Autor |
Wiadomość |
Nynek
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 28 Paź 2013 Posty: 30 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-11-18, 11:50 [D3 04
] Naprawa zmienarki
|
|
|
Witam,
oddałem zmieniarkę do naprawy. Ku mojemu zdziwieniu po demontażu zmieniarki przestało w ogóle działać MMi. I teraz moje pytanie, czy jak ją już odbiorę z naprawy i zamontuje, to zacznie wszystko normalnie działać, czy czeka mnie droga prze mękę poprzez adaptacje i takie tam inne, by znów wszystko działało jak trzeba.... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-11-18, 12:51
|
|
|
Normalna sprawa..... aby działało to w miejscu zmieniarki musisz co najmniej wpiąć pętlę światłowodową a żeby było dobrze to należałoby także ją tymczasowo wykodować aby system wiedział że jej nie ma.
Po wpięciu powinno wszystko wrócić do normy ale o tym przekonasz się jak wepniesz bo być może będziesz potrzebował interwencji poprzez VAG/VCDS. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-11-18, 17:54
|
|
|
Ładowanie płyt w zmieniarce wysiadło ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Nynek
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 28 Paź 2013 Posty: 30 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-11-18, 19:32
|
|
|
Najpierw przestała widzieć płyty, a potem przyjmować i wysuwać płyty. A co, częsty problem ??? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-11-18, 21:02
|
|
|
Tak , mechanizm wysiada . Też zmieniałem , kupiłem na aukcji sam mechanizm i po 15 minutach było zrobione . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Nynek
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 28 Paź 2013 Posty: 30 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-11-21, 22:30
|
|
|
To super, mi powiedział gościu za naprawę 400 !!! Jak to znalazłeś i czy trudna jest wymiana/naprawa ??? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-11-22, 07:22
|
|
|
Na alledrogo kupiłem ale teraz nie pamiętam ile kosztował mechanizm- szuflada , chyba dwie małe wtyczki i kilka śrubek . Tylko trzeba uważać bo są dwa rodzaje i u nas jest ten co ma o jedną wtyczkę więcej . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Nynek
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42 Dołączył: 28 Paź 2013 Posty: 30 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-11-22, 07:57
|
|
|
Ok, dzięki za podpowiedź, będę szukał. |
|
|
|
|
|
|
|
|