Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 3.0TDI ] Brak mocy ... Prosze o pomoc ...  
Autor Wiadomość
kaczoor 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 42
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Londyn
Wysłany: 2012-08-04, 00:34   [D3 05 3.0TDI ] Brak mocy ... Prosze o pomoc ...

Witam
Mam taki problem z moja maszyna przedwczoraj kiedy przyspieszylem auto sie zamulilo i zapalila sie kontrolla swiec zarowych i zaczela migac ... Z tego co wyczytalem na tym forum to przelaczylo sie w tryb awaryjny ... Nastepnego dnia z rana problemu nie bylo jak autko zimne nic sie nie palilo i szlo jak szalone ale pozniej po tym jak pojezdzilem znowu wyskoczyla migajaca kontrolka swiec zarowych ... Podjechalem do mechanika zczytal bledy i powiedzial ze mam do wymiany taka czesc 059 145 725 A ponownie przeszukalem net i doszedlem ze jest to czesc ze sterownikami do turbiny ... Podobno te sterowniki maja tendencje do padania po pewnym czasie ... Moje autko ma przejechane 110 000 mil ... Mechanik skasowal bledy i dodatkowym zewnetrznym wentylatorem ostudzil turbine ... Wyjechalismy na kolejna jazde probna i bylo git poki autko sie nie nagrzalo tylko teraz zamiast migajacej kontrolki swiec zarowych pali sie non stop kontrolka silnika i autko dalej brakuje mocy ... I teraz moje pytanie do Was jak oceniacie to co diagnosta wyczytal z vaga ... Bo dzwoniac do dealera audi w Kielcach z zapytaniem o ta dana czesc dostalem odpowiedz ze osobmo nie ma takiej opcji jezeli juz to tylko razem z turbina za jedyne 6400zl !!!!!!!! Wiec ta opcja odpada ... Ale bardzo dziwna sprawa bo gdzies na forum ktos mial ten sam problem i kupil nowe sterowniki za 450zl tak napisal i ze po ich wymianie wszystko bylo git ... Do tego dodal ze nie poleca regenerowac starych czesci bo to koszta w granicach 360zl i poleca kupic czesc nowa ... No ale ztego co powiedzieli w serwisie takiej opcji brak .... I badz tu madry ... Teraz tak ... znalazlem cala turbine w bardzo dobrym stanie dokladnie z takimi sterownikami jakie kazal mi wymienic moj diagnosta za 1500zl jest to super cena w porownaniu z tym co powiedzieli w serwisie ale ale ale ... Czy to napewno ta czesc odpowiada za moje kontrolki i brak mocy ??? Doradzcie mi bo nie chce wydac 1500zl wymienic dana czesc i uslyszec ze to chyba nie to ......... Ludzie na forach pisza o innych przyczynach spowodowanych takimi objawami ... PS. Bede teraz 10 dni nad morzem w Krynicy Morskiej moze ma ktos tam ( na pomorzu) warsztat albo dobrego mechanika ktory pomoze mi z tym problemem ??? Czy mam kupic ta turbine i wymienic same sterowniki i miec w zapasie turbinke do wymiany jakby co ???? Pomozcie mi :)

Dzieki z gory za Wasza pomoc ...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-08-04, 10:39   

kaczoor, Ty masz TDI , nie wiesz że DIESLA się nie katuje jak jest zimny :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: Dzięki takim problemom z TDI jak ty masz (chodzi bardziej o Turbo) zdecydowałem się na jednostkę benzynową wolnossącą ;-)
Ta cena 1500zł za Turbinę (używaną/regenerowaną) to jest taka normalna cena .
Przypuszczam , że jeśli to tylko elektronika turbiny to jakiś "magik" powinien to rozgryźć .
Tak jak robią liczniki samochodowe , komputery samochodowe , itd ...
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
kaczoor 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 42
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Londyn
Wysłany: 2012-08-04, 21:17   

mdamian napisał/a:
kaczoor, Ty masz TDI , nie wiesz że DIESLA się nie katuje jak jest zimny :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: Dzięki takim problemom z TDI jak ty masz (chodzi bardziej o Turbo) zdecydowałem się na jednostkę benzynową wolnossącą ;-)
Ta cena 1500zł za Turbinę (używaną/regenerowaną) to jest taka normalna cena .
Przypuszczam , że jeśli to tylko elektronika turbiny to jakiś "magik" powinien to rozgryźć .
Tak jak robią liczniki samochodowe , komputery samochodowe , itd ...


