Autor |
Wiadomość |
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-10-22, 09:56 [D3 04
] Montaż od podstaw systemu Keyless Go
|
|
|
Witam.
Mam nadzieję, że kiedyś trafi temat do Warsztatu z Waszą pomocą
_____________________________________________________________
Jestem chętny w niedalekiej (mam nadzieję) przyszłości założyć sobie system keyless w swojej A8.. Interesuję mnie opcja start/stop bez tego dotykowego wynalazku
Prosiłbym Was o wypełnienie mojej ubogiej wiedzy
Na początku części ..
zgodnie z tym zdjęciem
4E0907181A - moduł kessy - pod fotelem kierowcy
3D0909141B , 3D0909141F - antena układu zezwolenia na wejście i uruchomienie... ;D jedna z tylu klimatronica a druga w tylnej kanapie albo przy podszybiu gdzieś..
3D0909141E - antena układu zezwolenia na wejście i uruchomienie dźwignia przełączająca.. pod panelem mmi ?
3D0909133E - antena układu zezwolenia na wejście i uruchomienie - 2szt w zderzaku po lewej i prawej stornie..
one są chyba takie same pomimo, że nr części jest inny.
oczywiście kluczyk no i klamki to wiadomo, tylko chciałbym sięgnąc głębiej.. nowe wiązki ? czy klamka z podświetleniem podejdzie do instalacji z klamka zwykłą ? prosiłbym coś więcej na temat klamek i ich instalacji..
panel mmi
z części to chyba wszystko ;/
teraz elektryka..
znalazłem wiązkę na tył czyli w zderzak.. ona chyba idzie też do czujników PDC..
wiązka do drzwi kierowcy z obsluga kessy
no i na tym moja wiedza się chyba kończy..
brakuję mi wiązki od każdej anteny - tzn pod mmi, tylnym klimatronikiem i w tylnej półce..
dodatkowo brakuje mi wiązek z każdych drzwi o ile są potrzebne a na pewno są ;D i wiązki od modułu kessy..
Ktoś coś pomoże.. ?
Koszta na chwilę obecną jakie wyliczyłem to ok 2000zł..
Dodam, że 1000zł kosztuje sam panel sterowania mmi ;D
FAJNIE BYŁOBY JAKBY KTOŚ PODPOWIEDZIAŁ MI JAK LECĄ WIĄZKI W DRZWIACH I PO PODŁODZE.. W TEJ ETCE CO MAM TO CAŁY CH.. JEST.. |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-10-22, 10:48
|
|
|
Skontaktuj się z użytkownikiem MenIB z forum http://audiforum.us to Ci pewnie wyślę wszystko mejlem bo robił u siebie retrofit kessy z odciskiem palca.
Wiązki kupuj od parts2cars z alle (to Daniel od nas z forum). |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-10-22, 11:30
|
|
|
Ok dzieki bardzo na pewno postaram się go dorwać.
Przeglądałem właśnie alle i tak na prawdę to parts2cars ma chyba najbogatszą ofertę związaną z elektryką |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-10-22, 15:06
|
|
|
Od Daniela brałem praktycznie 3/4 wiązek, ma wszystko co potrzebowałem, wyciąga kompletną lub potnie (jak chcesz). Głównie chodzi o to, byś nie musiał lutować wtyczek, bo ich ceny potrafią czasem zabić, a potem kupa roboty z konektorami itp. Ceny tez super, dogadasz się poza alle, dlatego polecam. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
robrob
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8 D3,
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 71 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 2016-10-22, 21:02
|
|
|
a macie jakiś namiar na Daniela, bo pw ma zablokowane. |
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-10-24, 08:09
|
|
|
dice111, Rozumiem, że sam robiłeś sobie Advanced Key ? Czy możesz powiedzieć czy potrzebna jest zmiana stacyjki ? No i powiedz czy o czymś zapomniałem z części itp ;D
[ Dodano: 2016-10-24, 09:10 ]
robrob, wpisz w alle parts2cars i masz daniela ;D
[ Dodano: 2016-10-24, 11:20 ]
znalazłem dosyć ciekawy temat na forum a6klub.pl - chyba dla chętnych trzeba go polecić ;]
http://www.a6klub.pl/a6-c...ess-vt84257.htm |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-10-24, 10:23
|
|
|
Nie robiłem, bo pomijając to, że same z tym problemy uważam za zbędny gadżet. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-10-11, 20:53
|
|
|
I jak tam Kamil prace zakończone ?? |
|
|
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2019-01-21, 20:41
|
|
|
Witam, sorry za wykop, ale po co zakładać nowy temat.
