Autor |
Wiadomość |
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2013-08-15, 23:03 [D3 04 4.2MPI
] Rozrząd G136 oraz G28
|
|
|
Co proponujecie:
Rząd 2 czujnik położenia wałka rozrządu G163 / czuj. położenia wału korbowego G28
Nieprawidłowe przyporządkowanie
00024 P0018 001
Przeskoczył rozrząd czy czujniki ? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2013-08-16, 08:38
|
|
|
Silnik tak dziwnie pracuje ale uruchamianie jest OK
Lekko drży podczas pracy |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-16, 09:20
|
|
|
nastawnik
zobacz w polu 93 co masz
ze 20 pewnie :-D |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-08-16, 20:50
|
|
|
Oryginalnie w VAS to błąd "incorrect corelation" - oznacza, że rozrząd przestawiony jest na którejś głowicy o więcej niż +-15*.
A ponieważ masz to tylko na jednej (z opisu błędu wynika, że na lewej), pewnie nastawnik, a raczej brak ślizgu.
Zobacz grupę 90, 91, 92 i 93. Zamieść na forum. I nie jeździj tym autem, bo będziesz - tak jak ja przy tym objawie - lżejszy o 8kpln. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-08-17, 05:49
|
|
|
Trzeba zdjąć pokrywę zaworów i na 99% będzie widać . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-17, 12:38
|
|
|
ja mam -20
i już 10 tys zrobione
ciekawie jak długo gość poprzedni właściciel z tym żył
tylko u mnie nie mam żadnych objawów :roll:
ale zrobię na dniach |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-08-17, 13:00
|
|
|
Ją też tak jeździłem. Też miałem -20 poprzedni właściciel jeździł tak 3 mce. Ją po kupnie kilka dni. A potem silnik poszedł ma rente ale u mnie rzucalo silnikiem. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-17, 14:48
|
|
|
u mnie jakby nie babol to bym nawet nie wiedział że tak jest
jest cicho perzy paleniu
no może 1 s
na ciepłym coś mi się dłużej odzywa ale to na 90% nie głowica
tylko gdzieś jakaś rolka może pompa wspomy
mało pali równo chodzi
korekty ma nawet równe a to dziwne |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2013-08-18, 10:14
|
|
|
-21 czyli nastawnik do wymiany |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-08-18, 20:13
|
|
|
no sporo
ale nie koniecznie może tylko przestawiony
a koszty nowego znasz ? |
|
|
|
|
|