Troszke mnie zle zrozumiales ... ja dobrze wiem ze TDI jak jest zimny to nie wolno go pilowac bo to katorga dla silnika :) ... Mnie chodzi o to ze jak rano wsiade do autka i nie jest ono rozgrzane to spokojnie wszystko dziala przez jakas godzinke a potem przy naglym dodaniu gazu zapala sie kontrolka od swiec zarowych :( ... Dzis dojechalem nad morze powoli bo powoli ale dalem rade zreszta nie mialem wyjscia ... i najprawdopodobniej w poniedzialek kupie ta turbine ( ona nie jest regenerowana tylko wymontowana z auta testowego o malym przebiegu i jest naprawde w super stanie) i mam nadzieje ze po wymianie wszystko bedzie juz cacy :) ... Dzis podczas drogi nad morze zauwazylem ze jadac spokojnie tzn bez gwaltownych przyspieszen ... Tylko delikatne dodawanie gazu kontrolka sie nie zapala a autko zachowuje sie normalnie ... Ale raz bylo za mocno i zalaczyl sie tryb awaryjny wiec byl postuj wylaczenie silnika 30 min odpoczynku dla autka i potem delikatnie i max 150 km/h do samego morza :) ... Czekam dalej na Wasze opinie ....
 
 
COZZI 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Pirates
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 48
Skąd: London
Wysłany: 2012-08-04, 22:02   

Witam kolego- mam bardzo bardzo podobny problem,

tylko po koleii- ja mam ten problem na zimnym i cieplym silniku, a jak sie zapalikonrtolka i mruga od swiec zarowych to wystarczy ze zgasze i odpale od nowa autko i jade dalej, ale bardzo delikatnie dodajac gazu,

- sterownik jest jeden do turbiny (reguluje lopatki, kat lopatek w turbinie) , sa jeszcze dwa podobne sterowniki lub nawet identyczne, ktore steruja klapami w kolektorach wlotowych- tez jest standardowy problem z nimi ale to juz inny temat, nie zwiazany z naszym (jak narazie)

- widze ze masz nawet anglika wiec tez tak jak i ja, ja mam 2004r - i wlasnie tez auto przywiozlem do PL, tylko malo czasu i nic nie zrobilem z tym problemem

_ ZNALAZLEM speca ktory twierdzi, ze to naprawi za 600zl, i tu sie wszystko dobrze sklada bo tez na pomorzu - AZ serwis GDANSK 503 586 676 Olgierd, ja juz dzwonilem i jak spomnialem mialem tam jechac, ale za malo czasu, teraz z powrotem w UK jestem, mozesz powiedziec ze Cie polecilem jesli pomoze to w czyms :D

- faktem tez jest to ze nie wymienia sie tego sterownika bo jest jakos skonfigurowany z turbina, moze chodzi o mechaniczne ustawienie na jakims przyzadzie + oczywiscie elektroniczne

-Na koniec daj znac jak Ci ten problem rozwiazano, lub jak sie uporales to i ja sie za to zabiore nastepnym razem w Polandii- Milych wakacji przy okazji
Pozdrawiam
 
 
kaczoor 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 42
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Londyn
Wysłany: 2012-08-05, 10:56   

AZ serwis GDANSK 503 586 676 Olgierd

Dzwonilem ale odrazu wyskakuje info ze nie mozna zostawic wiadomosci bo skrzynka jest juz pelna :( cholerka ....
 
