Autor |
Wiadomość |
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-20, 09:23 [D3 04 4.2MPI
] Zasięg pilota alarmu
|
|
|
Temat dotyczy głównego ori pilota do alarmu i centralnego zamka. Pilot działał mi dość słabo więc wymieniłem baterię. Po wymianie niestety nic się nie poprawiło. Sprawa wygląda tak że pilot ma bardzo mały zasięg. Jeśli chcę z pilota zamknąć lub otworzyć auto to muszę być bardzo blisko, góra 1-2m. Jeśli odejdę dalej to już nie zadziała. Ciekawostką jest to że otwieranie klapy z pilota działa z dalszej odległości, a zamykanie i otwieranie auta z bliska Keyless działa bez problemu (łapię klamkę i się auto otwiera). Czasem bym chciał zamknąć lub otworzyć z pilota z dalszej odległości i się nie da
Nie sprawdziłem jeszcze czy z drugim pilotem jest ten sam problem ale może ktoś się już z tym spotkał? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-11-20, 12:04
|
|
|
Ogólnie nie wiem ile podaje instrukcja ale mój działa o okolicy 15-20 metrów prze zamknięte okno
standardowo, jak to w D3 trzeba by podłączyć kompa i błędy poszukać. Słaba bateria jest syganlizowana więc to raczej nie ona. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-20, 12:50
|
|
|
Damias napisał/a: | Nie sprawdziłem jeszcze czy z drugim pilotem jest ten sam problem ale może ktoś się już z tym spotkał? | no ja
i ni chu chu nie wiem co to może być a nigdzie przyczyny tego znaleźć nie mogę // |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-10, 15:05
|
|
|
Panoowie ktoś coś w temacie pomoze ? bo ten zasięg pilota jest na prawdę kiepski, baterie nowe, gdzie jeszcze szukać przyczyny ? co sprawdzić vcds'em ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-10, 15:26
|
|
|
drago_o napisał/a: | Błędów brak? Może sprawdzić anteny? | skocze zobaczyć na błędy bo prawię musze pokasować z drzwi bo zmieniałem wczoraj zamek,
A anteny da się jakoś VCDS'em zdiagnozować ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-12, 23:59
|
|
|
No q...a a ja muszę czasem stać 3m od auta.
Szukałem błędów ale nic nie znalazłem, a może już antena odpowiedzialna za to coś się pierniczki.
drago_o, wiesz może gdzie ona się znajduje?? |
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-13, 12:47
|
|
|
Najlepiej to by było zrobić test w szczerym polu wolnym od zakłóceń. Gdzieś czytałem i nawet w instrukcji jest napisane że zakłócenia typu telefony komórkowe, inne piloty itp mogą osłabiać zasięg pilota. Ale żeby aż tak Muszę pamiętać jak będę poza miastem to potestować. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-13, 13:32
|
|
|
Ciekawa historia W Wawie też sa miejsca z takimi zakłoceniami że auta nie zamkniesz z pilota wcale a tylko manualnie kluczykiem. Ale w miejscu gdzie stoi teraz a8 stało wczesniej e38 i bez żadnych problemów pilot działał. W innych miejscach gdzie bywam też nie miałem problemów. Oczywiście to niczego nie tłumaczy bo pewnei pilot od e38 byl prostrzy i dział na jakiś innych algorytmach. A moze te w a8 są bardziej czułe. Jak pojadę gdzieś poza Warszawę i w miejscu odludnym będzie mi działał lepiej to będzie znaczyło że tak ma być i trzeba z tym żyć. Ale jak będzie też kiepsko to będzie znaczyło że chyba jest jednak jakis problem. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-13, 13:36
|
|
|
Rodzajów pilotów do A8 było kilka i działały na różnych częstotliwościach Może się okazać, że Polska salonowa wersja będzie działąć fajnie a np juz amerykaniec czy niemiec nie będzie działał tak jak powinien (teraz strzelałem z lokalizacjami ale na różne rynki wypuszczano piloty pracujące z innymi częstotliwościami) |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-01-16, 00:31
|
|
|
nie strzelałeś amerykany maja inna czestotliwosc i co najgoesze jak ktos ma d3 wersja amerykanska to moze dopasowac sobie pilot z d4 taki fojniusi bo d4 maja czestotliwosc 521 czy jakos tak oraz 864 czy cos kolo tego wiec wersja amerykanska podpasuje pieknie tylko kodowac |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-12-07, 21:03
|
|
|
Ktoś może wie jak wyjąć stacyjke w a8 d3? Kupiłem NOWA oryginalną po okazyjnej cenie i spróbuję wymienić, sprawdzić czy zmieni się zasięg pilota (w tej chwili jest to ok 10m MAX). Zanim zacznę się bawić może ktoś już ją wyciągał i podpowie co i jak? |
|
|
|
|
|