Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Obrócona panewka  
Autor Wiadomość
ekonom 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 2,0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4 B7
Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-01-13, 15:26   [D3 04 4.2MPI ] Obrócona panewka

Witam

W czasie poszukiwania auta trafiłem na kilka ogłoszeń z problemem obróconej panewki w A8 D3 4.2 MPI. W związku z tym mam kilka pytań :
1.Czy jest to powszechne zjawisko w tym silniku?
2.Czy da się zdiagnozować, że w danym aucie może to nastąpić w niedługim czasie ?
3.Jak się przed tym ustrzec ?

Pozdrawiam
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-01-13, 18:14   

ekonom napisał/a:
1.Czy jest to powszechne zjawisko w tym silniku?
Nie
ekonom napisał/a:
Czy da się zdiagnozować, że w danym aucie może to nastąpić w niedługim czasie ?
Nie, jak zacznie stukać to już po temacie
ekonom napisał/a:
3.Jak się przed tym ustrzec ?
Regularne wymiany oleju, dobrego oleju ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
maciek163 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 42
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2018-01-14, 08:42   

A może ktoś opisać dźwięk? Albo podać jakiś filmik jak bfm może stukać?
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-14, 13:15   

Jak byś walił młotkiem w zanurzone w oleju kowadło :)
 
 
buszmen74 

Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: andrzej
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 50
Dołączył: 16 Wrz 2018
Posty: 6
Skąd: bialystok
Wysłany: 2019-02-20, 23:47   

a moze ktos wie dlaczego w AQH zciety zamek jednej z korbowodowych panewek a kompozycja OK ? <bezradny> <bezradny>

[ Dodano: 2019-02-22, 23:36 ]
widze ze cisza <awantura> <awantura>
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2019-03-21, 11:07   

wrzucam filmik.
https://youtu.be/hgVRmh0-gp8
stuka panewka na cylindrze 3 oraz 7.

Natomiast mam pytanie jaki jest dopuszczalny luz w silnikach BFM między panewką korbowodową a wałem ?
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.