 
COZZI 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Pirates
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 48
Skąd: London
Wysłany: 2012-08-05, 20:23   

http://az.gda.pl/

stronka tak wogoole dla Ciebie, oraz inny nr 798-852-027 chyba do wspolwlasciciela, oni sa tez forumowiczami, opisywali juz pewne mankamenty i problemy audi, nie tylko a8 ;D
 
 
kaczoor 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 42
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Londyn
Wysłany: 2012-08-06, 11:24   

... Dzis rano odstawilem moje auto do AZ Auto Serwis Gdansk ... Posiedzialem na necie poczytalem opinie itd. chlopaki znaja sie na rzeczy ... Odbior autka w srode :) ale co najlepsze zostawiajac auto na te kilka dni mialbym duzy problem z transportem na moich wakacjach ... i co ??? i dostalem auto zastepcze audi A6 :) moze nie takie nowe ale nie musialem tluc sie komunikacja miejska :) ... Diagnoza - padly sterowniki turbiny ... Ma byc zrobione oprocz tego wymiana filtra oleju i oleju w skrzyni ... Napisanie programu pod moje autko ( ma byc cos ponad 275 koni) do tego maja byc wymienione jakies klapy dokladnie nie znam sie na tym ale pokazano mi o co chodzi standardowo w audi sa one plastikowe i notorycznie sie psuja beda teraz aluminiowe z dozywotnia gwarancja do tego jeszcze kilka innych pierdolek ... Z tego co zaobserwowalem ich fach to audi i vw tylko takie autka zastalem tam na miejscu z roznych krajow bo z uk i z norwegii to chyba o czyms swiadczy :) ... Poczekamy zobaczymy ... COZZI dzieki za helpa :)

[ Dodano: 2012-08-06, 15:41 ]
Doszla mi jeszcze wyminan przepustnicy ... Bo ta byla juz na granicy mozliwosci i mogla pasc w kazdej chwilo ... Mam nadzieje ze autko bedzie juz zrobione na cacy :)
 
 
COZZI 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Pirates
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 48
Skąd: London
Wysłany: 2012-08-06, 22:39   

Fajnie- jak juz wspominalem mi braklo czasu w PL, ale przy nastepnej okazji tez pewnie zawitam, tez czytalem o Nich, dzwonilem i rozmawialem wiec tylko potwierdziles te pozytywne opinie, czekam na wiesci co i jak Ci naprawili- jesli to nie tajemnica to i ceny na priva poprosze po odebraniu furacza, pozdrawiam
 
 
kaczoor 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 42
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Londyn
Wysłany: 2012-08-09, 17:03   

No to ciag dalszy mojej historii :)
Tak jak obiecali autko do odebrania w srode i tak bylo ... Wymiana oleju w skrzyni przy mojej obecnosci tak jak prosilem ... Pokazane wykresy tuningu mechanicznego - tez taki o jaki mi chodzilo tzn. Bezpieczny dla innych podzespolow auta ... Z 233Hp na 266Hp zwiekszony moment obrotowy z 450Nm na 535Nm i jazda stala sie piekniejsza autko duzo zwawsze, super elastyczne a w trybie sport jest magia :) ... Wymieniona na nawa przepustnica, zmieniony silniczek i sterowniki w turbinie, zamienione wszystkie klapy kolektora ssacego czy jakos tak na ich klapy z ich patentem wszystko aluminiowe zero plastiku dodam ze to wada silnikow 3.0 tdi po prostu chlopaki naprawiaja pomylki, wady i bledy audi ... Do tego wymiana jednego z wachaczy ktory wydawal juz jakies dzwieki drazniace moje ucho :) i na sam koniec konsultacja z Szefem ... Kilka moich pytan i dowiedzialem sie ze to ze moja skrzynia zaczyna juz lekko szarpac przy zmiane biegu szczegolnie z 3 na 4 to juz znak co bym o tym pomyslal za wczasu :) ... I mala nowosc odnosnie rozrzadu ktory jest na lancuchach i sie go nigdy nie wymienia ... wg. Audi rozrzad jest lifetime warranty i pokazano mi kilka aut w ktorych nikt nawet nie pomyslal o wymianie ... No i skonczylo sie to tak pieknie dla nich ze koszta sa ogromne tzn. duze w porownaniu z wymiana samego rozrzadu (rozrzad 5000zl a koszta teraz od 12000zl w gore) ... W miedzy czasie zjechalo tam sporo audi A4 klubowicze z forum z ktorymi moglem pogadac i powymieniac zdania a to jest bezcenne :) poogladalem ich furki podrasowane wizualnie i mechanicznie ... Maja fajne patenty na tylne swiatla led tak jak juz w tych najnowszych autkach :) ... Czyli podsumowujac dzien pelen wrazen ... Autko cacy bo jak wracalem do swojego hotelu 90 kilometrow to poszalalem troszki i szybki prysznic i czas na sen ...

