Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-04-13, 14:42
|
|
|
BariM napisał/a: | FOSS rozumiem te uszczypliwości ale są zupełnie zbędne... |
Jeżeli już miało być uszczypliwie to nie w twoim kierunku ale w kierunku owego mechanika.
Po prostu nie rozumiem czemu ty jako klient zajmujesz się poszukiwaniem instrukcji serwisowej jak naprawić auto.
Co do serwisówki natomiast....
Zgodnie z procedurą serwisową producenta należy wyjąć silnik i rozrusznik demontować już "na stole".
Czy da się to wykonać na samochodzie?... Nie mam tej pewności.
W wyjęciu rozrusznika na pewno przeszkadza zarówno rama pomocnicza pod silnikiem (tzw. sanki), jak i belka pod silnikiem ze stabilizatorem, prawa poduszka pod silnikiem i jakieś węże wodne od chłodniczki oleju.
Większość tego da się zrobić bez wyjmowania silnika na stół więc może i rozrusznik się uda. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2018-04-14, 09:35
|
|
|
Panowie aktualizacja
Rozrusznik wyjęty, potwierdzam da się to zrobić bez demontażu silnika. No i teraz sprawa samego rozrusznika. Wg Audi nr części w moim aucie to O7C 911 023 FX natomiast wg mojego samochodu nr części to VW AG 07C 911 023 D bo taki nr znajduje się na wyjętym rozruszniku. No i teraz pytanie co zamówić który jest poprawny, dodam jeszcze że o ile ten pierwszy musi iść z Niemiec kilka dni o tyle ten drugi jest dostępny jako część do bentleya za 130f czyli taniej niż ten z Audi tak samo nowy oryginalny. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2018-04-14, 14:21
|
|
|
Ok rozumiem, to co uważacie za lepsze jeśli kupię ten zamiennik ale nowy ten z D to chyba powinien działać i posłużyć trochę, czy lepiej jednak czekać te kilka dni i kupić FX? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-04-14, 20:13
|
|
|
X na końcu numeru w VAGu przynajmniej do niedawna oznaczało regenerację i swego czasu np przy pompach wody trzeba było oddać starą, bo kaucja wynosiła tyle co sam zakup. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-04-14, 21:39
|
|
|
Pepek napisał/a: | X na końcu numeru w VAGu przynajmniej do niedawna oznaczało regenerację | I nadal tak jest, X na końcu oznacza część regenerowaną i konieczność oddania starego komponentu. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-04-15, 23:24
|
|
|
BariM, ja to mam tylko jedno zdanie o takich produktach ...jak nie ma na nich jakiejś marki to jest to chińczyk a z nimi to różnie bywa |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
BariM
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi A8 D3 6.0 W12
Wiek: 34 Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 50 Skąd: Kraków/Crawley uk
|
Wysłany: 2018-04-16, 07:10
|
|
|
Rozumiem, ale pochodzi to trochę? Gwarancję ma na 12m hehe. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|