Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 ] Uszkodzenie regulacji - Lusterko zewnętrzne prawe  
Autor Wiadomość
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-03-08, 21:48   

a ja nie wiem czy tam w ogóle jest sens się dostawać, u mie było podobnie tylko ze z prawym lusterkiem, doatkowo dziwny dźwięk wydawały jak sie składały/rozkadały psiknąłem wd40 od zewnątrz do nich tam w miejscu tego przegubu gdzie się składają i chodzą od tej pory jak złoto :D
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-04, 20:37   

siema

dziś umarło mi lusterko lewe i pechowo bo nie otworzylo się do końca i jest delikatnie w podniesionej pozycji tzn zabrakło troszkę żeby opadło do pozycji do jazdy

recznie jak ustawie prosto to się nie blokuje na sprężynie

prąd dochodzi ...

kłopot z silniczkiem na bank ... ktos wyciagal? ktoś naprawial?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-04-05, 13:38   

No mógłby ktoś opisać temat tez śmigam z niesprawnym juz pół roku a z chęcią bym to naprawił, moje jest martwe i ma luz podskakuje na wybojach mam tak od zakupu.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-05, 19:48   

wlasnie rozebrałem cale lustro i wyciaglem silniczek po prostu się zacial a czemu? bo wszystko na sucho chodzi smar jest z produkcji auta trybiki plastikowe ale jeszcze dobre

ogolnie nawet jak zdechcnie silniczek to można go przestawiać na trybkach az lustro ustawi się prosto

po zdjęciu obudowy lustra sa 3 srubki na spline albo torx taki sam jak do lustra wewnątrz

następnie naciskamy miseczke z zawleczka na srubie i jednocześnie wysuwmy zawleczeke uwaga bo strzeli i będziecie szukac ja szukałem ale mam <faktycznie>
silniczek teraz jest z tym plastikiem dużym trzeba jedna srubke od dolu odkrecic czego nie zrobi się bez odbezpieczenia tej dużej sprężyny bo srubka jest od spodu

nastep nie odchylamy uszka plastikowe oslony silniczka tylko troszkę bo mogą peknac i później jak odchyimy kilka sama obudowa zejdzie

no i widzimy trybiki

silniczek lapiemy tak gdzie wchodzi wtyczka kombinerkami i krecimy leko w prawo i lewo

az trochę zejdzie podważamy srubokretem i wyciągamy

niestety te piny prądowe sa chyba zatopone w obudowie i nie można jej zdjąć z silniczka aby go rozebrać ....

spróbuje jakos wywalczyć to dam znac u mnie po prostu zaciał się przez suche tryby teraz hoola może gdybym częściej używał składania to by się nie zawiesil nie zastal sam silniczek na pewno idzie zreanimowac

dodatkowo można pomyslec nad zamykaniem luster z pilota trzeba czyms wywolac sygnał do zamykania i podac go na pin od pokrętła jednocześnie dając zasilanie podtrzymanie kilkunastu sekundowe pradu

sterowanie jest plusem bynajmniej podajac plus na silnik na zlozone lusterka to się roztwierały a jak plus zabrałem to się zamknęły pokrętło w pozycji składania luster

nie wiem czy ktoś to ogarnie ale mysle ze dałem dobry trop widziałem film jak gość miał zamontowane tak ze naciskając dwarazy guzik bodajże zamkniecia auta lusterka można było otworzyć lub zamknąć albo automatycznie zamykaly się

edit

sygnał można by wziasc z domykania lub xamykania auta ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-04-06, 12:33   

zdejmowałeś boczek czy nie ?
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-06, 13:10   

