Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Naprawa Modułu Kessy  
Autor Wiadomość
adik4785 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 20
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-06-02, 23:29   

kkrzysi0 napisał/a:
adik4785 napisał/a:
Byłem na odczytaniu błędów i pokazuje błąd sterownika. Może trzeba go zaadaptować? Bo ten komputer co podłączałem nie mógł się połączyć z adaptacja.


A to wcześniej przycisk START Ci działał?

Które elementy wymieniłeś? Masz foto?

Masz może log z błędów?



Zdjęć nie mam. Nie mogłem wylutować tych tranzystorków to tylko nóżki od starych odciąłem i przylutowałem nóżki nowych tranzystorków kładąc je jedna na drugiej http://www.fotosik.pl/zdjecie/0d981af9c5258358 (zrobiłem mniej więcej w paincie, bo zdjęć nie robiłem) nie lutowałem od dołu tych tranzystorków tylko byly nózki przylutowane.

Podłączyłem tak ten moduł i nie działał dalej kess oraz START. Później wlutowałem nowe rezystorki na odwrocie sześć sztuk znów podłączyłem moduł i dalej nie działało.

Pomyślałem, że oddam płytke żeby mi to elektronik wylutował i wlutował te tranzystorki podłączyłem poprawiony moduł i dalej nic. Czy mógł się wcześniej jak źle były polutowane tranzystorki moduł zepsuć? Na komputerze pokazuje błąd całego sterownika jak go kasowaliśmy to dalej powracał. Kodu nie było.

Wcześniej działał tylko przycisk START takiego go kupiłem. Teraz jak klikam przycisk to pokazuje No Key Identified

Jak ten moduł jest walnięty to czy jak kupię nowy to będę go musiał pod moje kluczyki programować czy podłącze i bedzie działać? Oby z moim się dało coś zrobić. <boisie>
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2017-06-03, 08:35   

adik4785 napisał/a:
kkrzysi0 napisał/a:
adik4785 napisał/a:
Byłem na odczytaniu błędów i pokazuje błąd sterownika. Może trzeba go zaadaptować? Bo ten komputer co podłączałem nie mógł się połączyć z adaptacja.


A to wcześniej przycisk START Ci działał?

Które elementy wymieniłeś? Masz foto?

Masz może log z błędów?



Zdjęć nie mam. Nie mogłem wylutować tych tranzystorków to tylko nóżki od starych odciąłem i przylutowałem nóżki nowych tranzystorków kładąc je jedna na drugiej http://www.fotosik.pl/zdjecie/0d981af9c5258358 (zrobiłem mniej więcej w paincie, bo zdjęć nie robiłem) nie lutowałem od dołu tych tranzystorków tylko byly nózki przylutowane.

Podłączyłem tak ten moduł i nie działał dalej kess oraz START. Później wlutowałem nowe rezystorki na odwrocie sześć sztuk znów podłączyłem moduł i dalej nie działało.

Pomyślałem, że oddam płytke żeby mi to elektronik wylutował i wlutował te tranzystorki podłączyłem poprawiony moduł i dalej nic. Czy mógł się wcześniej jak źle były polutowane tranzystorki moduł zepsuć? Na komputerze pokazuje błąd całego sterownika jak go kasowaliśmy to dalej powracał. Kodu nie było.

Wcześniej działał tylko przycisk START takiego go kupiłem. Teraz jak klikam przycisk to pokazuje No Key Identified

Jak ten moduł jest walnięty to czy jak kupię nowy to będę go musiał pod moje kluczyki programować czy podłącze i bedzie działać? Oby z moim się dało coś zrobić. <boisie>


No to jak działał wcześniej przycisk START - wykrywał kluczyk i odpalał auto to moduł działał poprawnie a już na pewno tranzystory były sprawne.

Tor "RFID" jest w module jeden, a przekaźniki na dole są odpowiedzialne za szukanie kluczyka przez wszystkie anteny - bez kluczyka słychać jak pykają po kolei.

Bez zdjęć ciężko cokolwiek powiedzieć co może być nie tak.

Tranzystory muszą leżeć na płytce - raz że środkowa nóżka ma wyjście właśnie przez tył tranzystora a dwa że takie ułożenie ich daje im chłodzenie. - Co zrobiłeś ze środkową nóżka jak kładłeś je na kanapkę?
 
 
adik4785 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 20
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-06-03, 12:05   

Jak klikam START to wydaje mi się, że słysze jakieś pyknięcie w okolicy deski.
Nóżki zobaczyłem, że na starych tranzystorkach są obcięte to też obciąłem i nie dotykałem ich nigdzie.
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2017-06-03, 18:33   

adik4785 napisał/a:
Jak klikam START to wydaje mi się, że słysze jakieś pyknięcie w okolicy deski.
Nóżki zobaczyłem, że na starych tranzystorkach są obcięte to też obciąłem i nie dotykałem ich nigdzie.