Chciałbym u siebie w D3 dołożyć START / STOP. Tylko to. Bez otwierania drzwi itp. Tylko i wyłącznie uruchomienie auta bez władania kluczyka w stacyjkę.
Ktoś robił? Jakieś rady?
Pozdrawiam serdecznie. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-01-22, 06:13
|
|
|
Freeq napisał/a: | Witam, sorry za wykop, ale po co zakładać nowy temat.
Chciałbym u siebie w D3 dołożyć START / STOP. Tylko to. Bez otwierania drzwi itp. Tylko i wyłącznie uruchomienie auta bez władania kluczyka w stacyjkę.
Ktoś robił? Jakieś rady?
Pozdrawiam serdecznie. |
Otwieranie z kluczyka już masz czy chcesz dołożyć jedno bez drugiego? Start/Stop jest rozwinięciem systemu bezkluczykowego dostępu do auta więc jedyne co mógłbyś pominąć to klamki i anteny zewnętrzne (oczywiście byłby błędy). Ale jako taki cały system musiałby się pojawić kompleksowo. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2019-01-27, 11:48
|
|
|
drago_o napisał/a: | Freeq napisał/a: | Witam, sorry za wykop, ale po co zakładać nowy temat.
Chciałbym u siebie w D3 dołożyć START / STOP. Tylko to. Bez otwierania drzwi itp. Tylko i wyłącznie uruchomienie auta bez władania kluczyka w stacyjkę.
Ktoś robił? Jakieś rady?
Pozdrawiam serdecznie. |
Otwieranie z kluczyka już masz czy chcesz dołożyć jedno bez drugiego? Start/Stop jest rozwinięciem systemu bezkluczykowego dostępu do auta więc jedyne co mógłbyś pominąć to klamki i anteny zewnętrzne (oczywiście byłby błędy). Ale jako taki cały system musiałby się pojawić kompleksowo. |
Myślę, że kolega ma na myśli tylko system uruchamiania/wyłączania silnika. A też się nad czymś takim zastanawiam. Na pewno potrzebny jest inny panel MMI (taki z otworem na włącznik) i włącznik start/stop, oraz kodowanie. Ale czy ktoś robił już taki upgrade? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2019-01-27, 16:26
|
|
|
Chyba nie ma opcji zrobić tego odpalania bez wkladania kluczyka do stacyjki, chyba że zmiana stacyjki, kluczyka dołożenie anteny. A sam kluczyk to ok 800zl 😯
Czy jest jakiś sposób? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-29, 23:13
|
|
|
ale dlaczego zmiana stacyjki?
z tego co kojarzę stacyjka jest taka sama? nie jest?
anteny w klamkach, zderzaku, bagażniku nie muszą być obecne także
pomijając ile jest roboty z nowym okablowaniem we wnętrzu
(chociaż od strony anten to minimum to tylko jedna antena)
to jest to do zrobienia... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
walus30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-01-31, 13:36
|
|
|
czy zauważyliście u siebie , że jak klamki są zimne zmrożone to ciężko działa zamykanie ? otwieranie bez problemu nawet przy -20. jak klamkę "ogrzejesz" to działa. czy to jest czujnik reagujący na ciepło?
Oni mówią , że to system pojemnościowy, ale czy związany z ciepłem podczas zamykania? dlaczego jak polejesz ciepłą wodą na myjsce klamki do auto się zamyka? |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2019-01-31, 15:23
|
|
|
walus30 napisał/a: | czy zauważyliście u siebie , że jak klamki są zimne zmrożone to ciężko działa zamykanie ? otwieranie bez problemu nawet przy -20. jak klamkę "ogrzejesz" to działa. czy to jest czujnik reagujący na ciepło?
Oni mówią , że to system pojemnościowy, ale czy związany z ciepłem podczas zamykania? dlaczego jak polejesz ciepłą wodą na myjsce klamki do auto się zamyka? |
Bo guma robi się miękka od ciepła, a od mrozu sztywnieje 😊 |
|
|
|
|
|