Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-09-16, 10:35
|
|
|
shark5856 napisał/a: | doświetlanie zakrętów występuję w oddzielnej żarówce |
Oczywiście wiem
shark5856 napisał/a: | Wygląda to u mnie tak, że mam soczewke światła mijania ( xenon ) ... |
I tu się nie zgodzę.
Wg. mnie masz tam bi-xenon czyli soczewkę z żarnikiem ksenonowym obsługujący zarówno światła mijania jak i światła drogowe
Podeślij na PW numer VIN to sprawdzę ponad wszelką wątpliwość |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-16, 19:07
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Podeślij na PW numer VIN to sprawdzę ponad wszelką wątpliwość |
Poszla wiadomosc na PW i to chyba nie chcacy dwukrotnie |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-09-16, 22:36
|
|
|
shark5856 napisał/a: | Poszla wiadomosc na PW i to chyba nie chcacy dwukrotnie |
Chyba ani razu... nic nie dostałem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-18, 17:03
|
|
|
FOSS napisał/a: | shark5856 napisał/a: | Poszla wiadomosc na PW i to chyba nie chcacy dwukrotnie |
Chyba ani razu... nic nie dostałem |
Teraz juz poszło na pewno :-)
EDIT :
Właśnie dopiero teraz mogłem podejść pod samochód no i ku mojemu zdziwieniu, gdy mam kluczyk na zapłon i włączę światła mijania, następnie manetkę pociągne do siebie to słychać i w odbiciu widać jak przesłona sie otwiera ale też zapala się światło barwy żółtej w drugiej soczewce..
Tzn wygląda to tak jakby był bi-xenon ale wspomagany światłem z zarówki halogenowej...
No i teraz moje pytanie.. Jest opcja, żeby światła długie były tylko w soczewce bixenonowej ?
Bądź ewentualnie zamontowanie LED w tej soczewce drugiej zamiast halogena.. ? Czy to nie będzie powodowało błędu na FIS-ie o spalonej żarówce ?
Nie mowie o przeróbce lamp na 4 Ledy :-) |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-09-18, 23:13
|
|
|
shark5856 napisał/a: | Właśnie dopiero teraz mogłem podejść pod samochód no i ku mojemu zdziwieniu, gdy mam kluczyk na zapłon i włączę światła mijania, następnie manetkę pociągne do siebie to słychać i w odbiciu widać jak przesłona sie otwiera ale też zapala się światło barwy żółtej w drugiej soczewce..
Tzn wygląda to tak jakby był bi-xenon ale wspomagany światłem z zarówki halogenowej... |
Tak właśnie jest, bi-xenon na światłach drogowych jest wspomagany żarówką halogenową.
Co do twojego auta... tak jak mówiłem:
8EN Bi-functional headlight with gas discharge lamp and fixed bending light, for driving on the right
... czyli po polsku: bi-xenon z statycznym doświetlaniem zakrętów, dla ruchu prawostronnego
shark5856 napisał/a: | No i teraz moje pytanie.. Jest opcja, żeby światła długie były tylko w soczewce bixenonowej ? |
Jest.
shark5856 napisał/a: | Bądź ewentualnie zamontowanie LED w tej soczewce drugiej zamiast halogena.. ? Czy to nie będzie powodowało błędu na FIS-ie o spalonej żarówce ?
Nie mowie o przeróbce lamp na 4 Ledy :-) |
Trzeba motać elektrykę.
Odpowiedzi na pozostałe pytania masz na PW |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
lukano
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 45 Dołączył: 07 Wrz 2015 Posty: 54 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-04-16, 20:28
|
|
|
shark5856 napisał/a: |
No i teraz moje pytanie.. Jest opcja, żeby światła długie były tylko w soczewce bixenonowej ?
Bądź ewentualnie zamontowanie LED w tej soczewce drugiej zamiast halogena.. ? Czy to nie będzie powodowało błędu na FIS-ie o spalonej żarówce ?
Nie mowie o przeróbce lamp na 4 Ledy :-) |
Jak ktoś by szukał. Zmieniamy MCE na 4E0907279. Wtedy w miejscu H7 z długich mamy dzienne. Zmieniamy na jakieś słabsze LED H7. Będzie błąd spalonej żarówki, dokładamy rezystory, błąd znika. Ewentualnie można całość zmienić na LED jak w W12.
MCE koszt 20-30 złotych, złącza te same,
j519.jpg
|
|
Plik ściągnięto 12 raz(y) 50,84 KB |
2b11d6064bd7af58382fba429e34.jpg
|
|
Plik ściągnięto 4 raz(y) 67,61 KB |
dzienne.jpg
|
|
Plik ściągnięto 6 raz(y) 377,94 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-04-16, 20:38
|
|
|
No tak,ale montując poliftowy sterownik świateł tracimy długie,powiem tak że jak dla mnie to sam BIXenon to porażka w porównaniu do BI plus H7,oczywiście ja tak sądzę ponieważ 90% przebiegu robię w nocy długie trasy, w tym przypadku lepiej sprawdzi się moduł DRL 30% wtedy nie tracimy nic
PS zobacz czy po zmianie modułu działa ci elektryczna regulacja kiery ? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2020-04-16, 21:03
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | PS zobacz czy po zmianie modułu działa ci elektryczna regulacja kiery ? |
Jak przestanie działać to wystarczy zrobić adaptacje. Jest ona chyba w sterowniku komfortu ale tutaj mogę się mylić. Pamiętam, że jakoś mało intuicyjnie ją dodali.
Marcin2013 napisał/a: | dla mnie to sam BIXenon to porażka w porównaniu do BI plus H7 |
To fakt, sporo jeżdżę po zmroku i akurat długie są mega. Szkoda mi xenonów na jazdę w dzień no ale coś trzeba wybrać. Xenon raz na 2-3 lata to też nie taki straszny wydatek. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
lukano
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 45 Dołączył: 07 Wrz 2015 Posty: 54 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-06-17, 19:38
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: |
PS zobacz czy po zmianie modułu działa ci elektryczna regulacja kiery ? |
Ja znowu przeciwnie, długich praktycznie nie włączam.
U mnie regulacji przestała działać góra/dół. do siebie działa.
Adaptację robiłem niesttey nic nie pomogło. zastanawiam się czy moduł mam coś nie tak, czy jednak kiera padła |
|
|
|
|
IchiOne
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 42 Dołączył: 19 Mar 2018 Posty: 40 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2021-05-31, 18:52
|
|
|
Koledzy, jak to jest z długimi bixenon + halogen?
Mam bixenon z doświetlaniem zakrętów i dość specyficznie zachowują się światła długie. Otóż po przełączeniu na długie w pozycję od siebie, czyli na stałe, włącza się tylko bixenon, natomiast przełączajac manetkę w stronę pulsacyjną włącza się tylko halogen. Lampy na 100% były dokładane przez poprzedniego właściciela bo jak się w aso dowiedziałem, w tym egzemplarzu nie było skrętnych lamp. |
|
|
|
|
|
|
|
|