Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Przerywający silnik-cewka  
Autor Wiadomość
RafiPl 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipT
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: D3 L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 122
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2013-04-26, 16:37   [D3 04 4.2MPI ] Przerywający silnik-cewka

Mam problem z silnikiem....przerywa i nie chce przyspieszać. W VCDSie wyczytałem błędy:
17983 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Short to Plus
P1575 - 001 - Upper Limit Exceeded
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
z tego co czytałem chodzi o cewkę zapłonową...
Teraz pytanie czy to faktycznie chodzi o cewkę zapłonową ?
I czy podczas zakupu muszę kupić cewkę z identycznym numerem?
No i która to cewka jak od frontu patrzy się na silnik?
:-/
_________________
..::LONGEEEEER::..
Ostatnio zmieniony przez RafiPl 2013-04-26, 17:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-04-26, 17:07   

Masz dwa błędy, jeden dotyczy prawej poduchy silnika, a drugi wypadanie zapłonu na drugim cylindrze - może być wiele powodów, niekoniecznie cewka.
Cewki można sprawdzić VAS-em lub VCDS-em.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-04-26, 19:43   

Co do cewek... w pierwszej kolejności akcja serwisowa... o ile jeszcze nie była robiona... opisywana na forum kilkukrotnie.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
RafiPl 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipT
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: D3 L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 122
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2013-04-26, 22:48   

Raczej nie była....ale mieszkam na takim....zad..... że do serwisu mam ponad 70km w jedną stronę ;/
_________________
..::LONGEEEEER::..
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-04-27, 00:01   

RafiPl napisał/a:
Raczej nie była....

To polecam udać się niezwłocznie... jeżeli auto już chodzi nie równo to dalsza jazda z wadliwymi cewkami może skończyć się uszkodzeniem sterownika silnika... nie musi ale może - niestety ale poznałem to na własnej skórze 2 lata temu.... umówiłem się na akcję serwisową ale nie zdążyłem już dojechać o własnych siłach :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
RafiPl 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipT
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: D3 L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 122
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2013-04-27, 00:27   

No właśnie to mi dziś się zdarzyło. Nie jezdzę autem bo mam drugie ale boje się jechać te 70km :/ zadzwonię jutro i się zapytam czy moje auto podlega akcji serwisowej.

Ok na 100% do wymiany cewka zapłonowa... teraz pytanie czy musi być o takich samych numerach np ja mam: 077905115F a na internecie widzę ze jest dużo o numerze: 077905115T czyli różnią się tylko ostatnią literka...myślicie że się nada ? wyglądają identycznie.
_________________
..::LONGEEEEER::..
 
 
Pedros615 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-16, 17:22   

Helo :)
Podczepię się. Wymieniłem wszystkie świece na nowe lecz dalej mam telepanie na zimnym silniku i brak mocy. Chciałem sprawdzić cewki a piszecie że można tego dokonać poprzez VCDS. Jakbym mógł prosić o wskazówkę w której grupie znajdują się cewki i jakie wartości świadczą o sprawnej lub o nie sprawnej cewce. Dodam że autko było na akcji serwisowej w 2011r i chyba wymieniono 6szt bo tyle mam oryginalnych cewek. A nie chce kupować 8szt cewek na farta bo może to nie jest to a 8 stówek jak nic pójdzie się rąbać :]
Ewentualnie czy można cewkę sprawdzić mechanicznie i nie chodzi mi o zamianę miejscami bo praktycznie na wszystkich cylindrach mam wypadanie więc to się nie sprawdzi.
I jeszcze jedno pytanie. W VCDS-ie bodajże w grupie od 15 do 17 jest wypadanie zapłonu i nawet gdy silnik nie telepie czyli teoretycznie jest ok to na poszczególnych cylindrach pojawiają się wartości od 0 do 4. Powinno być 0 ale czy są jakieś widełki czy na sztywno powinno być 0? Jak jest u Was?
Dzięki wielkie za uwagę :]
 
 
fsport 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-03-01, 21:06   

Panowie może ktoś napisać jak zdiagnozować uszkodzony sterownik silnika przez cewkę ?
_________________
Z BMW NA AUDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.