Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 3.0TDI ] EGR System: Insufficient Flow  
Autor Wiadomość
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-06-26, 21:13   [D3 05 3.0TDI ] EGR System: Insufficient Flow

Mam powracający problem:

001025 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1

Freeze Frame:
RPM: 1512 /min
Torque: 113.1 Nm
Speed: 48.2 km/h
Duty Cycle: 79.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 411.3 mg/str
Duty Cycle: 39.5 %

Wyjąć i wyczyścić EGR, zmienić zawór czy co z tym robić ;-) Nie wiem czy może to być powiązane, ale jak na mój gust to auto słabo mi zapala, jest nowy akumulator 110Ah, mamy lato, a on czasami kręci za długo jak na mój gust... innych błędów nie mam.
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2014-06-26, 21:35   

Przycina się zawór EGR - sporadycznie , na początek możesz spróbować wyjąć i wyczyścić EGR, jeżeli problem powróci konieczna będzie wymiana zaworu na nowy.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-06-27, 00:11   

jacek napisał/a:
Przycina się zawór EGR - sporadycznie , na początek możesz spróbować wyjąć i wyczyścić EGR, jeżeli problem powróci konieczna będzie wymiana zaworu na nowy.

Tak jak kolega opisał..... zacząć od czyszczenia a jak to nie pomoże to niestety nówkę trza brać z ASO.
Niedawno dłubałem podobny temat w jednej Q7.... tam niestety czyszczenie niewiele pomogło :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-06-27, 10:16   

Spróbuję czyszczenia, bo to najtańsza opcja... w międzyczasie dzwoniłem do ASO zapytać o koszta to u nich zawór kosztuje niecałe 500zł, a chłodnica 1500zł..., rozumiem, że mnie interesuje tylko gruszka za 500zł? Możliwe, że wpływa mi to na uruchamianie auta?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-27, 13:01   

A odczuwasz spadek mocy? Telepie silnikiem przy gaszeniu? Wnioskuje że problemy z paleniem są niezależnie czy ciepły czy zimny
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-06-27, 23:12   

Spadku mocy nie odczuwam, bardzo dobrze ciągnie, silnikiem przy gaszeniu nie telepie i właśnie co ciekawe nieważne czy jest zimny czy ciepły to słabo pali. Zauważyłem też, że czasami zapala całkiem fajnie, ale zazwyczaj ma problem. Kupiłem nowy akumulator Bosch 110Ah, bo wszyscy mówili, że to pewnie wina akumulatora, ale niestety...
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2014-06-28, 12:59   

Tak z innej beczki czy zakodowales w sterowniku nowy akumlator .?
 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-06-28, 18:51   

Tak jest kodowanie 110 Ah zrobione...
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2014-06-29, 09:50   

EGR można kupić używany sprawny, nie trzeba od razu po nowy jechać.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2897
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-01, 07:15   

FOSS napisał/a:
jacek napisał/a:
Przycina się zawór EGR - sporadycznie , na początek możesz spróbować wyjąć i wyczyścić EGR, jeżeli problem powróci konieczna będzie wymiana zaworu na nowy.

Tak jak kolega opisał..... zacząć od czyszczenia a jak to nie pomoże to niestety nówkę trza brać z ASO.
Niedawno dłubałem podobny temat w jednej Q7.... tam niestety czyszczenie niewiele pomogło :/


ooo co się w EGR geniuszom z Ingolstadt udało przeprojektować tak aby się wysrywał
bez opcji naprawy?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Sony 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Wojtek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Birmingham
Wysłany: 2017-07-04, 09:57   

Ja widocznych problemów ze swoim EGR nie mam ale profilaktycznie go zaślepiłem. Zdrowiej dla silnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.