Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 ] Urwany przycik na panelu MMI  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-04-27, 15:04   [D3 04 ] Urwany przycik na panelu MMI

Witam

Urwałem sobie pakier chrom z hamulca postojowego. Dam radę wymienić sam przełącznik czy trzeba całość motać?

Pytanie nr 2. Jak się to rozbiera?

pozdrawiam,
Karol
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
siwy71 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: D4 3.0TFSI
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-27, 16:11   

Ściągasz popielniczkę , tam były chyba 2 śruby, pozniej wyciągasz całe drewno - było na zatrzaskach, następnie zobaczysz śruby od panelu mmi, po odkręceniu podnosil panel do góry wyciagasz wtyczki, i masz panel w ręku. Przycisk od ręcznego jest na 2 śrubach od spodu przykręcony i wymienia się normalnie.
swoją drogą jak można urwać ten chrom? nie da rady go normalnie przykleić do przycisku?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-04-27, 16:18   

Nie bo, sam się zdziwiłem, jego budowa jest beznadziejna. W przycisku z chromem cała płaszczyzna do pociądnięcia za niego jest tym chromem i trzyma się na dwuch wypustkach po obu stronach przycisku. Coś jakbyś wyobraził sobie bezpiecznik i w tym wypadku tylko za niego ciągniesz do góry. Bez chromu przycisk jest jednolity i twardszy. W tym przypadku urwała się górna powieszchnia przycisku i raczej się tego nie skleji, żeby się trzymało.

A urwała go moja mama ucząc się jazdy więc i siły dużej nie było.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
siwy71 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: D4 3.0TFSI
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-27, 16:23   

Mamie lepiej nie pokazuj gdzie jest ręczny, w automacie jej się nie przyda, a jeszcze jej przyjdzie pomysł nacisnąć przycisk w trakcie jazdy :) a sprawdzałem i w trakcie jazdy jest możliwość zaciągnięcia ręcznego - zaciski łapały, myślałem, że jest jakies ograniczenie softem.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-04-27, 16:25   

Nie działa u mnie w trakcie jazdy bo sprawdzałem. Na postoju używam zawsze zanim wbije Park bo oszczędzam skrzynie ;) Pozatym na światłąch i na dłużym postoju zawsze.

Jak narazie to szuka ciągle sprzęgłą i wbija odruchowo Sport albo Neutral, dobrze że wsteczny nie wchodzi przy większej prędkości tylko do 10-20km/h :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Viperek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: brak
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 54
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2014-08-27, 10:13   

Wczoraj właśnie też mi się urwał ten przycisk :) ale nie wiem skąd zamiennik kupić, na allegro bieda a ASO jak w ogóle ma to zawoła z 500 :P
 
 
simon68 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 64
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2014-08-27, 11:02   

Przycisk od ręcznego działa w czsie jazdy cytat z SSP 285

Pociągnięcie włącznika F234 podczas jazdy
powoduje hamowanie z maksymalnym opóźnieniem
8 m/s2.
Posługiwanie się włącznikiem jest wtedy analogiczne
do hamowania dźwignią hamulca
ręcznego. Jak długo włącznik jest pociągnięty,
tak długo odbywa się hamowanie. Zwolnienie
włącznika powoduje natychmiastowe
przerwanie hamowania.
Gdy samochód jedzie szybciej niż 8 km/h, hamowanie
odbywa się za pomocą układu ESP.
Jeżeli pedał gazu jest jeszcze wciśnięty, moment
obrotowy silnika jest zmniejszany do
poziomu biegu jałowego. Układ ESP wytwarza
ciśnienie we wszystkich zaciskach hamulcowych.
Wyłączany jest również tempomat.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-08-27, 21:36   

Na allegro trzeba uwarzac bo dużo jest Anglików i nie będą pasować...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.