Pobudka dzis rano ... w glowie dalej siedziala mysl o sprzegle i rozrzadzie bo moje autko ma juz 110 000 mil ... Szybka decyzja ... telefon do szefa i jestem u nich ponownie o 12:00 zostawiam autko na wymiane rozrzadu i regeneracje sprzegla ( z tym ze ta regeneracja bierze pod uwage to ze autko jest podrasowane i sprzeglo jest jakos wzmacniane czy jakos tak ) ponownie dostaje audi A6 jako auto zastepcze i wracam do hotelu ... Teraz czekam na info i najprawdopodobniej autko do odbioru wieczorem w poniedzialek ... To wszystko jets robione w przyspieszonym tempie bo hotel mam do wtorku :) wiec naprawde chlopaki daja rade i czadu ...

Po odbiorze autka napisze co i jak ale juz w tym momencie moge zdecydowanie polecic ten serwis ... Tam ludzie tym zyja i znaja sie na rzeczy ... W ich zargonie "My robimy tutaj tylko same te smietniki" - czytaj audi :) i to fakt ...

To do poniedzialku lub wtorku zobaczymy jak bede stal z czasem bo przeciez mam wakacje :)
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2012-08-10, 10:50   

Jaki olej zalali tobie do skrzyni? Więcej szczegółów.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2012-08-10, 12:10   

kaczoor, napisz ile zapłaciłeś za te wszystkie wymiany.
 
 
kaczoor 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 42
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Londyn
Wysłany: 2012-08-10, 17:26   

Lechu napisał/a:
kaczoor, napisz ile zapłaciłeś za te wszystkie wymiany.


Za pierwsze zmiany z dobrym bonusem 5000 zl ... Ale wierzcie mi oni naprawiaja wasze auta tak jakby robili swoje dla siebie !!!!!!!!!
A za rozrzad i sprzeglo bede dopiero placil takze zobaczymy ale robie dwie rzeczy na raz i jest obiecany dobry bonus ....

[ Dodano: 2012-08-10, 16:34 ]
Serrgiusz napisał/a:
Jaki olej zalali tobie do skrzyni? Więcej szczegółów.

8-)


Dokladnie jaki to Ci nie napisze bo nie pamietam tych symboli ... Ale jak to powiedzial Szefu mam wlane to co leja w serwisie audi... tylko ze oni licza sobie 3x tyle za litr tego oleju ... po tym jak oni pracuja i to co widzialem to w ciemno mozna im oddac swoje Autko i wiesz ze zajma sie nim fachowcy... ( np. Widzialem tam audi z UK a oni mi mowia ze wlasciciel nawet u nich nie byl przyslal auto z uk oni maja je naprawic i odeslac do niego do UK !!! To chyba o czym swiadczy raz ze auto wyslane do nich az z wysp, dwa ze nawet nikt nie sprawdza jak oni je zrobia bo kolo wie ze nie ma tam lipy )
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2012-08-12, 13:16   

kaczoor napisał/a:
( np. Widzialem tam audi z UK a oni mi mowia ze wlasciciel nawet u nich nie byl przyslal auto z uk oni maja je naprawic i odeslac do niego do UK !!! To chyba o czym swiadczy raz ze auto wyslane do nich az z wysp, dwa ze nawet nikt nie sprawdza jak oni je zrobia bo kolo wie ze nie ma tam lipy )
;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.