Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 W12/LPG ] Swap z ceramiki przód  
Autor Wiadomość
Arturzawa 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 23 Mar 2021
Posty: 3
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2021-03-23, 19:31   [D3 04 W12/LPG ] Swap z ceramiki przód

Witam. Trafił mi sie klient u którego ceramika przód wyzioneła ducha. Jak wiemy nie jest to tania naprawa wiec (zamiennik Niemcy 3k Euro same tarcze). Dlatego jak wyglada sprawa swapu całego zestawu przód. Co polecacie? W jakich kwotach to wyglada. Co musze wymienić. Dzieki za informację.




Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań






.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-03-23, 20:38   

To zależy czy budżetowo czy jak. Opcji kilka:
- wymiana na zwykłe 385 na dwutłoku z S8 D3/W12
- wymiana na 380 z zaciskiem od D4 (z tym, że na przetoczonej tarczy z D3, obejdzie się bez podkładek a poza tym tańsza)
- wymiana na Brembo lub Akebono 6 tłok - tu od 375 po 400, czy nawet 420 z S4 B9, RS, S8 D4 itd
- dobranie coś zwykłego pod aktualny zacisk z ceramiki

W zależności na jaki zacisk z jarzmem się zdecydujesz ew wymiana czujników klocków i poprowadzenie przewodów, aha no i ew wymiana osłon tarcz jak wsadzisz cos wiekszego niz aktualne
_________________
Black Cars Matters
 
 
Arturzawa 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 23 Mar 2021
Posty: 3
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2021-03-24, 08:24   

Budżetowo ktora opcja najlepsza ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-03-24, 09:25   

Najpierw sprawdziłbym czy można wrzucić klasyczne tarcze i klocki do tego zacisku pod ceramikę - to by wyszło pewnie najtaniej. Jeśli się nie da, to sprzedając taki setup myślę spokojnie można iść w gruby 6 tłok (i to nowy), ale jak ma być tanio to pierwsze dwie opcje: szukać używanych zacisków z jarzmami z D3 pod 385, a jeśli taniej by się trafił zestaw z D4 (pod 380) to brać. Z używkami i tak ten problem, że trzeba w większości przypadków robić kompleksowa regenerację, ale sprzedając ta ceramikę jeszcze można zarobić. <okok>
_________________
Black Cars Matters
 
 
Arturzawa 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 23 Mar 2021
Posty: 3
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2021-03-24, 09:46   

Rozumiem zestaw pod 385 jarzma, zacisk wiadomo same tarcze i klocki. Pytanie przewody hamulcowe podejdą i czy piasty te same czy trzeba tez zmieniać bo nie wiem jaką kwote rzucać klientowi.

[ Dodano: 2021-03-24, 10:17 ]
Badź dobrać cos pod te zaciski tylko czy ktoś wie co podejdzie bez wiekszych modyfikacji. <hmm>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-03-24, 10:30   

Rurka od przewodu do zacisku i przewód elastyczny inny. Elastyczny zaryzykował bym, ten sam bo to chodzi o 30mm różnicy długości. Pryz ceramice masz dłuższy to nie powinno być problemu, w drugą stronę mógłby być krótkawy.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-03-24, 11:29   

Arturzawa napisał/a:
Rozumiem zestaw pod 385 jarzma, zacisk wiadomo same tarcze i klocki. Pytanie przewody hamulcowe podejdą i czy piasty te same czy trzeba tez zmieniać bo nie wiem jaką kwote rzucać klientowi.

Podejdą. Jak zostaniesz przy zestawie z D3 to nawet wiązki czujników klocków (wtyczka) nie zmieniasz.

Arturzawa napisał/a:

Badź dobrać cos pod te zaciski tylko czy ktoś wie co podejdzie bez wiekszych modyfikacji. <hmm>

Poprzeglądaj katalogi online ATE, TRW, Textar tam masz zwymiarowane wszystko (380mm x 38mm) to porównasz, zapewne coś tam da się dobrać. Wątpię by ktoś robił cos takiego (albo przynajmniej chwalił się tutaj), zazwyczaj ludzie sprzedają całość i wrzucają inny setup jak chca sie pozbyc ceramiki zupełnie.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.