Mam porobiona fotorelacje ale nie mam kiedy wstawić bo pracuje nad dół ogólnie robisz tak. odkręcisz obudowę lusterka 3sruby są pod lusterkiem i jedna od spodu lustra na zewnątrz na malutki klucz spłonę następnie odcinasz kostki jedna od silniczka kolor kabli niebieski i różowy oraz kostkę od sterowania lustrem. Pominąłem odpięcie wtyczek od lusterka od grzania i fotochromy bo to oczywiste wyjmujesz obudowę masz teraz szkielet i jeden plastik ten który jest od spodu obudowy lustra nie szaro go on jest przykręcony na śrubę od tylu dopiero kiedy wyjmiesz zawleczkę będziesz miał na wierzchu szkielet z silniczkiem silniczek jest przykręcony na 3 drinkach jak je odkręcisz to wyjmiesz silniczek z przełożeniem następnie podważasz ostrożnie 5 czy 6 zatrzasków i masz napęd silniczka widoczny jeżeli chcesz silnik wyciągnąć to kombinerkami łapiesz i przekręcasz w lewo i prawo i leków podważasz śrubokrętem jak wyciągniesz to zostaje ci silnik w czarnej obudowie za która ciągłej ale obudowę zrzucasz ciągnąć energicznie silnik na dół. Teraz masz silnik z dwoma blaszkami konektorami pociągasz je do głowy i wyskakują z silniczka obudowa silniczka jest po bokach zasisnieta No to bierzesz mały śrubokręt i podważasz teraz schodzi plastikowy tył silniczka samego wirnika nie wyciągniesz bo trzeba świder zdjąć jest on na zabitym zabezpieczeniu na drugim zwoju od dołu brak specjalnego narzędzia do wyciągnięcie odpuściłem se ogólnie mam komutator zjechany i silniczek słaby ale działa trzeba troszkę ręka pomoc ale nie patrzę jak wrony latają tylko czytam pas wolny bo stoi normalnie Jeżeli silniczek nie ruszy u ciebie to trudno teza nowy ale może trzeba go rozruszać obędzie git. Jeżeli nie to ustawiasz listo w pozycji do jazdy i sam kręcisz ci chwila mechanizmem żeby było prosto. Jeżeli ruszy to robisz tak najpierw podłączasz sam silnik do kostki i dajesz lustra na zamknięte później dajesz na otwarte i masz pozycje lusterka w otwarciu ustawiona No i sławetna sprężyna ogólnie bardzo ciężko ja ścisnąć a inaczej zawleczki nie założysz można by trzpień lustra nagwintowac i wykombinować ściągasz który by sprężynę sciągał bo inaczej zabezpieczenia nie założysz ja nie miałem czasu nagwintowanie i kombinowanie ściągacza zrobiłem to wkładając sprężynę w imadło ściskałem i założyłem opaskę trytrytke proste ale taki opasek teza 4 po założeniu odcinasz opaski i po stresie Trudność zadania oceniam na 3 w skali do do 5 ze względu na sprężynę nie trzeba rwać boczka kostek w ramce itd wszystko zrobisz bez demolowania tapicera mam nadzieje ze pomogłem troszkę
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-04-07, 08:58   

Dzieki wielkie dracus6662, zabiore się za to jak zrobi się lepsza pogoda zobacze co u mnie siadło. Jeśli będziesz miał czas to wrzuć fotki :)
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-07, 14:22   

fotki i opis zapodałem do tematu w warsztat zrób to sam d3 Silniczek lusterka -demontaż http://www.a8team.pl/d3-s...taz-vt23247.htm tak to wygląda :]
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2017-04-08, 21:08   

dracus6662 napisał/a:
(...) ale nie mam kiedy wstawić bo pracuje (...)


Czasami szkoda gadać. Założyłem temat w 2012 roku, no to już 5 lat. Lusterko dalej nie zrobione, ciągle jakieś inne, pilniejsze sprawy i nie ma kiedy tego ogarnąć. Ale jak tak czytam, to te prawe lusterka jakieś felerne są. W każdym razie w D3 używanie to podstawa, bo inaczej właśnie mechanizmy zacinają się.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-09, 08:45   

Ee No właśnie ja od święta używałem aż się zastało a potem jak poruszałem to pewnie było ciężko azsilniczek się zajechał pewnie No niekupieniem drugie A w pre fl były tez kierunki bo wydaje misie zetylko po lifcie ? Kurde kierunek mi się podoba ale jak całe lustra zmieniać to mi sienie chce chyba ze obudowy pasowałyby czy nie bardzo jednak?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2017-04-09, 10:29   

Ja myślałem nad wstawieniem kierunku do istniejących lusterek. Po głowie chodzi mi taki koncept: zrobić w linii prostej, poziomej nacięcie w lusterku o szerokości max. 5 mm, długość wedle uznania, ale też nie za mocno, tak 10-15 cm. W to nacięcie wkleić szczelnie plexi i zrobić to na równo (gładko) z powierzchnią lusterka. Od wewnątrz za plexi wstawić hermetyczną taśmę diodową i podłączyć do kierunkowskazu np. z błotnika (dojdzie przeprowadzenie przewodu od kierunku bocznego przez drzwi do lusterka). Plany ambitne, ale przez najbliższy rok czasu nie będzie, więc na razie tylko plany...
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-04-09, 23:09   

EE no to ja poszedłem o krok dalej i pomyślałem o wstawieniu kierunkow z lifta i myslę ze to byłoby wykonalne <okok> właśnie tak jak mówisz wycinając miejsce w obydowie ale nie flexem tylko dremlem mniejsze obroty wieksza precyzja i nie upali plastiku... ale tez mam duuzo na głowie jestem w plowie drogi do końca drl z d4 albo inaczej na wzór d4 :] prototym niemal ukończony ale jeszcze druga lampa i elektronika eh
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2019-10-29, 19:34   

Mam pytanie: czy wkład lusterka o numerze 4E0 857 536 H czymś się różni (funkcjonalnie) od wkładu 4E0 857 536 F?

Mam możliwość zakupu wkładu 4E0 857 536 F ale nie jestem pewien, czy będzie pasował? Czy np. będzie działało ściemnianie i podgrzewanie?
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-10-29, 22:59   

pebo napisał/a:
Mam pytanie: czy wkład lusterka o numerze 4E0 857 536 H czymś się różni (funkcjonalnie) od wkładu 4E0 857 536 F?

Mam możliwość zakupu wkładu 4E0 857 536 F ale nie jestem pewien, czy będzie pasował? Czy np. będzie działało ściemnianie i podgrzewanie?

Z literą H jest opisane jako wersja angielska-usa przy czym w kodach wyposażenia nie ma nic nt. kierownicy po prawej stronie więc domniemuję, że jest to USA.
Nie ma nic z opisu, żeby było to lusterko o szerokim kącie widzenia ale pewnie jest na nim typowo amerykańska informacja, że obiekt w lusterku może być bliżej niż to w lusterku widzimy itp.

Z literą F jest moim zdaniem zwykłe europejskie.

Oba powinny być automatycznie ściemniane.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2019-10-30, 10:18   

FOSS napisał/a:
pebo napisał/a:
Mam pytanie: czy wkład lusterka o numerze 4E0 857 536 H czymś się różni (funkcjonalnie) od wkładu 4E0 857 536 F?

Mam możliwość zakupu wkładu 4E0 857 536 F ale nie jestem pewien, czy będzie pasował? Czy np. będzie działało ściemnianie i podgrzewanie?

Z literą H jest opisane jako wersja angielska-usa przy czym w kodach wyposażenia nie ma nic nt. kierownicy po prawej stronie więc domniemuję, że jest to USA.
Nie ma nic z opisu, żeby było to lusterko o szerokim kącie widzenia ale pewnie jest na nim typowo amerykańska informacja, że obiekt w lusterku może być bliżej niż to w lusterku widzimy itp.

Z literą F jest moim zdaniem zwykłe europejskie.

Oba powinny być automatycznie ściemniane.

Damian, dobry jesteś. To wersja USA i rzeczywiście ma taki napis. Czyli rozumiem, że F mogę zakładać i podgrzewanie i ściemnianie powinno działać?
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.