Autor |
Wiadomość |
Michal90
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42 Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2014-01-01, 18:15 [D3 04 4.2MPI
] Na wyższych obrotach gubi bieg
|
|
|
witam Wszystkich mam taki maly problem ze skrzynia 6hp problem polega na tym ze jak ruszam do 3 tys obrotow auto normalnie zmienia biegi i nic nie szarpie ani nic. a problem polega na tym ze jak przekroczy te 3- 3.5 tys obrotów to auto zaczyna tak jak by jechac na pol sprzegle albo nawet wysprzegli skrzynie, nie wazne na ktorym biegu jedzie powyzej 3 tys mi tak sie zaczyna dziac... ponizej 3 tys dziala wszystko prawidlowo, mial ktos takie objawy?? dodam jeszcze ze wyskakiwal mi blad 17115 ale jak jezdzilem po podworku |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-01, 18:20
|
|
|
Kolego stosuj jakakolwiek interpunkcje bo strasznie nieczytelne to jest |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-01-01, 20:41
|
|
|
17115 P0731 Gear 1 Incorrect Ratio - w najgorszym przypadku skrzynia na stół.
Possible Causes
Wiring and/or connections faulty
Sensor Gear Position Indicator faulty
Gear Solenoides faulty
Mechanical failure
Possible Solutions
Check wiring and connections
Check Sensor Gear Position Indicator
Check Gear Solenoides |
_________________
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal90
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42 Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2014-01-02, 20:07
|
|
|
Raczej nie bo te auto przed wypadkiem jeździło normalnie bo kopiłem uderzone w przód trochę wiec raczej nie jest tego wina ze jest usmażona bo te auto stało nieruszane ani nieodpalane od czasu wypadku więc zdaje mi się że chyba to nie to.. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-02, 21:49
|
|
|
a jeździłeś tym autem przed zakupem? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal90
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42 Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2014-01-02, 22:31
|
|
|
Nie bo te auto przyjechało na lawecie z Hiszpanii i jakoś musiało dojść do tego wypadku wiec stwierdzam ze te auto jeździło normalnie przed wypadkiem.. bo w silnik to raczej nie dostało bardzo bo nie widać żeby były jakieś slaby odbicia silnika na karoseri |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-01-03, 00:14
|
|
|
Tak wiec przyjmij fakt że ta przypadłość była już wcześniej. Skoro nie wiesz jak auto jeździło wcześnie to nie masz pewności że wszystko grało jak należy. Co innego gdybyś sam osobiście prowadził auto przed naprawą i wszystko chodziło idealnie. Bóg jeden wie co tam siedzi.
A nie opieraj się na słowach i zapewnieniach kogoś kto Ci mówi że wszystko było ok tylko było puknięte. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal90
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42 Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2014-01-03, 01:18
|
|
|
No to jutro wyciągnę miskę i zobaczę jaki olej i spróbuje wlać nowy olej żółty i zobaczę czy dalej takie objawy jak tak to skrzynia idzie do fachowca bo to ma jeździć a nie stać jak się uda napisze objawie co w nim siedziało |
|
|
|
|
shakal
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 147 Skąd: Polanica
|
Wysłany: 2014-01-03, 07:16
|
|
|
Kolejny przykład na to zęby nie brać rozbitków - bo tanio a tym bardziej takich co nie jeżdżą
powodzenia |
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2014-01-03, 11:33
|
|
|
Michal90 napisał/a: | no to jutro wyciagne miske i zobacze jaki olej i sprobuje wlac nowy olej zolty i zobacze czy dalej takie objawy jak tak to skrzynia idzie do fachowca bo to ma jezdzic a nie stac:) jak sie uda napisze objawe co w nim siedzialo:) |
Tylko żebyś nie wlał do skrzyni przez przypadek jakiegoś ATF'a. Zalej ją Ravenolem do 6HP, zmień też olej i filtr. |
|
|
|
|
Michal90
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42 Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2014-01-04, 18:37
|
|
|
jak na dzień dzisiejszy sytuacja jest taka... spuściłem olej i odkręciłem miskę w skrzyni i wyleciało mi 5 litrów oleju? pytanie ile oleju zostało jeszcze w skrzyni i w konwerterze?? czy przypadkiem nie było rzeczywiście mało oleju? olej jak popatrzę do banki to wygląda na czarny a jak naleje do kubka to taki brązowy ciemny ... opiłków na misce nie było praktycznie jedynie minimalne ale to skrzynia pracuje wiec ta tolerancja jest dozwolona. Co dalej robić ?? Odkręcać sterownik i patrzeć dalej? Z góry dzięki:) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-04, 18:58
|
|
|
Jak zleciało 5 litrów to praktycznie norma. Ale widac że jest już zmęczony ten olej. A jaki ma zapach czy czuć cos specyficznego? |
|
|
|
|
Michal90
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michaś
Jeżdzę: D3
Wiek: 42 Dołączył: 09 Lis 2013 Posty: 17 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2014-01-04, 19:30
|
|
|
Nie no czuć zapach oleju, nic spalonego albo żeby był przepracowany za bardzo itp. A jak wydobyć resztę oleju? Jakieś pomysły? Bo na pewno będę zalewać nowym olejem. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-04, 19:46
|
|
|
Nie wydobedziesz. Możesz co osobiście radze wymienic teraz filter i dolać świeżego oleju,i jesli by było ok to po 1000km powtórzyc operację
Lub zrobić wymiane dynamiczną i wtedy wymienisz cały olej ale to już więcej roboty i nie jest to tak polecane dla juz niemłodych skrzyń. |
|
|
|
|
|