|
Autor |
Wiadomość |
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2017-11-22, 21:13
|
|
|
Ja tez u siebie wymieniałem jakieś pół roku temu, zalałem zf8 stary olej tez już nadawał się do wymiany na magnesach czuć było mikro opiłki ale to normalne takie maja zadanie te magnesy, po wyczyszczeniu miski magnesów założeniu nowego filtra i wlaniu oleju skrzynia śmiga i nie ma z nią najmniejszych problemów. |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-11-22, 21:32
|
|
|
jacekmury1 napisał/a: | Jaką metoda wymieniałeś?Nie ciekawy tzn?Syf na magnesach? |
Magnes był okeljony syfem a olej ciemny i smierdzacy. Po wymianie tak jak pisałem wcześniej nie czułem żadnej różnicy (przed wymiana jak u po na zimnej skrzyni LEKKO bardzo Lekko ale było czuć gorszą zmianę z 2 na 3) ale teraz po 10 tysiącach km powiem wam że ten efekt zniknął, jest IDEALNIE, czy zimny czy ciepły chodzi pięknie i nie ma żadnych wyczuwalny zmian, wszystko płynnie i łagodnie. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |