Ogłoszenie 
Felgi Audi A8 SklepOpon.com - opony i felgi motostacja_a8team.pl width= OC/AC forum a8 forum audi a8
Felgi Audi A8
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Części samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] wiatrak chłodnicy nie wyłącza się  
Autor Wiadomość
rstas 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: Kia, Skoda, Audi A8 D3 4.2 mpi
Wiek: 39
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 52
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-12, 17:44   [D3 04 4.2MPI ] wiatrak chłodnicy nie wyłącza się

Cześć.
Pojawił mi się taki problem. Gdy auto stoi kilka dni na dworze (zimno,wieje, pada) po uruchomieniu silnika po kilkunastu sekundach włącza się wiatrak w trybie "turbo" (czyli maksymalne obroty i chłodzenie) i nawet jak wyłączy się silnik pracuje dalej tak samo, aż wyczerpie akumulator albo jak wyjmę bezpiecznik nr 17 od strony pasażera (fan radiator 1 i 2).
Po jakimś czasie kilku wszystko wraca do normy i znowu po kilku dniach jak stoi powtórka.
Z góry dzięki za podpowiedzi gdzie szukać problemu.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 180 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 6072
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-11-12, 23:46   

Wentylator do wymiany.
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
atomek83 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi S8D3 // Ford Mustang
Wiek: 36
Dołączył: 10 Mar 2019
Posty: 8
Skąd: śląsk
Wysłany: 2019-03-31, 00:05   

Witam,
czy była wymiana czy udało się problem rozwiązać inaczej?
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
wyspiarz1000 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3 long
Dołączył: 08 Sty 2019
Posty: 52
Skąd: Chorzelów
Wysłany: 2019-05-15, 23:03   

Witam. Ja mam to samo. Ale u mnie było tak. Gdy bezpiecznik nr17 wkladalem to jak kolega wyżej załącza się i aż do wyczerpania akumulatora. Na vagu błąd wiatraków. Kupiłem dwa ślę błąd po wykadowaniu powraca. Oddałem wiatraki bo zepsute. Kupiłem całe wiatraki z obudową kompletne. Zamontowalem skasowałem błędy i już nie powracają. Ale dziwna sprawa jest z tym bexpiecznikiem nr 17.bi ja go wyjąłem i nie wlizylem z powrotem a chłodzenie jest i błędu nie ma. Jak wkladam bezpiecznik to wiatraki na maksa i Fo wyczerpania aku. Też nie wiem gdzie szukać przyczyny. Dodam że klima nie chodzi albo chodzi i ale slabiutko. Wiem że wentylator działa bo przedtem mi wodę gotoowalo jak odpaliłem i czekałem na wzrost temperatury.

[ Dodano: 2019-05-15, 23:05 ]
Teraz chłodzenie jest i nie gotuję widy
_________________
Audi A8 D3 long wersja amerykańska
 
 
atomek83 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi S8D3 // Ford Mustang
Wiek: 36
Dołączył: 10 Mar 2019
Posty: 8
Skąd: śląsk
Wysłany: 2019-05-21, 20:14   

U mnie problem rozwiązany przez wymianę wiatraków na inne (ze względu na dostęp zmieniłem parę).
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 364
Skąd: FR
Wysłany: 2019-08-13, 11:39   

Witam.
Odkopie trochę temat bo mam problem z wentylatorem po stronie kierowcy.
Otóż wentylator działa non stop pełną parą aż do rozładowania baterii. Wentylator zmienilem(nawet dwa razy) i problem nie ustąpił.Po przełożeniu na próbę wtyki zasilającej do wentylatora po stronie pasażera jest ten sam objaw czyli to nie wina wentylatora.
Zauważyłem jedną rzecz.Gdy wyłącza Klimatyzację na panelu,wentylator(ten który chodzi cały czas) po około 30 sekundach wyłącza się a po załączeniu klimy znów startuje.
Mam więc pytanie.Czy panel klimatyzacji ma wpływ na działanie wentylatora (od kierowcy) i jakie napięcie powinno być we wtyczce na na przewodach sterujacych(tych cienkich).
Podpowie ktoś bo jestem umówiony u elektryka ale jeśli dałbym radę sam ogarnąć to wolałbym nie zostawiać auta u niego.
Pamiętam za ktoś już miał podobny problem ale chyba nie opisał czy się z tym uporał
Jestem na wakacjach w PL i chciałbym to ogarnąć tutaj.
Jeżeli ktoś może pomóc to bardzo proszę.
Dzięki z góry.

[ Dodano: 2019-08-17, 14:23 ]
Nikt nie podpowie?
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1154
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-08-20, 20:31   

Czyli wentylator działa nawet po wyłączeniu zapłonu ?
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 364
Skąd: FR
Wysłany: 2019-08-20, 21:53   

Tak.A po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu wtyczki od niego i po ponownym włożeniu nie działa aż do włączenia zapłonu.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 180 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 6072
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-08-21, 11:07   

leon0376 napisał/a:
Jeżeli ktoś może pomóc to bardzo proszę.

Ja mogę pomóc ale potrzebowałbym mieć auto u siebie żeby móc przetestować na żywo co mu się dzieje.
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 364
Skąd: FR
Wysłany: 2019-08-21, 11:13   

FOSS
Kurczę daleko mam do Ciebie.Myslalem że może ktoś walczył z ty samym i można byłoby to ogarnąć samemu.Narazie zrobię jak kolega kiedyś pisał.Zaloze osobny wyłącznik i rok przejeżdże.Wiem że to partyzantka ale muszę wracać do FR.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 22 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 971
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2019-08-21, 12:12   

Sprawdź czujnik ciśnienia na rurce od klimatyzacji. przy skraplaczu (presostat chyba to się fachowo nazywa) klepnij go może się zawiesił.
_________________

 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 364
Skąd: FR
Wysłany: 2019-08-21, 12:40   

Ale na Vag-u nie ma bledu czujnika a i Klim a działa poprawnie.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1154
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-08-21, 15:41   

karol208 napisał/a:
Sprawdź czujnik ciśnienia na rurce od klimatyzacji. przy skraplaczu (presostat chyba to się fachowo nazywa) klepnij go może się zawiesił.


Dobry trop,ale przy walniętym czujniku ciśnienia klimy wentylator co prawda pracuje pełna parą, ale po wyłączeniu zapłonu wentylator się wyłączy.

leon0376 napisał/a:
Ale na Vag-u nie ma bledu czujnika a i Klim a działa poprawnie.



Czujnik ciśnienia sprawdzisz w blokach pomiarowych grupa z tego co pamiętam 001 jak jest walnięty to pokazuje ciśnienie bardzo wysokie np.30bar i dlatego przy uszkodzonym wentylator pracuje na max.
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 364
Skąd: FR
Wysłany: 2019-08-21, 17:26   

Ok sprawdzę.Dzieki.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

regeneracja turbosprężarki
| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |