wlał do skrzyni przez przypadek jakiegoś ATF'a. Zalej ją Ravenolem do 6HP, zmień też olej i filtr.
 
 
Michal90 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Żory
Wysłany: 2014-01-04, 18:37   

jak na dzień dzisiejszy sytuacja jest taka... spuściłem olej i odkręciłem miskę w skrzyni i wyleciało mi 5 litrów oleju? pytanie ile oleju zostało jeszcze w skrzyni i w konwerterze?? czy przypadkiem nie było rzeczywiście mało oleju? olej jak popatrzę do banki to wygląda na czarny a jak naleje do kubka to taki brązowy ciemny ... opiłków na misce nie było praktycznie jedynie minimalne ale to skrzynia pracuje wiec ta tolerancja jest dozwolona. Co dalej robić ?? Odkręcać sterownik i patrzeć dalej? Z góry dzięki:)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-04, 18:58   

Jak zleciało 5 litrów to praktycznie norma. Ale widac że jest już zmęczony ten olej. A jaki ma zapach czy czuć cos specyficznego?
 
 
Michal90 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Żory
Wysłany: 2014-01-04, 19:30   

Nie no czuć zapach oleju, nic spalonego albo żeby był przepracowany za bardzo itp. A jak wydobyć resztę oleju? Jakieś pomysły? Bo na pewno będę zalewać nowym olejem.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-04, 19:46   

Nie wydobedziesz. Możesz co osobiście radze wymienic teraz filter i dolać świeżego oleju,i jesli by było ok to po 1000km powtórzyc operację
Lub zrobić wymiane dynamiczną i wtedy wymienisz cały olej ale to już więcej roboty i nie jest to tak polecane dla juz niemłodych skrzyń.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.