Autor |
Wiadomość |
unknownuser
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 127 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-06-26, 21:13 [D3 05 3.0TDI
] EGR System: Insufficient Flow
|
|
|
Mam powracający problem:
001025 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Freeze Frame:
RPM: 1512 /min
Torque: 113.1 Nm
Speed: 48.2 km/h
Duty Cycle: 79.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 411.3 mg/str
Duty Cycle: 39.5 %
Wyjąć i wyczyścić EGR, zmienić zawór czy co z tym robić ;-) Nie wiem czy może to być powiązane, ale jak na mój gust to auto słabo mi zapala, jest nowy akumulator 110Ah, mamy lato, a on czasami kręci za długo jak na mój gust... innych błędów nie mam. |
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2014-06-26, 21:35
|
|
|
Przycina się zawór EGR - sporadycznie , na początek możesz spróbować wyjąć i wyczyścić EGR, jeżeli problem powróci konieczna będzie wymiana zaworu na nowy. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-06-27, 00:11
|
|
|
jacek napisał/a: | Przycina się zawór EGR - sporadycznie , na początek możesz spróbować wyjąć i wyczyścić EGR, jeżeli problem powróci konieczna będzie wymiana zaworu na nowy. |
Tak jak kolega opisał..... zacząć od czyszczenia a jak to nie pomoże to niestety nówkę trza brać z ASO.
Niedawno dłubałem podobny temat w jednej Q7.... tam niestety czyszczenie niewiele pomogło |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
unknownuser
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 127 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-06-27, 10:16
|
|
|
Spróbuję czyszczenia, bo to najtańsza opcja... w międzyczasie dzwoniłem do ASO zapytać o koszta to u nich zawór kosztuje niecałe 500zł, a chłodnica 1500zł..., rozumiem, że mnie interesuje tylko gruszka za 500zł? Możliwe, że wpływa mi to na uruchamianie auta? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-27, 13:01
|
|
|
A odczuwasz spadek mocy? Telepie silnikiem przy gaszeniu? Wnioskuje że problemy z paleniem są niezależnie czy ciepły czy zimny |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
unknownuser
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 127 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-06-27, 23:12
|
|
|
Spadku mocy nie odczuwam, bardzo dobrze ciągnie, silnikiem przy gaszeniu nie telepie i właśnie co ciekawe nieważne czy jest zimny czy ciepły to słabo pali. Zauważyłem też, że czasami zapala całkiem fajnie, ale zazwyczaj ma problem. Kupiłem nowy akumulator Bosch 110Ah, bo wszyscy mówili, że to pewnie wina akumulatora, ale niestety... |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2014-06-28, 12:59
|
|
|
Tak z innej beczki czy zakodowales w sterowniku nowy akumlator .? |
|
|
|
|
unknownuser
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 127 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-06-28, 18:51
|
|
|
Tak jest kodowanie 110 Ah zrobione... |
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2014-06-29, 09:50
|
|
|
EGR można kupić używany sprawny, nie trzeba od razu po nowy jechać. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-07-01, 07:15
|
|
|
FOSS napisał/a: | jacek napisał/a: | Przycina się zawór EGR - sporadycznie , na początek możesz spróbować wyjąć i wyczyścić EGR, jeżeli problem powróci konieczna będzie wymiana zaworu na nowy. |
Tak jak kolega opisał..... zacząć od czyszczenia a jak to nie pomoże to niestety nówkę trza brać z ASO.
Niedawno dłubałem podobny temat w jednej Q7.... tam niestety czyszczenie niewiele pomogło |
ooo co się w EGR geniuszom z Ingolstadt udało przeprojektować tak aby się wysrywał
bez opcji naprawy? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Sony
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojtek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 10 Sty 2017 Posty: 54 Skąd: Birmingham
|
Wysłany: 2017-07-04, 09:57
|
|
|
Ja widocznych problemów ze swoim EGR nie mam ale profilaktycznie go zaślepiłem. Zdrowiej dla silnika. |
|
|
|
|
|