A czy teraz masz poprawione?



Te strzałki na zdjęciach musiałbyś połączyć
 
 
adik4785 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 20
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-06-03, 21:02   

poprawione i teraz są przylutowane do płytki nowe tranzystorki. Moduł jest poprawiony i dalej nie działa o tym już wcześniej mówiłem. Mógł się uszkodzić od złego przylutowania?
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2017-06-05, 08:36   

adik4785 napisał/a:
poprawione i teraz są przylutowane do płytki nowe tranzystorki. Moduł jest poprawiony i dalej nie działa o tym już wcześniej mówiłem. Mógł się uszkodzić od złego przylutowania?


Zmierz miernikiem na 2 i 3 nóżce (na piszczałce) i przy okazji zrób foto.
 
 
adik4785 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 20
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-06-06, 11:26   

na piszczałce nic nie pika. Dopiero dziś mogłem wyjąć ten moduł. http://fotosik.pl/zdjecie/4ed1572909d49aee
http://fotosik.pl/zdjecie/510253de78e5d9d3
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2017-06-06, 15:09   

adik4785 napisał/a:
na piszczałce nic nie pika. Dopiero dziś mogłem wyjąć ten moduł. http://fotosik.pl/zdjecie/4ed1572909d49aee
http://fotosik.pl/zdjecie/510253de78e5d9d3


Wydaje mi się że masz złe rezystory? Powinno na nich pisać R220 oraz powinny mieć opór 220mOhm a Ty masz 221 czyli 220Ohm - możesz je dla pewności zmierzyć miernikiem - tylko nie w płytce
 
 
adik4785 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 20
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2017-06-06, 15:23   

Tez na to zwróciłem uwagę, takie mi gościu w elektronicznym dał. Myślisz ze to może być przyczyna nie znajdowania kluczyka. A jak już takie podłączyłem to nic się nie walnęło z antenami?
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2017-06-06, 16:01   

adik4785 napisał/a:
Tez na to zwróciłem uwagę, takie mi gościu w elektronicznym dał. Myślisz ze to może być przyczyna nie znajdowania kluczyka. A jak już takie podłączyłem to nic się nie walnęło z antenami?


Tak to może być przyczyna, że nie widzi anten. Wymieniaj na właściwe, kasuj błędy i raportuj.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-06-06, 16:02   

adik4785 napisał/a:
Tez na to zwróciłem uwagę, takie mi gościu w elektronicznym dał. Myślisz ze to może być przyczyna nie znajdowania kluczyka.

Rezystory o wartościach 1000 razy większych niż nominalne na pewno mają wpływ na działanie układu :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mario3231 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 105
Skąd: siedlce
Wysłany: 2017-06-21, 21:01   

Podepnę się pod temat . Mam problem z kessy nie działa . Wymontowałem dzisiaj sterownik kessy, zaniosłem do elektronika sprawdził te tranzystory i rezystory stwierdził ze są dobre ,a kessa nadal nie działa i wali błędami . Błędy mam w grupie 05 zezwolenie startu i takie same 25 imobilaizer . Start stop działa, nie działa tylko czytnik linii papilarnych . Błędy jakie mam to
00179
00180
00181
00182
00183
Panowie pomocy ręce już opadają .
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2017-06-22, 11:52   

mario3231 napisał/a:
Podepnę się pod temat . Mam problem z kessy nie działa . Wymontowałem dzisiaj sterownik kessy, zaniosłem do elektronika sprawdził te tranzystory i rezystory stwierdził ze są dobre ,a kessa nadal nie działa i wali błędami . Błędy mam w grupie 05 zezwolenie startu i takie same 25 imobilaizer . Start stop działa, nie działa tylko czytnik linii papilarnych . Błędy jakie mam to
00179
00180
00181
00182
00183
Panowie pomocy ręce już opadają .


Wrzuć błędy prosto z VCDS
 
 
mario3231 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 51
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 105
Skąd: siedlce
Wysłany: 2017-06-22, 16:18   

Temat ogarnięty . Nie dałem za wygraną i poszedłem dziś do innego elektronika ten chyba bardziej ogarnięty bo od razu stwierdził ze tranzystory uwalone , bezpieczniki były ok . Szybka wymiana i KESSY działa ale nie do końca jest wszystko ok . Nie działa zamykanie z tego przycisku w klamce lewy, prawy przód i lewy tył , prawy tył działa. Co może być przyczyną . Nie ma żadnych błędów .
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-23, 21:37   

tradycyjnie mogą to być zwalone klamki/instalacja... nie zawsze sypią błędami
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.