Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Predkosc zablokowana na 220  
Autor Wiadomość
leon33fr 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2011-04-21, 22:18   [D3 04 4.2MPI ] Predkosc zablokowana na 220

Koledzy mam male pytanko.Czy za pomoca VCDS mozna sciagnac kaganiec w d3????.Z gòry dziekuj za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez leon33fr 2011-04-22, 09:34, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-04-22, 07:12   

Kolego leon33fr, po pierwsze to nie odpowiedni dział na tego typu pytania, po drugie popraw temat używając odpowiednich tagów
 
 
00gtw00 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D2 FL
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 65
Skąd: Nysa
Wysłany: 2011-04-23, 11:17   

Kaganiec jest we flashu sterownika, ew. w eepromie.
 
 
leon33fr 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2011-04-23, 12:35   

00gtw00 napisał/a:
Kaganiec jest we flashu sterownika, ew. w eepromie.
kole0(0gtw00go) czy moglbys szerzej to objasnic? Z gory dziekuje
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2011-04-23, 15:40   

Wiec w jakim dziale mozna poruszyc temat kaganca?
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
00gtw00 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D2 FL
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 65
Skąd: Nysa
Wysłany: 2011-04-26, 10:47   

Sterownik który masz u siebie da się odczytać i zaprogramować tylko na stole więc bez umiejętności elektronika tego nie zrobisz. Poza tym trzeba mieć pojęcie w którym miejscu wsadu szukać wpis, a właściwie wpisy bo jest ich kilka odpowiedzialne za limiter prędkości. Po modyfikacji dochodzi temat przeliczenia sum kontrolnych które są zabezpieczeniem sterownika przed zmianami we wsadzie, są one sprawdzane przy każdym uruchomieniu silnika. Kiedy się nie zgadzają auto po prostu nie odpali.

P.S. Myślę, że nikt Cię w tym temacie nie naprowadzi na drogę jak zrobić to samemu ponieważ każdy ceni sobie tą wiedzę. Popytaj po firmach zajmujących się chip tuningiem.
 
 
leon33fr 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 11
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2011-04-28, 20:48   

dziekuje wszystkim
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.